Поисковый запрос: <.>K=морально-етичне виховання<.> |
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20 |
>1.
| Анишинець М. Всі люди різні. Кожен - інший. Життя від цього цікавіше!/М. Анишинець // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2016,N N 10.-С.50-52.
|
>2.
| Перхач Л. Вчимося розуміти себе, світ, інших людей і успішно взаємодіяти/Л. Перхач // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 11.-С.16-19.
|
>3.
| Германова Е.А. Духовно-нравственное развитие учащихся требует педагогического внимания/Е. А. Германова // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2013,N № 7.-С.24-27
|
>4.
| Проценко О. Завдання для роботи над казкою/О. Проценко // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2016,N N 7.-С.36.
|
>5.
| Лохвицька Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку/Любов Лохвицька // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 3.-С.25–33.
|
>6.
| Кондрак Е. А. Мораль і етика у взаємодії з наукою, освітою і релігією/Е. А. Кондрак // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.129-132
|
>7.
| Осадченко І. Розв’язання педагогічних ситуацій - і наука, і мистецтво/І. Осадченко // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2017,N N 7.-С.3-9.
|
>8.
| Перхач Л. Розкриття моделей соціальної взаємодії засобами літературних творів та гри/Л. Перхач // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 1.-С.22-27.
|
>9.
| Левітас Ф. Л. Роль учителя історії в морально-етичному вихованні учнів/Ф. Л. Левітас // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.38-39.
|
>10.
| Тлостюк О. Спадщина Василя Сухомлинського - невичерпне джерело морально-етичного виховання дітей/О. Тлостюк // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.65-73
|
>11.
| Бонь Н. Спитай себе, дитино, хто ти є/Н. Бонь // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2016,N N 7.-С.34-35.
|
>12.
| Германова Е.А. Стимулирование учащихся к духовному развитию/Е. А. Германова // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2012,N № 3.-С.27-31.
|
>13.
| Брусенцева О. У світі гармонії/О. Брусенцева // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 4.-С.38-40.
|
>14.
| Поліщук В. Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці/Валерій Поліщук, Тамара Поліщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 7.-С.41–45.
|
>15.
| Гурдіш М. "Хай буде мир на всій землі”, - дорослі мріють і малі/М. Гурдіш // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2017,N N 1.-С.54-56.
|
>16.
| Кондратенко З. Щоб буть щасливим у цьому світі, любити треба і дружити!/З. Кондратенко // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 7.-С.38-40.
|
>17.
| Волошина Г. Щоб добротою повнилась душа, дамо ми заздрості рішуче відкоша/Г. Волошина, Т. Самар // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2017,N N 9.-С.48-50.
|
>18.
| Шемшурина А.И. Этика как системообразующий фактор воспитания и организующее начало педагогической системы школы/А. И. Шемшурина // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2012,N № 9.-С.10-16.
|
>19.
| Короденко М. Як виховати моральність?/М. Короденко // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2012,N N 47 (19 листопада).-С.11
|
>20.
| Волошина Г. Якщо друг у тебе є, жити радісно стає/Г. Волошина // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 1.-С.50-51.
|
|