Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчальна інформація<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.2/П 91
Автор(ы) : Пушкарьова Т. О.
Заглавие : Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2011. - N 4. - С. 7-10 (Шифр КШС-2/2011/4)
ББК : 74.2 + 22.183.4
Предметные рубрики: Електронні засоби навчання
Інформаційна культура
Інформаційні технології навчання
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): електронний навчальний контент--навчальна інформація--інтерактивність--електронні освітні ресурси--навчальні модулі
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 28.0р10/М 35
Автор(ы) : Матяш, Надія
Заглавие : Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології
Место публикации : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 1/2. - С. 35-39. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/1/2). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 28.0р10 + 74.202.245
Предметные рубрики: Навчальна інформація-- засвоєння-- уроки біології
викладання біології в школі
Аннотация: У статті розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо врахувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 373.3.015.3](477)/К 64
Автор(ы) : Кондратенко Л.
Заглавие : Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації
Место публикации : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 9. - С. 14–17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/9). - ISSN 0131-5358
Примечания : Бібліогр.: 9 назв.
УДК : 373.3.015.3](477) + 37:001.32](477)
Предметные рубрики: Психологія навчання-- молодші школярі-- навчальна інформація
Початкова школа-- навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія учнів--навчальна інформація--сприйняття навчальної інформації--здібності дитини--навчальний матеріал--негативні наслідки--ікт--молодші школярі
Аннотация: Мета статті розглянути основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показати їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також дати короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу.
Найти похожие

 
Статистика
за 13.07.2024
Число запросов 138178
Число посетителей 1084
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя