Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=навчання української мови<.>
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-31 
1.

Омельчук С. Методи і прийоми навчання української мови: сучасний стан проблеми/С. Омельчук // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2013,N N 6.-С.19-22.
2.

Яновицька Н. І. Формування граматичних умінь з української мови учнів початкових класів шкіл з польською мовою викладання/Н. І. Яновицька. - 2013
3.

Пентилюк М. Стратегічні орієнтири підготовки майбутнього вчителя-словесника/М. Пентилюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2014,N N 11.-С.2-7.
4.

Могильницька Г. Шкільна лінгвістика - цілісна система чи набір фрагментів?/Г. Могильницька // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2014,N N 11.-С.7-15.
5.

Вашуленко М. Навчання української мови в 4 класі/М. Вашуленко, С. Дубовик // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 7/8.-С.9-16.
6.

Сіранчук Н. Лінгводидактичні принципи формування лексичної компетентності молодшого школяра/Н. Сіранчук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N N 1.-С.47-49.
7.

Голуб Н. Контроль як важлива ланка процесу навчання української мови в школі/Н. Голуб // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2017,N N 3.-С.2-6.
8.

Новосьолова В. Особливості навчання синтаксису простого ускладнення речення у 8-му класі/В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2017,N N 3.-С.20-24.
9.

Кучерук О. Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів/О. Кучерук // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2018,N N 1.-С.26-30.
10.

Омельчук С. Формування лексикологічної компетентності інокомуніканта в процесі навчання української мови /С. Омельчук, В. Костюшко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2019,N N 4.-С.2-5.
11.

Петрик О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів/Ольга Петрик // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 6.-С.39–43
12.

Костюшко В. Лінгводидактичні засади формування лексикологічної компетентності іноземних студентів/В. Костюшко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 2.-С.15-19.
13.

Корицька Г. Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології: для вчителів української мови та літератури/Г. Корицька, Ірина Подлєсна // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 2.-С.26-39.
14.

Богуш А. Навчання державної мови дітей етнонаціональних меншин/А. Богуш // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2019,N N 10.-С.3-6.
15.

Горошкіна О. Робота з текстом на уроках української мови: компетентнісний вимір/О. Горошкіна // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 6.-С.2-5.
16.

Попова Л. Функційональний аспект використання засобів навчання на уроках української мови в 10-11 класах ліцею/Л. Попова // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 6.-С.6-8.
17.

Олійник А. Дидактичний матеріал з морфології/А. Олійник // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 6.-С.35-43.
18.

Костюшко В. Використання ігрових завдань у процесі формування лексикологічної компетентності іноземних студентів/В. Костюшко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2020,N N 3.-С.2-5.
19.

Крижанівська О. Формування мовної стійкості як когнітивно-виховний виклик перед учителем-філологом-україністом/О. Крижанівська // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2020,N N 3.-С.6-8.
20.

Кучерук О. Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти/О. Кучерук // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2020,N N 3.-С.9-12.
 1-20    21-31 
 
Статистика
за 26.08.2024
Число запросов 73951
Число посетителей 1010
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя