Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчальне пізнання<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.3/Щ 61
Автор(ы) : Щербаков Р. Н.
Заглавие : Обобщение теоретических знаний в обучении
Место публикации : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2012. - № 5. - С. 50-58. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2012/5). - ISSN 0869-561X
Примечания : Библиогр.: 10 назв.
ББК : 22.3 + 74.262.23
Предметные рубрики: світогляд науковий -- учні
Навчання
Географич. рубрики: Росія-- освіта
Аннотация: Стаття присвячена узагальненню знань у процесі навчання фізикиСтатья посвящена обобщению знаний в процессе обучения физике
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.202.43/Ч-49
Автор(ы) : Чернецька, Тетяна
Заглавие : Таблиці-матриці як дійовий засіб моделювання навчально-дослідницької діяльності молодших школярів
Место публикации : Початкова школа: Науково-методичний журнал. - К.: Преса України, 2013. - N 6. - С. 28-33. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2013/6). - ISSN 0131-5358
ГРНТИ : 14.25.07
ББК : 74.202.43
Предметные рубрики: Процес навчання-- початкова школа
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчально-дослідницька діяльність--таблиці-матриці--пізнавальні завдання--навчальне пізнання
Аннотация: У статті розглянуто навчально-дослідницьку діяльність у полях діяльності учнів і учителя. Запропоновано спосіб моделювання навчально-дослідницької діяльності з використанням трьох типів таблиць-матриць: таблиці-матриці проблемного викладу навчального матеріалу, твблиці-матриці реалізації частково-пошуковгого методу викладу навчального матеріалу та таблиці-матриці організації творчої навчально-дослідницької діяльності дітей.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Савченко О.
Заглавие : Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування
Место публикации : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 8. - С. 6–12. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/8). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:821.161.2]:371.32 + 373.3.025/.026:821.161.2](477) + 37:001.32](477)Савченко
Предметные рубрики: Початкова школа-- уроки української літератури-- розуміння літературних творів
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературне читання--навчальне пізнання--літературний твір--розуміння тексту--читацька компетенція--читацька діяльність--комунікативний підхід--когнітивний підхід--навички читання--початкова школа
Аннотация: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.
Найти похожие

 
Статистика
за 24.06.2024
Число запросов 26566
Число посетителей 593
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя