Поисковый запрос: <.>K=молодші школярі<.> |
Общее количество найденных документов : 283
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Єременко М. А. Здорові зуби - здоров’ю любі!/М. А. Єременко // Вихователю ГПД. Усе для роботи. -Харків:"Основа", 2016,N N 1.-С.28-30.
|
>2.
| Іванченко Н. Ігри народні завжди є модні: українські народні дитячі ігри зимового періоду/Н. Іванченко // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 11.-С.54-56.
|
>3.
| Івасенко Я. В. Музично-рухова діяльність учнів на уроках музичного мистецтва/Я. В. Івасенко // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2023,N N 2.-С.19-25.
|
>4.
| Ілляшенко Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом/Тамара Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 7.-С.10–13
|
>5.
| Ілляшенко Т. Чому діти агресивні?/Тамара Ілляшенко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.15–18.
|
>6.
| Абетка духовних цінностей українського народу/М.-С. С. Сирота [и др.] // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017,N N 34/36.-С.34-88.
|
>7.
| Адамів Г. Кожна травичка на своєму корені росте/Г. Адамів // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 2.-С.25-31.
|
>8.
| Алиев М. Н. Развитие одаренности младших школьников/М. Н. Алиев, С. М. Алибекова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2010,N N 10.-С.44-49.
|
>9.
| Андрійчук С.В. Наступність у профілактиці соціальної адаптації старших дошкільників і молодших школярів/С. В. Андрійчук. - 2014
|
>10.
| Андрущенко Н. П. Матеріали для аудіювання [з української мови] для учнів 1-го класу спеціальної загальноосвітньої школи/Н. П. Андрущенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2018,N N 12.-С.17–21
|
>11.
| Андрющенко Т. Щоби дужими зростати, про здоров’я треба дбати/Т. Андрющенко // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 3.-С.23-27.
|
>12.
| Ануфриев А.Ф. Коррекция трудностей в обучении у детей 5-8 лет/А. Ф. Ануфриев, С. Н. Костромина // Практична психологія та соціальна робота. -Київ, 2013,N N 1.-С.66-68
|
>13.
| Аристова Л. Використання навчально-методичного комплексу "Музичне мистецтво" в естетичному вихованні молодших школярів/Л. Аристова // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2013,N N 3.-С.10-13.
|
>14.
| Арсентиева С.Н. Системный подход в экологическом воспитании и развитии младших школьников/С. Н. Арсентиева // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2012,N № 6.-С.40-44
|
>15.
| Бєляєва І. Свято на порозі/І. Бєляєва // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 11.-С.62-63.
|
>16.
| Білоконь В. В. Подорож Здоровградом/В. В. Білоконь // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 3.-С.29-32.
|
>17.
| Багута В. Методичний аспект формування хореографічних творчих здібностей молодших школярів/В. Багута // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2014,N N 3.-С.39-42
|
>18.
| Бадер В. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського у формуванні соціокультурної і комунікативної компетентностей молодших школярів/Валентина Бадер // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 7.-С.29-34
|
>19.
| Байлова Н. М. Використання компетентнісно зорієнтованих завдань у навчанні молодших школярів/Н. М. Байлова, Л. А. Євдокименко // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 12.-С.2-6.
|
>20.
| Балютіна К. Роль педагогічної оцінки у формуванні контрольно-оцінних умінь молодших школярів/К. Балютіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 4.-С.45-46
|
|
|