Поисковый запрос: <.>K=мала академія наук<.> |
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15 |
>1.
| Шут М. І. Науково-дослідна робота з фізики у середніх та вищих навчальних закладах/М. І. Шут, В. П. Сергієнко. - 2004
|
>2.
| Скоромна А. Психологічна підготовка учнів-членів МАН: Корекційно-розвивальні заняття/А. Скоромна // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N48(грудень).-С.1-32.
|
>3.
| Волинець І. М. Якою має бути МАНівська робота: Поради щодо викладу її змісту та оформлення/І. М. Волинець // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N10.-С.10-12
|
>4.
| Білоус С. Ю. Розвиток дослідницьких здібностей старшокласників у процесі діяльності Малої академії наук (на матеріалі фізики)/С. Ю. Білоус. - 2005
|
>5.
| Пихтар М. Поетапні дії з формування математичної та дослідницької культури школярів у рамках Малої академії наук/М. Пихтар // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2009,N N 9.-С.30-33
|
>6.
| Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді
|
>7.
| Пихтар М. Модель системи розвитку математичних здібностей школярів у діяльності Малої академії наук/М. Пихтар // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2010,N N 10.-С.29-33.
|
>8.
| Пихтар М. Специфіка підготовки та проведення гурткових занять з математики в Малій Академії наук/М. Пихтар // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 11/12.-С.35-41.
|
>9.
| Панкова О. Плекаємо майбутню наукову еліту/О. Панкова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 7/8.-С.68-72.
|
>10.
| Вовк С. Організація роботи з обдарованими дітьми/С. Вовк, О. Фадєєва // Математика в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2017,N N 2.-С.29-33.
|
>11.
| Молодому поколінню науковців вручено стипендії Президента України // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 11/12.-С.77.
|
>12.
| Пасічник О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів/О. Б. Пасічник // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 1/3(625-627).-С.57–58.
|
>13.
| Кулик В. З. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів/В. З. Кулик, О. І. Хафізова // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.69–77.
|
>14.
| Пасічник О. Б. Центр роботи з обдарованими учнями – вимога часу/О. Б. Пасічник // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 34/36(658-660).-С.39–51.
|
>15.
| Мисько В. З. Значущість науково-дослідної діяльності у розвитку творчого потенціалу дитини/В. З. Мисько, Т. О. Мисько // Освітній фактор. -Київ:НВП "Інтерсервіс", 2023,N N 4.-С.32-37.
|
|