Поисковый запрос: <.>K=модуль<.> |
Общее количество найденных документов : 42
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Соціологія/Т. В. Кушерець: Змістовий модуль 1. - 2006
|
>2.
| Соціологія/Т. В. Кушерець: Змістовий модуль 2 Ч. 1. - 2007
|
>3.
| Соціологія/Т. В. Кушерець: Змістовий модуль 2 Ч. 2. - 2007
|
>4.
| Соціальна адаптація дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа/Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту, Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді, Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України" Частина друга. - 2008
|
>5.
| Соціальна адаптація дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа/Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту, Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді, Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України" Частина перша. - 2008
|
>6.
| Соціальна адаптація дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також осіб з їх числа/Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту, Державна соціальна служба для сім’ї, дітей та молоді, Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України" Частина третя. - 2008
|
>7.
| Дем’яненко О. Вивчення модуля числа в 6-9 класах/О. Дем’яненко // Математика в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N9.-С.24-28.
|
>8.
| Харченко Е. П. Диссинтаксия как незавершенность развития языковой системы/Е. П. Харченко // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2009,N N2.-С.45-49
|
>9.
| Дошкольная педагогика - 2009г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>10.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>11.
| Лебедева И. Н. Играем и рассказываем по картине: модуль обучения/И. Н. Лебедева // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2009,N N 7.-С.43-44.
|
>12.
| Омельчук С. Комп’ютерна програма "Інтертест" (модуль "українська мова") як засіб активізації дослідницької діяльності учнів/С. Омельчук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2010,N N 2.-С.10-13
|
>13.
| Русский язык в школе - 2010г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>14.
| Левушкина О. Н. Учебный модуль для старших классов "Роль заимствованной лексики в современном русском языке"/О. Н. Левушкина, З. В. Глебова // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2010,N N 8.-С.40-47
|
>15.
| Жижко Т. Реформа університетської освіти в контексті Болонських домовленостей/Т. Жижко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 2.-С.28-35.
|
>16.
| Конструювання і змістове наповнення електронних підручників // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2011,N N 2.-С.52-54.
|
>17.
| Родина Л. И. Сущностное содержание профессионального модуля в подготовке социального педагога/Л. И. Родина // Социальная педагогика. -М.:АНО "Редакция " Народное образование", 2011,N N 1.-С.47-57
|
>18.
| Конструювання і змістове наповнення електронних підручників навчально-пізнавальною і операційно-діяльнісною інформацією/В. П. Волинський [и др.] // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2011,N N 3.-С.60-74
|
>19.
| Пропедевтична практика/уклад.: Н. М. Демченко, Ю. Г. Новгородська. - 2011
|
>20.
| Психолого-педагогічна практика/Уклад.: Н. М. Демченко, Ю. Г. Новгородська. - 2011
|
|
|