Поисковый запрос: <.>K=освітній округ<.> |
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Мелешко В. Сільська малокоплектна школа як компонент освітнього округу: технології навчання/В. Мелешко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 5.-С.51-53
|
>2.
| Заліський А. Освітній округ - шлях до якісної освіти/А. Заліський // Сіверянський літопис. -Чернігів:Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2013,N N 1.-С.125-130.
|
>3.
| Соловйов Ю. Освітній округ як багатофункціональний механізм державно-громадського управління у регіоні/Ю. Соловйов // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.3-7
|
>4.
| Волобуєва Т. Єдиний цифровий простір освітнього округу: адаптивна модель/Т. Волобуєва // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.14-19
|
>5.
| Бочаров С. Освітній округ як чинник розвитку виховної системи навчального закладу/С. Бочаров // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.20-22
|
>6.
| Пасечнікова Л. Управлінське забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів в освітньому окрузі/Л. Пасечнікова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.23-27
|
>7.
| Соф'янц Е. Освітній округ як інноваційна модель управління: експеримент триває/Е. Соф'янц // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.28-30
|
>8.
| Бухлова Н. Регіональні аспекти науково-методичного супроводу інноваційної діяльності освітніх округів/Н. Бухлова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.32-35
|
>9.
| Колтакова Н. Заклади культури як суб’єкти цілісної моделі освітнього округу/Н. Колтакова, С. Волкова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.36-39
|
>10.
| Горна Е. Організація профільного навчання і професійної підготовки школярів в умовах освітнього округу/Е. Горна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.40-43
|
>11.
| Ферсілеєва Ж. Інноваційні форми організації додаткової та дистанційної освіти в освітньому окрузі/Ж. Ферсілеєва, І. Цунікова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.44-48
|
>12.
| Вінницька Н. Віртуальний виховний простір як компонент мережевої взаємодії суб’єктів освітнього округу/Н. Вінницька, Г. Ломакіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.49-52
|
>13.
| Ях Т. Управління розвитком освітніх округів сільського району в контексті підвищення якості регіональної системи освіти/Т. Ях // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.53-56
|
>14.
| Пелих М. Активізація громадських ресурсів освітнього округу як чинник розвитку позашкільної системи освіти та виховання дітей і молоді/М. Пелих // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.57-60
|
>15.
| Поуль В. Базовий навчальний заклад освітнього округу - Школа сприяння здоров’ю: напрями діяльності/В. Поуль // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.61-64
|
>16.
| Гапоненкова Н. Діяльність опорного закладу як методичного центру в освітньому окрузі/Н. Гапоненкова, В. Головіна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.70-72
|
>17.
| Пахомова М. Формування математичної компетенції старшокласників в умовах освітнього округу/М. Пахомова, Л. Зуєва // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.73-76
|
>18.
| Сидорова Є. Освітній округ як інноваційна модель управління освітою: напрями діяльності/Є. Сидорова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 7.-С.77-80
|
>19.
| Олійник Т. Диференційоване навчання хімії у школі сільської місцевості/Т. Олійник // Біологія і хімія в рідній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2014,N N 5.-С.20-24.
|
>20.
| Божинський В. Хаб-школи: нова форма надання освітніх послуг/В. Божинський // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2016,N N 3.-С.6-8
|
|
|