Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=педагогічна освіта<.>
Общее количество найденных документов : 64
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Іваній, Олена Миколаївна.
    Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / Олена Іваній // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 39-44 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--правова компетентність
   Вища педагогічна освіта

   Виховання студентів--правове

   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

фывфывфыв:
правова культура -- компетентність вчителя -- правова компетентність -- правова компетенція -- професійно-правова підготовка -- Основи правознавства, курс -- вивчення освітнього права -- правова освіта -- варіативний курс -- педагогічна освіта
Аннотация: У статті розглянуто організаційно-педагогічні засади <формування правової компетентності> майбутніх учителів. Визначено зміст поняття "правова компетентність", основні показники формування правової компетентності вчителя. Запропоновано спецкурс "Правова компетентність вчителя", який спрямований на формування готовності студентів до застосування нормативно-правових і моральних норм як засобів вирішення професійних завдань.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74.04(4Укр)
А 22


    Авшенюк, Н. М.
    Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогічна освіта

   Освіта в зарубіжних країнах

   навчальні програми

фывфывфыв:
компетентність -- міжкультурна компетентність -- міжкультурна компентність вчителів -- навчальні плани -- педагогічна освіта -- освітні простори -- європейський освітній простір -- магістри -- підготовка магістрів -- програми підготовки магістрів -- навчальний простір
Аннотация: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених з європейських країн розкриті особливості міжкультурного вимірювання розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Представлена детальна характеристика навчального плана Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленого спеціалістами восьми університетів з різних європейських країн.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.04(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 9-12
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--євроінтеграція
   Вчитель--професійна підготовка

   Україна--Освіта
    Європа--Освіта

фывфывфыв:
європейські цінності -- новий учитель -- Педагогічна конституція Європи -- освітня політика -- вища освіта -- педагогічна освіта -- гуманітарна політика
Аннотация: Одним із головних завдань сьогодення є впровадження ефективних технологій підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття. Аксіологією такої підготовки має слугувати загальна ціннісна платформа європейського світу, а узгоджені норми, які її врегульовують, можуть бути визначені як Педагогічна конституція Європи.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

4.
74.04(3)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 5-8
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта--євроінтеграція
   Вчителі--підготовка нового вчителя, 21 ст.

фывфывфыв:
Педагогічна Конституція Європи -- європейський освітній простір -- підготовка нового вчителя -- педагогічна освіта -- полікультурне суспільство -- європейський учитель -- нормативні основи педагогічної підготовки -- вища педагогічна освіта -- міжнародна педагогічна співпраця -- конституційний процес у педагогіці -- форум ректорів педагогічних університетів
Аннотация: Аналізується конституційний процес педагогічного простору Європи, який знаменує прийняття стратегічного документу - Педагогічної конституції Європи. Підкреслюється значення і роль створення духовно-аксіологічної платформи для формування нового вчителя об’єднаної Європи XXI століття.


Доп.точки доступа:
Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \о ней\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.


    Бондаревская, Е. В.
    Проектирование инновационного пространства педагогического образования в Федеральном университете / Е. В. Бондаревская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 31-42 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74.584(2Рос)738
Рубрики: Освіта--інновації
   Вища освіта--педагогічна освіта

   Росія--вища освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- інновації в галузі освіти -- інноваційна діяльність -- інноваційний простір -- модернізація -- освітньо-науково-педагогічний комплекс -- педагогічна освіта -- університетська педагогічна освіта
Аннотация: Основна ідея статті полягає в тому , що педагогічна освіта володіє невикористаними резервами модернізації, які складаються в можливості посилення його безумовного впливу на прогрес усіх сфер життєдіяльності суспільства.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74.58(4Укр)
В 35


    Вернидуб, Роман Михайлович.
    Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Роман Вернидуб // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Педагогічна освіта--інформатизація--вища освіта
   гуманізація освіти

   Вища освіта в Україні--інформаційні технології

фывфывфыв:
людина -- освіта -- інформаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- підготовка педагогічних кадрів -- педагогічна освіта
Аннотация: Аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.58
В 35


    Вернидуб, Роман Михайлович.
    Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--зміст освіти
   Підготовка вчителів--психолого-педагогічна підготовка

   Підготовка вчителів--формування дослідницьких умінь

фывфывфыв:
педагогічна освіта -- інтеграція освіти і науки -- науково-дослідна робота -- дослідницькі уміння -- готовність до педагогічної діяльності -- професійно-педагогічна спрямованість -- інтелектуальна підготовленість учителя -- педагогічний університетський комплекс -- майбутні вчителі
Аннотация: Особливості підготовки сучасного вчителя розглядаються у контексті <формування науково-дослідницьких компетенцій> майбутніх педагогів, логіки наукового мислення і дослідницьких умінь та навичок, здатності передати їх учням; <дослідницька діяльність> майбутнього педагога розглядається як основа ефективної підготовки вчителя.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.58.2
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Інноваційні технології навчання
   Підготовка вчителів--навчальний процес--традиції--інновації

   Майбутні вчителі--виховання--духовно-моральне виховання

фывфывфыв:
підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- формування особистості вчителя -- педагогічні інновації -- інноваційність педагогічної діяльності -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- психолого-педагогічна модель сучасного вчителя -- інноваційна діяльність вчителя -- релігійний складник освіти -- навчання -- виховання -- християнський ідеал -- релігійно-культурологічна освіта -- релігієзнавча освіта -- етноконфесійна освіта -- світськість освіти
Аннотация: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

9.


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вчитель--новий вчитель
   Педагогічна технологія--поняття--структура

   Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя

   Педагогічна освіта--освітні технології

фывфывфыв:
підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ
Аннотация: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74.58
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти
   Учитель--новий учитель

   Підготовка вчителів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ
Аннотация: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 27.09.2024
Число запросов 78127
Число посетителей 2145
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя