Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=мовленнєвий розвиток<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-38 
1.

Гусак В. Відгук на твір мистецтва: Урок мовленнєвого розвитку в 10 класі/В. Гусак // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. -К.:Редакція журналу "Дивослово", 2007,N N9.-С.27-30.
2.

Ушакова Т. Н. Раннее речевое развитие и его природные основания/Т. Н. Ушакова, С. С. Белова, О. Е. Громова // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2007,N N2.-С.44-56
3.

Литовський В. До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології/В. Литовський // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2002. т.Том5,N N4.-С.77-86
4.

Крисюк В. Якою будеш ти, моя майбутня родино?/В. Крисюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2018,N N 1.-С.7-9.
5.

Кушнерук Т. Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги/Тетяна Кушнерук // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 11.-С.33–37.
6.

Чаренцева О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру/О. О. Чаренцева // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 6.-С.13–16
7.

Боряк О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями/О. Боряк // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2019,N N 1.-С.52–60
8.

Ростикус Н. Ситуативні вправи на основі спостережень серед природи/Надія Ростикус // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 6.-С.5–9
9.

Яковенко Олена Розвиваємо мовлення з колиски /Олена Яковенко // Дошкільне виховання, 2017,N № 2.-С.2-4
10.

Бартощук Б. Тези як засіб організації розумової праці/Б. Бартощук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2017,N N 6.-С.17-21.
11.

Сокирба Л. Здраствуй, літо! Привіт, море!/Л. Сокирба, О. Шимерлюк // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2017,N N 6.-С.32-35.
12.

Гавриш Н. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними/Н. Гавриш // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2021,N N 1.-С.4-7.
13.

Прошкуратова Т. Система інтегрованих завдань/Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 11/12(617-618).-С.56-58.
14.

Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри/М. Омельченко [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.7-14.
15.

Скуратівський Л. До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток” та інші за змістом поняття/Л. Скуратівський // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2021,N N 3.-С.12-15.
16.

Крохмаль Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду/Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 7.-С.8–13
17.

Петрик О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів/Ольга Петрик // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 6.-С.39–43
18.

Арутюнян В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання]/В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 9(69).-С.14–19.
19.

Щербик В. Мовчун у дитячому садку, або Навчіть дитину комунікувати/В. Щербик // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2020,N N 4.-С.32-34.
20.

Формирование у дошкольников способности к речевому творчеству/Т. А. Кулиш [и др.] // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 7.-С.18-23
 1-20    21-38 
 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 61704
Число посетителей 1479
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя