Поисковый запрос: <.>K=методика навчання<.> |
Общее количество найденных документов : 48
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 Z99
Інструктивно-методичні рекомендації із базових дисциплін : [інструкт.-метод. рек. щодо вивч. у ЗНЗ предметів інваріант. складової навч. плану у 2012/2013 н. р.] : дод. № 1 до листа МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 19/21. - С. 3-96. - Содержание: Українська мова ; Українська література ; Українська мова в загальноосвітніх навчальних закладах із навчанням мовами національних меншин, російська мова та література, мови і літератури інших національних меншин ; Іноземні мови ; Суспільно-гуманітарне спрямування ; Художньо-естетичний цикл ; Економіка ; Географія ; Фізика. Астрономія ; Хімія ; Біологія. Екологія. Природознавство ; Математика
ББК 74.2 Рубрики: Середня освіта--правові джерела Середня школа--базові дисципліни фывфывфыв: офіційний документ -- лист МОНМС України -- додаток -- середня освіта -- середня школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- інструктивно-методичні рекомендації -- базові дисципліни -- вивчення предметів -- інваріантна складова навчального плану -- методика навчання -- методика викладання -- шкільні дисципліни -- шкільні предмети -- вивчення дисциплін -- 2012-2013 навчальний рік
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) Z99
Інструктивно-методичні рекомендації із базових дисциплін : [інструкт.-метод. рек. щодо вивч. у ЗНЗ предметів інваріант. складової навч. плану у 2012/2013 н. р.] : дод. № 1 до листа МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 22. - С. 3-32. - Содержание: Інформатика ; Трудове навчання (технології). Креслення ; Фізична культура ; Захист Вітчизни ; Основи здоров’я. - Продовження. Початок див.: 2012. - № 17/18. - С. 17-61; № 19/21. - С. 3-96
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Середня освіта--правові джерела Середня школа--базові дисципліни фывфывфыв: офіційний документ -- лист МОНМС України -- додаток -- середня освіта -- середня школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- інструктивно-методичні рекомендації -- базові дисципліни -- вивчення предметів -- інваріантна складова навчального плану -- методика навчання -- методика викладання -- шкільні дисципліни -- шкільні предмети -- вивчення дисциплін -- 2012-2013 навчальний рік
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.211.21(477) Б 40
Безсонова, О. Полілог: просто про складне / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 2. - С. 32–37. - Зміст: Додаток : Як організувати полілог : тренінг для педагогів закл. дошк. освіти
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методика навчання -- розвиток мовлення -- висловлювання -- полілог -- тренінги -- запитання -- власна думка Аннотация: У статті подано розробку тренінга для педагогів закладів дошкільної освіти, який допоможе педагогам організовувати та проводити полілоги в дитячому садочку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Богуш, Алла. Навчання державної мови дітей етнонаціональних меншин [Текст] / А. Богуш> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2019. - N 10. - С. 3-6.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з української мови--діти етнонаціональних меншин фывфывфыв: мовлення дошкільників -- навчання української мови -- методика навчання -- етнонаціональні групи ЗДО Аннотация: У статті розглядають принципи навчання дітей української мови у закладах дошкільної освіти етнонаціональних спільнот.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.572:061](477) Б 77
Бойко, О. Методичний квест "Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку" / Олена Бойко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 56–58.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методика навчання -- розвиток мовлення -- образне мислення -- методичний квест Аннотация: У статті подано розробку методичного квесту для предагогів закладів дошкільного віку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) Б 81
Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 25–33. - Зміст: Як і де застосовується наочне моделювання ; Які характеристики об’єктів унаочнюємо ; Як готуємося ; Яка послідовність навчання розповіді за схемою ; Додаток : Дидактичні ігри: використовуємо метод наочного моделювання.
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- зв’язне мовлення -- наочне моделювання -- розповідь за схемою -- дидактичні ігри Аннотация: У статті презентовано досвід Куп’янського дошкільного закладу (яслел-садка) № 10 комбінованого типу, Харківської області, щодо застосування методу наочного моделювання в процесі мовленнєвої діяльності дошкільників, стимулюванні їхньої мовленнєвої активності.
Доп.точки доступа: Сизонова, О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31(477) Б 81
Бондаренко, А. Розвивайся, звеселяйся моя рідна мово : сценарій розваги для дітей ст. групи / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 66–71.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- День української писемності та мови, свято -- сценарій -- розваги -- рідна мова
Доп.точки доступа: Сизонова, О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) В 11
Вільгоцька, Н. Як розвивати мовлення дітей у пісочниці / Наталія Вільгоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 51–55. - Зміст: Значення в освітній роботі ; Особливості проведення ігор ; Додаток : Мовно-ритмічні ігри з піском на основі віршів.
Рубрики: Дошкільне виховання--розвиток мовлення фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- розвиток мовлення -- ігри із піском -- мовно-ритмічні ігри -- дрібна моторика рук Аннотация: У статті описано досвід використання мовно-ритмічних ігор для розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 83.3(4Укр)6 Г 16
Галушко, Максим. Формування художньо-читацької компетентності у процесі вивчення літератури / М. Галушко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 9. - С. 27-29. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 83.3(4Укр)6 + 74.580.220 Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ фывфывфыв: українська література -- методика навчання -- художньо-читацька компетентність -- вища школа Аннотация: У статті проаналізовано тлумачення поняття "художньо-читацька компетентність" у дослідженнях відомих педагогів та методистів. Визначено особливості її функціонування у межах навчального процесу у вищій школі.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Голуб, Ніна Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1-9 Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика Кафедра української мови фывфывфыв: методи навчання -- прийоми навчання -- форми навчання -- засоби навчання -- технології навчання -- методика навчання -- українська мова Аннотация: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, розглядає відношення між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод". Пропонує шляхи розв'язання порушених прблем і визначає наукові перспективи.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:91](477) Г 85
Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 34–41.
Рубрики: Дошкільна освіта--моделювання фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- туристично-краєзнавча робота -- туристично-краєзнавча діяльність -- наочне моделювання -- масштаб -- план -- план-схема -- місцевість Аннотация: У статті йдеться про наочне моделювання як метод ознайомлення дітей із навколишнім світом.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:614.8](477) Д 40
Джемула, Г. Світлофор і його друзі : сценарій розваги для дітей ст. групи до Дня світлофора / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 56–60.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- безпека життєдіяльності -- правила дорожнього руху -- розваги -- сценарії -- старший дошкільний вік -- Міжнародний день світлофора, свято -- світлофор
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 376-056.26:616.28-008.14(477) Д 75
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушенням слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу [Текст] / О. Дробот, А. Замша> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 7–13. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання Англійська мова--методика викладання--спеціальні школи фывфывфыв: англійська мова -- методика навчання -- учні з порушенням слуху -- бімодальне навчання -- бімодальний підхід -- білінгвальне навчання -- білінгвальний підхід -- білінгвізм -- порушення слуху -- іноземні мови -- жестове мовлення -- жестова мова -- словесна мова -- полілінгвальна стратегія -- парціальнолінгвальна стратегія -- орально-ауральна стратегія -- стратегії навчання Аннотация: Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху. За результатами теоретичного аналізу виокремлено та описано специфіку трьох основних стратегій навчання англійської мови глухих та напівглухих учнів, зокрема: орально-ауральної, парціальнолінгвальної та полілінгвальної стратегій.
Доп.точки доступа: Замша, А. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дуванова, О. Використання комунікативної методики в процесі навчання іноземної мови / О. Дуванова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 2-3.
ББК 81.43 Рубрики: Комунікативне навчання--іноземні мови Викладання іноземної мови фывфывфыв: комунікативна методика навчання -- методика навчання -- мовленнєва діяльність -- комунікативна методика -- читання -- аудіювання -- мовлення -- письмо Аннотация: Використання комунікативної методики на уроках іноземних мов: спілкування, мовлення, читання, письмо, аудіювання.
Имеются экземпляры в отделах: нмк іноз. мов Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) К 11
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 42–51. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Які особливості методики застосування на заняттях ; Як відобразити зміст і смисл теми у творчому продукті ; Як інтерпретувати види діяльності дошкільників.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мови й мовлення Дошкільне виховання--формування інтелекту фывфывфыв: методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- інтелектуальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- розвиток мови й мовлення -- інтелектуальні карти -- фомування інтелекту -- методика застосування -- інтеграція -- практичні завдання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:62/64](477) К 67
Корнєєва, О. Парк професій, або Як зацікавити дошкільників професіями дорослих / Оксана Корнєєва, Ольга Стягунова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 46–53. - Зміст: Тематична робота "Парк професій" ; Про які професії мріють діти ; Як допомогти дитині пізнати світ професій? ; Авторська творча майстерня ; Організаційно-методичне забезпечення ; Предметно-розвивальне середовище ; Технологічні карти – що це і для чого ; Структура ; Розвивальне середовище ; Партнерська взаємодія ; Методичний супровід ; Додаток 1 : Макет технологічної карти ознайомлення дошкільників з професією ; Додаток 2 : Технологічна карта ознайомлення дошкільників із професією художника.
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- трудове навчання -- професії -- авторська творча майстерня -- алгоритм -- ознайомлення -- предметно-розвивальне середовище -- методичний супровід -- технологічні карти -- художник Аннотация: У статті подано досвід роботи дошкільного навчального закладу № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо організації комплексної тематичної роботи "Парк професій".
Доп.точки доступа: Стягунова, О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.411.1-9 К 95
Кучерук, Оксана. Співвідношення понять ”методика навчання" , ”технологія навчання", ”метод навчання" як лінгвометодична проблема [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 1. - С. 8-13.
ББК 81.411.1-9 Рубрики: Викладання української мови фывфывфыв: методика навчання -- технологія навчання -- метод навчання -- синектика -- лінгвометодика
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) К 96
Кушнерук, Т. Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги / Тетяна Кушнерук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 33–37.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- розвиток зв’язного мовлення -- майстер-клас -- мовленнєвий розвиток -- методична робота Аннотация: У статті йдеться про уміння педагогів створити оптимальні умови для розвитку мовлення дошкільників. Вміщено розробку майстер-класу для педагогів "Навчаємо розмови".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:613](477) Л 11
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / Олена Лісіченко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 48–53. - Зміст: Формуємо свідоме ставлення до безпеки ; Реалізуємо освітню роботу системно ; Застосовуємо різні методи ; Організовуємо різні форми роботи ; Додаток : План освітньої роботи з безпеки життєдіяльності для дітей старшого дошкільного віку.
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- безпека життєдіяльності -- дошкільники -- свідоме ставлення -- форми роботи -- старший дошкільний вік Аннотация: У статті презентовано досвід роботи закладу дошкільної освіти № 39 "Ромашка" міста Кам’янське, Дніпропетровської осбласті, щодо організації роботи з формування у дошкільників свідомого ставлення до безпеки.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:613](477) Л 11
Лісіченко, О. Хвилинки безпеки / Олена Лісіченко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. [54–56]. - Зміст: Ми – пішоходи ; Ми і транспорт.
Рубрики: Дошкільна освіта--безпека життєдіяльності дітей Дошкільна освіта--сім’я--поради батькам фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- безпека життєдіяльності -- правила дорожнього руху -- пішоходи -- поради батькам -- робота з батьками -- освіта батьків -- транспорт Аннотация: У статті вміщено низку порад для батьків щодо навчання дошкільників правилам дорожнього руху. З досвіду роботи закладу дошкільної освіти № 39 "Ромашка" міста Кам’янське, Дніпропетровської області.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|