Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=методологія педагогіки<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.


    Белозерцев, Е. П.
    "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55 + 87
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов
Аннотация: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74в
Х 69


    Ходусов, А. Н.
    Воспитание в ХХ --начале ХХІ в. / А. Н. Ходусов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 83-88. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в + 74.200 + 74.039(2)6
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--виховання школярів

   історія педагогіки Росії(1917-

   Росія--педагогіка--історія
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- виховання школярів -- генезис -- металітет -- соціальний ідеал
Аннотация: У статті, на основі аналізу теорії, методології, практики дається авторська інтерпретація розвитку вітчизняного виховання школярів періоду ХХ - початку ХХІ ст.
В статье, на основе анализа теории, методологии, практики даётся авторская интерпретация развития отечественного воспитания школьников периода ХХ -- начала ХХІ в.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.


    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Аннотация: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
20
Р 17


    Разумовский, В. Г.
    Естественнонаучное образование и конкурентоспособность / В. Г. Разумовский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 20 + 65 + 74в2
Рубрики: Природничі науки--природничо-наукова освіта
   Педагогіка--педагогіка та інші науки

   Росія--освіта
фывфывфыв:
природничі науки -- природничо-наукова освіта -- методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- ФГОС -- конкурентоспроможність -- наукова грамотність -- ідентифікація -- досвід діяльності -- зміст навчальних предметів -- наукове пізнання -- науковий метод
Аннотация: Розвиток світової економіки вступив у фазу гострої залежності від наукових відкриттів, від темпів науково-технічного прогресу. У статті обговорюються шляхи вирішення завдань пов'язаних з підвищенням рівня наукової грамотності школярів і якості шкільної природничої освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
74d01
И 46


    Ильин, Г. И.
    О своеобразии педагогической науки / Г. И. Ильин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 36-44. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74d01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- педагогічні теорії -- множинність педагогічних теорій -- картезіанська наука -- проективне пізнання -- оцінка педагогічної діяльності
Аннотация: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає.
На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74в3
С 13


    Савотина, Н. А..
    Стратегия развития технологий воспитания / Н. А. Савотина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 12-23. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в3 + 74.000
Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія
   Технології виховання

фывфывфыв:
методологія педагогіки -- наукова термінологія у педагогіці -- технології виховання -- розвиток технологій виховання -- технологізація педагогічної діяльності
Аннотация: У статті простежується трансформація поняття "технологія" у педагогічних дослідженнях, розглядаються теоретико-методологічні основи сучасних технологій виховання.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74в05
Ш 16


    Шадриков, В. Д.
    Образование, власть и общество в эпоху роста культуры знаний / В. Д. Шадриков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 125-126 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в05
Рубрики: Педагогіка--методологія
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- педагогіка і суспільство -- культура знань
Аннотация: Про монографію О. О. Карпова "Образовательный институт, власть и общество в єпоху роста культуры знаний. - СПб., 2013,.- 260 с.". Книга "присвячена дослідженню конфліктних зон і становленню освітнього інституту суспільства, «працюючого» на знаннях. Дан аналіз соціокогнітивний особливостей суспільства, що живе в епоху зростання культури знань, як у частини особистості, що включається до сфери виробництва знань, так і щодо нових економічних кластерів, що вибудовуються на основі епістеміческіх спільнот."


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74в01
К 78


    Краснова, Л. А.
    Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика
Аннотация: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного).
В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
74в1
С 31


    Сенько, Ю. В.
    Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- принцип науковості -- науковоцентричний підхід у педагогіці -- подолання науковоцентричності у педагогіці -- науково-предметна компетентність -- смислове поле
Аннотация: Розглянуто грані і межі принципу науковості у зв'язку з подоланням наукоцентрічного (предметоцентрічного) підходу в освіті
Рассмотрены грани и границы принципа научности в связи с преодолением наукоцентрического (предметоцентрического) подхода в образовании.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.


    Есенина, Е. Ю.
    Результаты обучения: новая культура в образовании / Е. Ю. Есенина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 97-102. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 71 + 74 + 74в2: 71 + 74.5
Рубрики: Культура--культурологія освіти
   Педагогіка--педагогіка і культура

   Педагогіка--організація науково-дослідної роботи

   Педагогіка--міжнародне співробітництво

   Освіта--професійна освіта

   Росія--освіта--професійна освіта
фывфывфыв:
культурологія освіти -- методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- організація науково-дослідної роботи -- міжнародне співробітництво -- професійна освіта -- кваліфікації -- компетенції -- компетентнісний підхід в освіті -- результати навчання
Аннотация: У статті представлено аналіз міжнародних процесів у сфері професійної освіти, що демонструє теоретичне і понятійно-термінологічне оформлення підходу "learning outcomes", відомого в російській практиці як компетентнісний.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.


    Игумен, Георгий (Шестун)
    Цивилизационный подход к разработке концепции предмета "православная культура" / Георгий (Шестун) Игумен, М. В. Захарченко // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 73-82. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 86 + 86.372
Рубрики: Педагогіка--педагогіка і релігія
   Релігія--православ’я--православна культура

   Росія--освіта
    Росія--релігія--православна релігія

фывфывфыв:
методологія педагогіки -- православна релігія -- православна культура -- педагогіка і релігія -- шкільний предмет "Православна культура" -- педагогіка православної культури
Аннотация: У статті описана концепція предмета "православна культура", створена на основі цивілізаційного підходу. Побудована система принципів формування змісту освіти та методів навчання, а також модель проектування навчальних програм шкільного предмета "православна культура".


Доп.точки доступа:
Захарченко, М.В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
74.04
М 80


    Морозов, Володимир.
    Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--інновації--філософський аспект
фывфывфыв:
педагогічний процес -- навчальний процес -- навчально-виховний процес -- інновація -- філософія інновації -- методологія педагогіки
Аннотация: Упровадження інновацій у педагогічний процес реалізується переважно через його вдосконалення, радикальну трансформацію або видозміну, які складаються з елементів не тільки модернізації традиційної системи, але й її трансформації. У навчальному процесі як складовій процесу педагогічного інноватизація має певні особливості. Насамперед формується філософія інновацій, яка згодом конкретизується і в основних елементах навчального процесу - цільовому, змістовому, процесуальному, технологічному та оцінному, і в його цілісній конструкції. Головні критерії ефективності педагогічного процесу виражаються показниками вихованості учнів та студентів і визначають основні форми й напрями діяльності з удосконалення педагогічної роботи в школі та ВНЗ.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Коломийченко, Л. В.
    Книга, зовущая в будущее / Л. В. Коломийченко // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 118-120 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 71 + 71
Рубрики: Педагогіка--педагогіка і культура
   Культура--педагогічна культурологія

   Росія--педагогіка і культура
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- науково-педагогічна діяльність -- культурологія -- педагогічна культурологія -- монографії -- ліцейська освіта
Аннотация: Про монографію Л. І. Лур'є (1949) "Научно-педагогическая деятельность как феномен культуры". -- Перм, 2011. -- 260 с.


Доп.точки доступа:
Лур'є, Леонід Ізраїлевич (російський вчений, доктор педагогічних наук, професор, головний редактор міжнародного журналу "Образование в стране и мире", громадський діяч. ; 1949 р. н.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.


    Жарковская, Т. Г.
    Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2 + 74.202.21 + 74.202.235 + 87.7 + 88.8
Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки
   Навчання--процес навчання--засоби наочності

   Флософія--етика

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Педагогічна психологія--навчання

   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література
Аннотация: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
60
Ф 55


    Филонов, Г. Н.
    Рефлексивный потенциал социальных трансформаций / Г. Н. Филонов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 43-50 . - ISSN 0869-561X
ББК 60 + 74в051
Рубрики: Суспільні науки--соціологія
   Філософія--соціальна філософія

   Педагогіка--соціальні проблеми

   Росія--соціальна філософія
фывфывфыв:
суспільні науки -- соціологія -- соціальна філософія -- методологія педагогіки -- соціальні проблеми педагогіки -- рефлексійна діяльність -- єдинодія суб’єктів соціуму -- парадигмальні підвалини -- міждисциплінарна інтеграція -- раціональне пізнання
Аннотация: У статті розглянуті сучасні тенденції та ціннісно - смислові контексти методології раціонального пізнання і розуміння багатовимірних реалій об'єктивного світу з позицій бінарної цілісності та нелінійної динаміки розвитку.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.


    Бондаревская, Е. В.
    Проектирование инновационного пространства педагогического образования в Федеральном университете / Е. В. Бондаревская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 31-42 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74.584(2Рос)738
Рубрики: Освіта--інновації
   Вища освіта--педагогічна освіта

   Росія--вища освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- інновації в галузі освіти -- інноваційна діяльність -- інноваційний простір -- модернізація -- освітньо-науково-педагогічний комплекс -- педагогічна освіта -- університетська педагогічна освіта
Аннотация: Основна ідея статті полягає в тому , що педагогічна освіта володіє невикористаними резервами модернізації, які складаються в можливості посилення його безумовного впливу на прогрес усіх сфер життєдіяльності суспільства.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.


    Левитес, Д. Г.
    Педагогика здравого смысла / Д. Г. Левитес // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 59-66 . - ISSN 0869-561X
ББК 60.5 + 74в051 + 74.03(2Рос)6 + 74р30
Рубрики: Суспільні науки--соціологія
   Педагогіка--соціальні проблеми

   Педагогіка зарубіжних країн--історія, кінець 20-початок 21 ст.

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Росія--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст.
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- соціальні проблеми -- суспільно-педагогічні ідеали -- особистісні потенціали -- компетентність -- ключові компетентності -- прогностичні моделі -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки 20 ст. -- педагогіка здорового глузду -- педагогика здравого смысла -- вища педагогічна освіта -- підготовка вчителів
Аннотация: Соціокультурні зміни, що відбулися в Росії наприкінці 1990 - початку 2000-х рр. негативно вплинули на вітчизняну освіту. Автор статті розглядає освітні проблеми, які виникли у зв’язку з цим, в контексті "педагогіки здорового глузду".


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.


    Попков, В. А.
    Некоторые логические операции в педагогическом исследовании / В. А. Попков, А. В. Коржуев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 50-58 . - ISSN 0869-561X
ББК 87.4 + 74в051 + 74в55
Рубрики: Філософія--логіка
   Освіта--філософія освіти

   Педагогіка--науково-дослідний процес

   Росія--освіта
фывфывфыв:
логіка -- методологія педагогіки -- філософія освіти -- науково-дослідний процес -- логічні операції -- гіпотеза педагогічного дослідження -- класифікації -- методи представлення -- педагогічні знання -- педагогічні аналогії -- спростування висновків
Аннотация: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента.


Доп.точки доступа:
Коржуев, А. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

19.
87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Викладання історії в школі--зміст навчання

   Педагогіка--методологія

   Навчання--зміст навчання

   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні
Аннотация: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.
74в4
К 26


    Карпов, А. О.
    Метод научных иследований vs метод проектов / А. О. Карпов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4
Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес у педагогіці
   навчання--метод проектів

   Навчання--метод наукових досліджень

фывфывфыв:
методологія педагогіки -- науково-дослідний процес у педагогіці -- метод наукових досліджень -- метод проектів -- пошукове пізнання -- пізнавальна діяльність -- дослідницьке навчання
Аннотация: У статті дається стисле поняття про метод наукових досліджень, який становить інноваційний інструмент сучасної "педагогіки знань".
В статье даётся краткое понятие о методе научных исследований, который составляет инновационный инструмент современной "педагогики знаний".


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 22.09.2024
Число запросов 46426
Число посетителей 1721
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя