Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=оцінювання учнів<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.2/М 35
Автор(ы) : Матяш Н. Ю., Міронець Л. П.
Заглавие : Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп’ютерного тестування
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2011. - N 4. - С. 21-23 (Шифр КШС-2/2011/4)
ББК : 74.2 + 22.183.4 + 28
Предметные рубрики: оцінювання знань-- біологія
Тестування комп’ютерне
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оцінювання учнів--тестування з біології--комп’ютерна програма adsoft tester
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 22.183.4р10/А 65
Автор(ы) : Андрєєва, Галина Петрівна
Заглавие : Організація навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2014. - N 5. - С. 16-17. (Шифр КШС-2/2014/5)
Примечания : Библиогр. в конце ст.
ББК : 22.183.4р10
Предметные рубрики: Викладання інформатики в школі-- дистанційне навчання
Географич. рубрики: Миколаївська область-- освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дистанційне навчання--організація навчального процесу--планування процесу навчання--оцінювання учнів--тестування--створення завдань--перевірка знань
Аннотация: Матеріали роботи знайомлять з новими підходами до організації навчання інформатики шляхом запровадження технологій дистанційного навчання. Робота включає опис роботи в системі дистанційного навчання Moodle, аналіз результатів роботи за два роки, методичні рекомендації для вчителів.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.202.8/Б 73
Автор(ы) : Богачков Ю. М., Буров О. Ю., Ухань П. С.
Заглавие : Хмарні технології й оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2016. - N 1. - С. 51-55 (Шифр КШС-2/2016/1)
Примечания : Бібліогр. : 9 статей.
ББК : 74.202.8
Предметные рубрики: Оцінювання знань учнів-- інформаційно-комунікативні технології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інформаційно-комунікаційні технології--хмарні технології--академічна успішність--навчальні досягнення старшокласників--оцінювання учнів
Аннотация: У статті розглянуто методологію, принципи побудови та можливості використання ІКТ оцінювання рівня навчальних досягнень старшокласників з урахуванням педагогічних, психологічних і соціометричних факторів прояви успішності, а також показників позашкільних академічних досягнень.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания : 74.202.8/П 56
Автор(ы) : Пономаренко, Олена
Заглавие : Педагогічна оцінка в житті учня : погляд психолога
Место публикации : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2017. - N 3/4. - С. 49-51. (Шифр П2/2017/3/4)
ББК : 74.202.8
Предметные рубрики: Оцінювання знань-- педагогічна оцінка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагогічна оцінка--оцінювання учнів--мистецтво оцінювання--молодші школярі--підлітки--старшокласники
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Федоренко О.
Заглавие : Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 76–86. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примечания : Бібліогр.: 16 назв.
УДК : 373.3/.5.043.2-056.2/.3](477) + 376.091.26(477) + 37:001.32](477)Федоренко
Предметные рубрики: Інклюзивна освіта-- оцінювання навчальних досягнень-- діти з особливими освітніми потребами
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивна освіта--оцінювання учнів--діти з особливими освітніми потребами --оцінка--навчальні досягнення--формувальне оцінювання--самооцінювання--курикулум
Аннотация: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.
Найти похожие

 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 53071
Число посетителей 1397
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя