Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=освітні практики<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88/Л 38
Автор(ы) : Левченко О. О.
Заглавие : Обгрунтування фасилітативного стилю педагогічної взаємодії в річищі ідей людиноцентризму в процесі професійної підготовки викладача психології
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2011. - № 4. - С. 66-76 (Шифр ПП1/2011/4)
Примечания : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 88
Предметные рубрики: Підготовка психологів
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74/С 48
Автор(ы) : Слотердайк, Петер
Заглавие : Ти мусиш змінити своє життя : уривки з твору
Место публикации : Філософська думка: Український науково-теоретичний часопис/ Інститут філософії НАН України. - К.: Редакція часопису "Філософська думка", 2015. - N 2. - С. 95-106. (Шифр ФД-1/2015/2)
ББК : 74 + 87.6
Предметные рубрики: Освіта-- філософія освіти
Кафедра педагогіки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): філософія освіти--освітні практики--людина в освітніх практиках--буття вчителем
Аннотация: Вичерпна передмова до соціальної та освітньої філософії П. Слотердайка пов’язана з його дослідженнями. Проаналізовано в контексті антропотехніческого повороту концепти вправ, звичок, інертності і пост-пасивності в якості основи освіти, яка може змінити людину. Простежено зв’язок філософії та освітніх практик від стародавніх греків до сучасності у версії Слотердайка. Поворот філософії до життя розглядається як актуалізація пайдейї, що активізує її освітній потенціал. Пояснюється конструювання нової ролі реальності в освіті. Тенденція педагогічного вторгнення в політику виступає домінуючим мотивом міркування Слотердайка на кордонах відкритої педагогічної галузі знання як місця інтенсивної педагогічної взаємодії. Показані суперечності між резоном школи й резоном держави та їх наслідки. Дослідження Слотердайка в освітній та політичній сферах можуть бути застосовані до аналізу українських реалій.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Астахова, Катерина
Заглавие : Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія")
Место публикации : Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К.: "Педагогічна преса", 2020. - N 4. - С. 13-20. (Шифр ВОУ1/2020/4)
Предметные рубрики: Вища освіта в Україні-- безперевна освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): авторська модель--безперервна освіта--глобалізація--освітні практики--експеримент--соціальний капітал--суспільство знань--огляд фахової періодики
Найти похожие

 
Статистика
за 26.07.2024
Число запросов 25368
Число посетителей 822
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя