Поисковый запрос: <.>K=мовленнєвий розвиток<.> |
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гусак, В. Відгук на твір мистецтва: Урок мовленнєвого розвитку в 10 класі [Текстььь] / В. Гусак> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N9. - С. 27-30.
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: відгук -- мовленнєвий розвиток
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ушакова, Т. Н. Раннее речевое развитие и его природные основания [Текстььь] / Т. Н. Ушакова, С. С. Белова, О. Е. Громова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2007. - N2. - С. 44-56
. - ISSN 0042-8841 Рубрики: Дошкільники--мовленнєвий розвиток--логопедичні заняття фывфывфыв: голосовое проявление -- психологія малюка -- мовленнєвий розвиток -- діти до року -- интенции
Доп.точки доступа: Белова, С. С.; Громова, О. Е. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Литовський, В. До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології [Текстььь] / В. Литовський> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N4. - С. 77-86
ББК 88.840 Рубрики: дитяча психологія педагогічна психологія психологія молодшого школяра психологія навчання фывфывфыв: мовленнєвий розвиток -- мисленнєвий розвиток -- писемнє мовлення -- діалогічно орієнтоване навчання Аннотация: Аналізуються діалогічні механізми мовленнєвого й мисленнєвого розвитку дитини, шляхи опертя на них у розбудові діалогічно орієнтованого навчання, зокрема у формуванні в молодших школярів писемного мовлення як "складової культурної діяльності"
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Крисюк, Віра. Якою будеш ти, моя майбутня родино? [Текст] : твір-роздум на морально-етичну тему / В. Крисюк> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 1. - С. 7-9.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--учнівські твори фывфывфыв: твір-роздум -- текст-роздум -- мовленнєвий розвиток -- морально-етичні проблеми -- сімейні цінності -- аналіз тексту -- інтерактивна вправа -- опрацювання пам’ятки Аннотация: У статті подано план-конспект уроку мовленнєвого розвитку щодо написання твору-роздуму на морально-етичну тему.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) К 96
Кушнерук, Т. Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги / Тетяна Кушнерук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 33–37.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- розвиток зв’язного мовлення -- майстер-клас -- мовленнєвий розвиток -- методична робота Аннотация: У статті йдеться про уміння педагогів створити оптимальні умови для розвитку мовлення дошкільників. Вміщено розробку майстер-класу для педагогів "Навчаємо розмови".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чаренцева, О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру [Текст] : [розглянуто особливості становлення мовленнєвої сфери дітей раннього дошкільного віку із розладами аутичного спектру ] / О. О. Чаренцева> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 13–16 : фото. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--аутизм фывфывфыв: мовленнєвий розвиток -- діти з розладами аутичного спектру -- аутизм
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями [Текст] : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / О. Боряк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність фывфывфыв: мовлення -- мовленнєвий розвиток -- інтелектуальні порушення -- молодші школярі
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.016:811.161.2]:371.31 Р 78
Ростикус, Н. Ситуативні вправи на основі спостережень серед природи / Надія Ростикус> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 5–9. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--мовлення фывфывфыв: ситуативні вправи -- діалогічне мовлення -- мовленнєві вправи -- мовленнєвий розвиток -- комунікативно-мовленнєва діяльність -- початкова школа Аннотация: Мета статті полягає в аналізі впливу джерела думки на формування мовленнєво-комунікативної особистості молодшого школяра, у розробленні зразків навчальних ситуативних вправ на основі спостережень і безпосереднього перебування серед природи, методичних рекомендацій щодо використання їх для розвитку діалогічного мовлення учнів початкових класів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.102.12 Я 47
Яковенко, Олена Розвиваємо мовлення з колиски [Текст] / Олена Яковенко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 2-4
. - ISSN 0321-1401ББК 74.102.12 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: мовленнєва активність -- автономне мовлення -- мовленнєвий розвиток -- затримка мовлення Аннотация: Стаття покликана допомогти батькам і педагогам дбати про гармонійний розвиток мовлення дітей починаючи з раннього і навіть немовлячого віку.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.5.091.33:001.81-028.21 Б 26
Бартощук, Богдана. Тези як засіб організації розумової праці [Текст] : урок у 10 класі / Б. Бартощук> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 6. - С. 17-21.
. - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки в 10 класі фывфывфыв: розумова праця учнів -- робота з текстом -- опрацювання інформації -- мовленнєвий розвиток
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2 С 59
Сокирба, Людмила. Здраствуй, літо! Привіт, море! [Текст] : бінарне заняття для дітей середньої групи / Л. Сокирба, О. Шимерлюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2017. - N 6. - С. 32-35.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття фывфывфыв: бінарне заняття для дітей середньої групи -- інтегрована освіта дошкільника -- корекційно-розвивальні завдання -- мовленнєвий розвиток
Доп.точки доступа: Шимерлюк, Олена Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гавриш, Наталія. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними [Текст] / Н. Гавриш> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 4-7.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: діалог з дитиною -- пізнавальний діалог -- дошкільники -- активізація мовлення дошкільника -- висловлення власної думки -- власна думка дитини -- мовленнєвий розвиток
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.091.313-044.247](477) П 84
Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань [Текст] / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 56-58.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси фывфывфыв: інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- підготовка до школи -- ігрова форма -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- підготовка руки до письма -- художньо-естетичний розвиток -- дитина 5-6 років Аннотация: У статті наголошено, що програма підготовки до школи складена у вигляді проєкту, який допоможе дитині в ігровій формі ознайомитися з навколишнім світом, розвивати логіко-математичну, комунікативну, емоційну компетентність, сприятиме розвитку уваги, пам’яті, самостійності. Завдання підібрані таким чином, щоб відбулося чергування різних видів діяльності – усних, практичних, творчих.
Доп.точки доступа: Пиліпко, Л. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Формування комунікативної компетенції у дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри [Текст] / М. Омельченко [и др.]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2022. - N 2. - С. 7-14.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інтелектуальні порушення фывфывфыв: інтелектуальний розвиток дитини -- порушення інтелектуального розвитку -- дошкільники -- мовленнєвий розвиток -- сюжетно-рольові ігри -- комунікативна компетентність -- діти з особливими потребами
Доп.точки доступа: Омельченко, Марина; Мамічева, Олена; Сильченко, Вікторія; Кордонець, В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Скуратівський, Леонід. До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток” та інші за змістом поняття [Текст] / Л. Скуратівський> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2021. - N 3. - С. 12-15.
Рубрики: Українська мова--мовлення фывфывфыв: мовленнєвий розвиток -- національна культура -- мовна компетенція
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Крохмаль, Н. Б. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду [Текст] / Н. Б. Крохмаль, С. В. Перегуда> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 8–13 : табл. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху фывфывфыв: соціальна адаптація -- мовленнєвий розвиток -- діти з ураженою слуховою функцією
Доп.точки доступа: Перегуда, С. В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.016:811.161.2](477) П 30
Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови фывфывфыв: навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] [Текст] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 14–19.
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність фывфывфыв: перевірка знань -- діти з ДЦП -- діти з порушеннями мовленнєвого розвитку -- мовленнєвий розвиток -- літературні читання
Доп.точки доступа: Коротецька, Г. В. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Щербик, Вікторія. Мовчун у дитячому садку, або Навчіть дитину комунікувати [Текст] / В. Щербик> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 4. - С. 32-34.
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи фывфывфыв: готовність дитини до школи -- мовленнєвий розвиток
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.1 Ф 79
Формирование у дошкольников способности к речевому творчеству [Текст] / Т. А. Кулиш [и др.]> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 7. - С. 18-23
. - ISSN 1726-0973ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: пізнавально-мовленнєвий розвиток -- мовленнєва творчість дошкільників -- мовленнєвий розвиток -- сценарії свят для дошкільників Аннотация: У статті подається розробка проекту по формуванню у дошкільників здібностей до мовленнєвої творчості. У додатку до проекту вміщено анкети для педагогів і батьків, а також сценарій "Праздник сочинялок".
Доп.точки доступа: Кулиш, Татьяна Алексеевна; Новикова, Марина Валентиновна; Митричева, Елена Ананьева; Грачева, Н. Г. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|