Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (29)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчальна діяльність<.>
Общее количество найденных документов : 50
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-50 
1.

Рибалка В. В. О.К.Дусавицький: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності: До 80-річчя з дня народження/В. В. Рибалка // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2008,N N7.-С.1-12
2.

Межейнікова Л. С. Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи в процесі розв’язування математичних задач фінансового змісту/Л. С. Межейнікова. - 2005
3.

Тополя Л. В. Дидактичні ігри під час вивчення алгебри та геометрії в 7-9-х класах/Л. В. Тополя. - 2003
4.

Сопнєва Н. Б. Педагогічні умови формування навчальної етичної діяльності майбутнього вчителя/Н. Б. Сопнєва. - 2003
5.

Тесленко С. В. Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку/С. В. Тесленко // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 13.-С.5-7
6.

Медведев А. М. Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности/А. М. Медведев // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 2.-С.72-81
7.

Разина Т. В. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов/Т. В. Разина // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2011,N N 5.-С.62-67.
8.

Лісновська Л. Б. Формування самооцінки шестирічних першокласників як засіб ефективного оволодіння ними навчальною діяльністю/Л. Б. Лісновська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2011,N N 8.-С.10-17.
9.

Лубовский Д. В. Внутрення позиция личности как феномен самоорганизации/Д. В. Лубовский // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2011,N № 2.-С.116-123
10.

Пашкова О. А. Out-of-school activity "Autumn miracles". Level: pre-intermediate/О. А. Пашкова, І. В. Варяниця // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 28.-С.15-18.
11.

Мельник В. І. Підготовка до олімпіад з інформатики/В. І. Мельник // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 2.-С.43-44.
12.

Заика Е. В. Учебная деятельность школьников: уровни сформированности ее компонентов/Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2012,N N 1.-С.66-80.
13.

Вартанова И. И. Устойчивость системы ценностей старших школьников/И. И. Вартанова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2012,N № 1.-С.221-229
14.

Шадриков В. Д. Понимание развития в культурно-исторической психологии/В. Д. Шадриков // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2012,N № 2.-С.15-33
15.

Свєтлова Т.В. Форми організації навчальної діяльності на уроці. Методи, прийоми навчання. Дидактична абетка./Т. В. Свєтлова // Математика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 28.-С.6-11
16.

Кушнір В. А. Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання/В. А. Кушнір // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.7-13
17.

Бєлєнька Г. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком/Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 2
18.

Гордеева Т. О. Внутренняя и внешняя учебная мотивация студентов: их источники и влияние на психологическое благополучие/Т. О. Гордеева, О. А. Сычев, Е. Н. Осин // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2013,N № 1.-С.35-45
19.

Максимов М. Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини/М. Максимов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 3.-С.58-61
20.

Сафарян С. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання/С. Сафарян // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.5-12.
 1-20    21-40   41-50 
 
Статистика
за 18.08.2024
Число запросов 43656
Число посетителей 781
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя