Поисковый запрос: <.>K=навчальна задача<.> |
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5 |
>1.
| Мінасян А. Формування психолого-педагогічних умінь студентів/А. Мінасян // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2005,N N1.-С.76-81
|
>2.
| Гірняк А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника/А. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2008,N N2.-С.116-138
|
>3.
| Надвинична Т. Параметри, критерії та організація діяльності вчителя з психологічного проектування системи навчальних задач/Т. Надвинична // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2010. т.Том 13,N N 4.-С.60-66.
|
>4.
| Медведев А. М. Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности/А. М. Медведев // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 2.-С.72-81
|
>5.
| Глобін О. І. Моделювання як метод дослідження та важливий чинник формування системи природничо-математичних знань/О. І. Глобін, В. В. Лапінський // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2017,N N 2.-С.7-11.
|
|