Поисковый запрос: <.>K=оцінювання навчальних досягнень<.> |
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19 |
>1.
| Таранік-Ткачук К. Українська мова/К. Таранік-Ткачук, Г. Шелехова, Н. Шинкарук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 7/8.-С.4-13
|
>2.
| Україна. М-во освіти і науки Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 22/24.-С.3-82
|
>3.
| Бєскова Н. Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів/розмовляла О. Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 22/24.-С.82-84
|
>4.
| Полякова О. Реалізація компетентнісного підходу в оцінювальній діяльності вчителя початкових класів/О. Полякова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.69-72
|
>5.
| Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році/Таранік-Ткачук К. В. // Українська мова і література в школі, 2013,N № 6.-С.12-19
|
>6.
| Пономарьова К. Особливості нових вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови/К. Пономарьова // Початкова школа. -К.:Преса України, 2014,N N 3.-С.4-10
|
>7.
| Україна. М-во освіти і науки Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 10/12.-С.14-66
|
>8.
| Україна. М-во освіти і науки Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 27.-С.2-33.
|
>9.
| Україна. М-во освіти і науки Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 10.-С.1-22.
|
>10.
| Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів та методичних рекомендацій до оновлених програм початкової школи (1-4-й клас) // Початкове навчання та виховання. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 28/29.-С.4-10.
|
>11.
| Балютіна К. "Шпаргалка" для батьків/Катерина Балютіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 2.-С.45–46.
|
>12.
| Балютіна К. "Шпаргалка" для батьків/Катерина Балютіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 5.-С.49–52
|
>13.
| Україна. М-во освіти і науки Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 8.-С.1–15.
|
>14.
| Сахно О. Формувальне оцінювання: вибудовуємо індивідуальну освітню траєкторію кожного дня/О. Сахно // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 9.-С.28-32.
|
>15.
| Управління школою - 2020г.,N 7/9 (Введено оглавление)
|
>16.
| Кошевич Ю. О. Рейтингова система оцінювання/Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 7/9(631-633).-С.43–54.
|
>17.
| Перехейда О. М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень/О. М. Перехейда // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 7/9(631-633).-С.55–65.
|
>18.
| Шумара Н. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ"/Наталія Шумара // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 5/6(611-612).-С.27–29.
|
>19.
| Житник Б. О. Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти/Б. О. Житник // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 19/21(643-645).-С.17–29
|
|