Поисковый запрос: <.>K=особистисть<.> |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
>1.
| 28 Б 61
Бим-Бад, Б. М. Теория первоначального становления человека / Б. М. Бим-Бад, Л. И. Егорова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 30-38
. - ISSN 0869-561XББК 28 + 74в2:28 Рубрики: Біологія--антропологія--розвиток і становлення особистості фывфывфыв: біологія -- атропологія -- культура -- особистисть -- розвиток і становлення особистості Аннотация: Розглянуто рушійні сили первісного розвитку людини.
Доп.точки доступа: Егорова, Л. И. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2.
| 74в1 В 24
Введенский, В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40 Рубрики: Педагогіка--методологія Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів Філософія--етика--професійна етика--педагоги Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика Росія фывфывфыв: методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство Аннотация: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.] В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>3.
| 63.5 Г 22
Гасанов, М. М. Культурно-историческая и этнопедагогическая среда формирования личности горца Дагестана / М. М. Гасанов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 54-60. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 63.5 + 74.65 Рубрики: Етнографія зарубіжних країн--етнічна культура Педагогіка--етнопедагогіка Росія--Дагестан фывфывфыв: етнічна культура -- народи Дагестану -- горці Дагестану -- особистисть горця Дагестану -- розвиток особистості горця -- виховання патриотизму Аннотация: Стаття присвячена актуальним проблемам використання традиційних форм виховання та соціалізації молоді в поліетнічному регіоні Північного Кавказу. Статья посвящена актуальным проблемам использования традиционных форм воспитания и социализации молодёжи в полиэтническом регионе Северного Кавказа.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4.
| 74в2: 71 Г 23
Гатальський, В. Д. Культурно-образовательное пространство как социально-педагогическая система / В. Д. Гатальський> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 25-29. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 71 Рубрики: Культура--культурно-освітній простір Педагогіка--методологія--культурно-освітній простір Росія фывфывфыв: культура -- педагогіка -- методологія педагогіки -- культурно-освітній простір -- особистисть -- саморозвиток -- виховання -- цілі виховання Аннотация: У статті розглядається феномен культурно-освітнього простору. В статье рассматривается феномен культурно-образовательного пространства.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5.
| 88.836.12 Д 76
Друзин, В. Н. Педагогическая профилактика игровой компьютерной адаптации детей и подростков / В. Н. Друзин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 14-23. - Библиогр.: 42 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.836.12 + 74.66 Рубрики: Дитяча психологія Соціологія--педагогічна соціологія--профілактика Інтернет-аддикції фывфывфыв: психологія -- психологія гри дітей -- комп’ютерні ігри -- сюжетно-рольові ігри -- Інтернет-аддикція (залежність) -- профілактика Інтернет-аддикції -- профілактика адиктивної поведінки -- вплив комп’ютера на особистисть -- особистісний розвиток дітей Аннотация: У статті розглядається проблема формування компьютерной адикції (залежності) у дітей та специфіка організації її педагогічної профілактики. В статье рассматривается проблема формирования компьютерной аддикции (зависимости) у детей и специфика организации её педагогической профилактики.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6.
| 74.03(2Рос)-8 З-13
Заварзина, Л. Э. П. Ф. Каптерев о сущности средней общеобразовательной школы / Л. Э. Заварзина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 88-98. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(2Рос)-8 Рубрики: педагоги Росії фывфывфыв: історія педагогіки -- спеціальна освіта -- загальноосвітні школи -- демократична автономія школи -- громадянське виховання -- особистисть вчителя -- особистисть учня Аннотация: У статті проаналізовано ідеї П. Ф. Каптерева про побудову системи освіти в середній школі.
Доп.точки доступа: Каптерев, Петро Федорович (російський педагог і психолог ; 1849-1922) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7.
|
Землянухина, Н. Влияние внутрисемейных отношений на формирование личности ребенка [Текстььь] / Н. Землянухина; О. Здравомыслова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2005. - N1. - С. 81-83
ББК 88.56 Рубрики: виховання дітей у сім’ї Сімейні стосунки фывфывфыв: вплив сім’ї на особистисть дитини -- негативные психологические установки
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>8.
|
Костецкий, В. В. Философия музыки в пространстве теории образования / В. В. Костецкий> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 58-66. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 85.30 + 87 + 88.4 + 74 Рубрики: Мистецтво--музичне мистецтво Філософія--філософія мистецтва--музичне мистецтво Психологія мистецтва фывфывфыв: музичне мистецтво -- філософія музичного мистецтва -- психологія музичного мистецтва -- історія музичного мистецтва -- теорія освіти -- освітній простір -- особистисть -- духовність особистості -- формування особистості Аннотация: Філософія музики і теорія освіти перетинаються при розгляді проблем особистості, що особливо стосуються духовності і внутрішнього світу людини. Философия музыки и теория образования пересекаются при рассмотрении проблем личности, особенно касающихся духовности и внутреннего мира человека.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9.
| 88.56 Х 15
Хайкина, С. В. Организационные основы взаимодействия образовательного учреждения и семьи / С. В. Хайкина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 34-37. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.56 + 88.840.1 + 74.205.1 Рубрики: Психологія--сімейна психологія--виховання дітей Психологія--дитяча психологія--виховання молодших школярів Загальноосвітні навчальні заклади--зв’язок школи з сім’єю Росія--педагогіка фывфывфыв: сімейна психологія -- дитяча психологія -- виховання дітей -- виховання молодших школярів -- шкільна освіта -- зв’язок школи з сім’єю -- особистисть -- індивідуалізація -- соціалізація Аннотация: Про взаємодію освітньої установи і сім'ї з метою забезпечення індивідуалізації розвитку дитини.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
|