Поисковый запрос: <.>K=педагогічна компетентність<.> |
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17 |
>1.
| 10 заборон для дорослих // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.31.
|
>2.
| Акімова О. Педагогічна обдарованість як важлива передумова професійно-педагогічної діяльності/О. Акімова, М. Коваль // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2018,N № 9/12.-С.27–31
|
>3.
| Зінькова Г. Р. Моніторинг якості освіти в системі управління школою/Г. Р. Зінькова // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 34/36(658-660).-С.36–38.
|
>4.
| Зварич І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США/І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.53-59
|
>5.
| Зварич І. М. Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США/І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 2.-С.98-104
|
>6.
| Зварич І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України/І. Зварич // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 6.-С.83-91
|
>7.
| Зварич І. М. Тестування педагогічної компетентності викладачів США/Ірина Зварич // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.92-99
|
>8.
| Зварич І. Впровадження стандартів оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США/І. Зварич // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2012,N N 2.-С.42-51
|
>9.
| Зязюн І. Немає педагогіки без педагога.../Іван Зязюн // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 4/5.-С.19-23.
|
>10.
| Крилова Т. Психолого-педагогічні аспекти розвитку педагогічної компетентності вчителя математики/Т. Крилова // Математика в рідній школі. -К.:Педагогічна преса, 2014,N N 4.-С.2-6.
|
>11.
| Кузьменко В. У. Компетентность педагогов в области индивидуализации образования детей дошкольного возраста: изменения за десять лет/В. У. Кузьменко // Психолог в детском саду: Научно-практический журнал. -Москва:ООО " Исследовательская группа "Социальные науки", 2007,N N3.-С.106-113
|
>12.
| Культурологічна складова професійного розвитку педагога/Національна академія педагогічних наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Відділ виховних систем у педагогічній освіті. - 2012
|
>13.
| Омелюх А. Сімейне виховання: допомагаємо батькам/А. Омелюх // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 1.-С.56–60.
|
>14.
| Пєтухова Л. Є. Інформатична компетентність майбутнього фахівця як педагогічна проблема/Л. Є. Пєтухова // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2008,N N1.-С.3-5
|
>15.
| Постригач Н. О. Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів/Н. О. Постригач // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 4.-С.39-45
|
>16.
| Романишина Н. В. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко)/Н. В. Романишина // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 4:П’яті Бугайківські читання.-С.101-105
|
>17.
| Смольська Л. М. Позитивна психологія: філософські джерела про людську природу та можливості педагогічних впливів на неї/Л. М. Смольська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2014,N N 3.-С.78-80.
|
|