Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=освітній процес<.>
Общее количество найденных документов : 97
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
1.


    Мінасян, А.
    Формування психолого-педагогічних умінь студентів [Текстььь] / А. Мінасян // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2005. - N1. - С. 76-81 . - ISSN 966-654-0
ГРНТИ
ББК 88.4
Рубрики: педагогічна психологія дорослих
   психологія навчання студентів

   Підготовка майбутніх вчителів

   педагогічна майстерність

   Навички

фывфывфыв:
освітній процес -- учбова задача -- процес розв’язування задачі -- навчальна задача -- виховна задача -- освітня задача -- психолого-педагогічні задачі


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

2.
159.98
Л 86


    Луценко, І.
    Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–13. - Зміст: Чим небезпечні психологічні травми ; Як розпізнати дітей з психологічною травмою ; Які принципи організації освітнього процесу ; У якому порядку діяти ; Чим допоможе лялька.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--психологічний вплив
фывфывфыв:
діти дошкільного віку -- психологічна травма -- заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- психологічна робота -- ознаки -- освітній процес -- корекційні технології -- лялька -- тривожність -- психолого-педагогічний супровід
Аннотация: У статті йдеться про психолого-педагогічні підходи до організацї життєдіяльності дітей, які входять у категорію членів сімей учасників бойових дій та внутрішньо переміщених осіб, їхньої адаптації до нових умов проживання та здобуття освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Савченко, Наталія.
    Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі [Текст] / Н. Савченко, М. Дубінка, О. Язловецька // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 22-29.
Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід
фывфывфыв:
компетентнісний підхід -- компетентнісно орієнтоване навчання -- освітній процес


Доп.точки доступа:
Дубінка, Микола; Язловецька, Оксана

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
К 11


    Кіндрат, І.
    Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 21–27. - Зміст: Що це ; Навіщо ; Що є основою ; Як упроваджувати в практику ; У якій технології реалізовано ; Які складники технології ; Як відобразити у календарному плануванні ; Як скоротити час на планування за допомогою ІКТ.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
   Заклади дошкільної освіти--планування

фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- освітній процес -- методичний конструктор -- алгоритм планування -- блочно-тематичне планування -- інформаційно-комунікаційні технології
Аннотация: У статті подано поради щодо планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
37.091.31:613
З-15


    Задніпровська, В. В.
    Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти / В. В. Задніпровська // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 32–33. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--здоров’язбережувальні технології
фывфывфыв:
здоров’язберігальні технології -- освітній процес -- педагогічні умови
Аннотация: Систематизовано наукові погляди на здоров’язберігальні технології, висвітлені компоненти здоров’язберігальної технології.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
373.2.091.64:688.72](477)
К 56


    Коваленко, А.
    Діяльнісний підхід: учимося, граючи [Текст] / Алла Коваленко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 17–19. - Зміст: Додаток : Майстер-клас для вихователів.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- навчальні іграшки -- LEGO -- LEGO-конструювання -- конструктори -- діяльнісний підхід -- освітній процес -- конструювання -- майстер-клас -- методична робота -- професійна майстерність
Аннотация: У статті вміщено розробку майстер-класу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
378:004.9
В 14


    Вакалюк, Т. А.
    Особливості використання ігрового симулятора Simse в освітньому процесі закладу вищої освіти [Текст] / Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 2. - С. 56-64.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інформаційно-комунікаційні технології
фывфывфыв:
ігровий симулятор -- освітній процес


Доп.точки доступа:
Концедайло, В. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
37.091.2(477)
Ш 68


    Шлапак, Г. М.
    Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи / Г. М. Шлапак // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 4–6. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній простір
фывфывфыв:
освітній простір -- освітня діяльність -- управління -- освітній процес


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.


    Нестерова, Мар’я.
    Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України [Текст] / М. Нестерова, А. Цимбал // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2019. - N 4. - С. 53-58.
Рубрики: Вища педагогічна освіта
фывфывфыв:
європейські цінності -- освітній процес -- соціальна згуртованість -- університетські спільности -- ціннісно-орієнтована освіта -- вища педагогічна освіта


Доп.точки доступа:
Цимбал, Алісія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
37.018
С 11


    Сєлуянова, Лідія.
    Три кроки до школи: готуємося разом / Лідія Сєлуянова, Тамара Абросимова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 6-11.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи
фывфывфыв:
проєкти -- освітній процес -- школи -- екскурсії


Доп.точки доступа:
Абросимова, Тамара

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
373.2.091.12:005.572:061.2](477)
Л 96


    Лютко, О.
    Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 45–48. - Зміст: Методика як засіб для зміни моделі освітнього процесу ; Секрети "сократівського діалогу" ; Додаток 1 : Практикум для педагогів закладу дошкільної освіти ; Додаток 2 : Проблемний текст Євгена Лаківського "Толерантність на відстані".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- розвиток мислення -- філософія -- навчання педагогів -- сократівські діалоги -- практикуми для педагогів -- проблемні тексти -- дивергентне мислення -- освітній процес -- інформаційна модель -- рефлексивна модель
Аннотация: У статті йдеться про використання методики "Філософія для дітей" для навчання педагогів дошкільних навчальних закладів трансформуванню традиційної інформаційної моделі освітнього процесу в рефлексивну.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
373.2.091(477)
О-64


   
    Організація діяльності закладів освіти у новому навчальному році: документи за 5 хвилин [Текст] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 8. - С. [15–18]. - Зміст: Освітня програма ; Організація освітнього процесу ; Діяльність інклюзивних груп ; Предметно-просторове середовище ; Формування соціально-доцільної поведінки ; Планування ; Курси підвищення кваліфікації ; Робота з кадрами.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--організація діяльності
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- організація -- освітній процес -- інклюзивні групи -- освітні програми -- предметно-просторове середовище -- соціально-доцільна поведінка -- планування -- підвищення кваліфікації -- робота з кадрами -- вихователь-методист -- документи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
373.2.091.2](477)
Д 55


   
    До нового навчально року готові? [Текст] : організовуємо конкурс-огляд груп // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 8. - С. [51–52]. - Зміст: Організаційний етап ; Діяльнісний етап ; Оглядовий етап ; Підсумковий етап ; Рефлексивний етап.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--освітній процес
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- освітній процес -- конкурс-огляд


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.


    Гончаренко, Алла
    Дошкільна освіта Німеччини та України у зіставленні [Текст] / Алла Гончаренко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 11. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта в зарубіжних країнах--організація освіти
   Дошкільна освіта в Україні--організація освіти

   Німеччина--дошкільна освіта
фывфывфыв:
порівняльна педагогіка -- якість освіти -- німецька дошкільна освіта -- українська дошкільна освіта -- освітній процес
Аннотация: "Чому сьогодні українська дошкільна освіта потребує змін? Що є спільного й дотичного в педагогіці України й Німеччини? У чому полягають ключові відмінності? На які здобутки іноземних колег нам варто звернути увагу і, можливо, використати у власній роботі?" Над цими запитаннями запрошує поміркувати автор статті - науковець, викладач і член журі проекту "Відображення...".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
373.2.091.313(477)
Л 22


    Ланько, А.
    Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 10–14. - Зміст: Додаток 1 : Інформаційна карта проекту "Подорож у країну Книголандію" ; Додаток 2 : Завдання та форми роботи з дітьми.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--метод проектів
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- освітній процес -- тематичні тижні -- робота з батьками -- читання -- інформаційна карта -- форми роботи -- метод проектів
Аннотация: У статті подано матеріали щодо організації та проведення тематичного тижня.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
373.2.064.1(477)
П 18


   
    Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 35–37.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--освітній процес
фывфывфыв:
партнерська взаємодія -- соціальні контакти -- освітній процес -- теорія співіснування трьох мозків -- тесування -- самоперевірка -- подолання конфліктів -- комунікативність


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.


   
    Як організувати діяльність інклюзивних груп [Текст] : вивчаємо лист за 5 хвилин // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 12. - С. 22-24.
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання
фывфывфыв:
освітній процес -- інклюзивні групи -- ДНЗ -- діти з особливими освітніми потребами -- діти дошкільного віку


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.


    Федоренко, Оксана.
    Універсальний дизайн в освіті [Текст] : вивчаємо та впроваждуємо в освітню програму / О. Федоренко // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 46-52.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--освітній процес--універсальний дизайн
фывфывфыв:
освітній процес -- заклади освіти


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
373.3.091.2(477)
Z99


    Єфименко, О.
    Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / Олена Єфименко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 39–40. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--освітній простір--екологічний підхід
фывфывфыв:
освітній процес -- екологічний підхід -- сенсорні системи -- екологічний освітній простір -- дитиноцентровае середовище -- активізація сенсорних систем -- екологічне середовище -- екологічні методи -- початкова школа
Аннотация: У статті особливу увагу приділено якості складових екологічного середовища, які впливають на роботу сенсорних систем. Екологічний підхід в організації освітнього простору допомагає дітям вільно взаємодіяти з навчальним середовищем, встановлювати соціальні зв’язки – забезпечує формування унікальної особистості.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
37.091.32:004.08]:005.336.1
Н 32


    Настас, Дар’я Леонідівна.
    Використання відеолекції у педагогічній діяльності для підвищення ефективності сприйняття навчального матеріалу студентами [Текст] / Д. Л. Настас // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 3-9. - Бібліогр.: 10 назв
УДК
Рубрики: Навчання студентів--інформаційно-комп’ютерні технології
фывфывфыв:
освітній процес -- навчальний матеріал -- відеолекція -- мультимедіа -- ефективність сприйняття
Аннотация: У статті висвітлено питання використання відео та відеолекцій у навчальній діяльностітакими засобами ІКТ: MS PowerPoint 2010 і вище; ПЗ SMART Notebook (як запис робочого столу з відеокоментарем); запис відеолекції з веб-камери.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 183194
Число посетителей 945
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя