Поисковый запрос: <.>K=оцінювання знань<.> |
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Зварич І. М. Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США/І. М. Зварич. - 2008
|
>2.
| Always learning // Іноземні мови в навчальних закладах. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.76-80.
|
>3.
| Завідонова Н. Оцінювання знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання (на прикладі КНЕУ імені Вадима Гетьмана)/Н. Завідонова, Л. Червінська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 7.-С.52-54
|
>4.
| Романенко Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг/Ю. А. Романенко // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 1.-С.38-42
|
>5.
| Вітченко А. О. До проблеми розробки критеріїв оцінювання студентів з методики викладання зарубіжної літератури/А. О. Вітченко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.37-40
|
>6.
| Арестенко Г. П. Структурна схема вивчення матеріалу/Г. П. Арестенко // Фізика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 23/24.-С.3-5.
|
>7.
| Якима І. І. Досвід використання тестових технологій/І. І. Якима // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2013,N N 3.-С.32-33.
|
>8.
| Ноздрачова О. Г. Успішне ЗНО - поєднання знань і тактики виконання/О. Г. Ноздрачова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 4/5.-С.2-4.
|
>9.
| Машика В. Т. Форма чи зміст: нотатки з конкурсу "Учитель року - 2015"/В. Т. Машика // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2015,N N 34/36.-С.4-8.
|
>10.
| Сікорський П. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах/П. Сікорський // Вища освіта України. -К. : Ін-т вищої освіти АПН України : АПН України : Ін-т вищої освіти АПН України : Вид-во "Пед. преса України":М-во освіти і науки УКраїни, 2016,N № 2.-С.44-50
|
>11.
| Гера О. Географічне пізнання Землі/О. Гера // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 15.-С.28-29.
|
>12.
| Бутко О. Курс за вибором "Основи економіки”/О. Бутко // Краєзнавство. Географія. Туризм. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 15.-С.32-41.
|
>13.
| Бурнос Е. Ю. Тестирование как объективный метод контроля знаний при обучении РКИ/Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 1.-С.102-106
|
>14.
| Яланська С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей/Світлана Яланська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.36–38.
|
>15.
| Савченко О. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 9.-С.1–6
|
>16.
| Михайленко Т. Перевірні роботи з української мови, 4 клас/Тетяна Михайленко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.21–26.
|
>17.
| Фідкевич О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання/Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 1(607).-С.12–14
|
>18.
| Фідкевич О. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації/Олена Фідкевич // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 3(609).-С.7–10
|
>19.
| Лугова О. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи/Олександра Лугова, Тетяна Лугова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 4(610).-С.12–18
|
>20.
| Житник Б. О. Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти/Б. О. Житник // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 19/21(643-645).-С.17–29
|
|
|