Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=педагогічна освіта<.>
Общее количество найденных документов : 64
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-64 
1.


    Іваній, Олена Миколаївна.
    Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / Олена Іваній // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 39-44 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--правова компетентність
   Вища педагогічна освіта

   Виховання студентів--правове

   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

фывфывфыв:
правова культура -- компетентність вчителя -- правова компетентність -- правова компетенція -- професійно-правова підготовка -- Основи правознавства, курс -- вивчення освітнього права -- правова освіта -- варіативний курс -- педагогічна освіта
Аннотация: У статті розглянуто організаційно-педагогічні засади <формування правової компетентності> майбутніх учителів. Визначено зміст поняття "правова компетентність", основні показники формування правової компетентності вчителя. Запропоновано спецкурс "Правова компетентність вчителя", який спрямований на формування готовності студентів до застосування нормативно-правових і моральних норм як засобів вирішення професійних завдань.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74.04(4Укр)
А 22


    Авшенюк, Н. М.
    Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Педагогічна освіта

   Освіта в зарубіжних країнах

   навчальні програми

фывфывфыв:
компетентність -- міжкультурна компетентність -- міжкультурна компентність вчителів -- навчальні плани -- педагогічна освіта -- освітні простори -- європейський освітній простір -- магістри -- підготовка магістрів -- програми підготовки магістрів -- навчальний простір
Аннотация: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених з європейських країн розкриті особливості міжкультурного вимірювання розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Представлена детальна характеристика навчального плана Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленого спеціалістами восьми університетів з різних європейських країн.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

3.
74.04(4Укр)
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 9-12
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--євроінтеграція
   Вчитель--професійна підготовка

   Україна--Освіта
    Європа--Освіта

фывфывфыв:
європейські цінності -- новий учитель -- Педагогічна конституція Європи -- освітня політика -- вища освіта -- педагогічна освіта -- гуманітарна політика
Аннотация: Одним із головних завдань сьогодення є впровадження ефективних технологій підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття. Аксіологією такої підготовки має слугувати загальна ціннісна платформа європейського світу, а узгоджені норми, які її врегульовують, можуть бути визначені як Педагогічна конституція Європи.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

4.
74.04(3)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 5-8
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта--євроінтеграція
   Вчителі--підготовка нового вчителя, 21 ст.

фывфывфыв:
Педагогічна Конституція Європи -- європейський освітній простір -- підготовка нового вчителя -- педагогічна освіта -- полікультурне суспільство -- європейський учитель -- нормативні основи педагогічної підготовки -- вища педагогічна освіта -- міжнародна педагогічна співпраця -- конституційний процес у педагогіці -- форум ректорів педагогічних університетів
Аннотация: Аналізується конституційний процес педагогічного простору Європи, який знаменує прийняття стратегічного документу - Педагогічної конституції Європи. Підкреслюється значення і роль створення духовно-аксіологічної платформи для формування нового вчителя об’єднаної Європи XXI століття.


Доп.точки доступа:
Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \о ней\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.


    Бондаревская, Е. В.
    Проектирование инновационного пространства педагогического образования в Федеральном университете / Е. В. Бондаревская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 31-42 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74.584(2Рос)738
Рубрики: Освіта--інновації
   Вища освіта--педагогічна освіта

   Росія--вища освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- інновації в галузі освіти -- інноваційна діяльність -- інноваційний простір -- модернізація -- освітньо-науково-педагогічний комплекс -- педагогічна освіта -- університетська педагогічна освіта
Аннотация: Основна ідея статті полягає в тому , що педагогічна освіта володіє невикористаними резервами модернізації, які складаються в можливості посилення його безумовного впливу на прогрес усіх сфер життєдіяльності суспільства.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74.58(4Укр)
В 35


    Вернидуб, Роман Михайлович.
    Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Роман Вернидуб // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Педагогічна освіта--інформатизація--вища освіта
   гуманізація освіти

   Вища освіта в Україні--інформаційні технології

фывфывфыв:
людина -- освіта -- інформаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- підготовка педагогічних кадрів -- педагогічна освіта
Аннотация: Аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
74.58
В 35


    Вернидуб, Роман Михайлович.
    Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--зміст освіти
   Підготовка вчителів--психолого-педагогічна підготовка

   Підготовка вчителів--формування дослідницьких умінь

фывфывфыв:
педагогічна освіта -- інтеграція освіти і науки -- науково-дослідна робота -- дослідницькі уміння -- готовність до педагогічної діяльності -- професійно-педагогічна спрямованість -- інтелектуальна підготовленість учителя -- педагогічний університетський комплекс -- майбутні вчителі
Аннотация: Особливості підготовки сучасного вчителя розглядаються у контексті <формування науково-дослідницьких компетенцій> майбутніх педагогів, логіки наукового мислення і дослідницьких умінь та навичок, здатності передати їх учням; <дослідницька діяльність> майбутнього педагога розглядається як основа ефективної підготовки вчителя.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.58.2
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Інноваційні технології навчання
   Підготовка вчителів--навчальний процес--традиції--інновації

   Майбутні вчителі--виховання--духовно-моральне виховання

фывфывфыв:
підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- формування особистості вчителя -- педагогічні інновації -- інноваційність педагогічної діяльності -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- психолого-педагогічна модель сучасного вчителя -- інноваційна діяльність вчителя -- релігійний складник освіти -- навчання -- виховання -- християнський ідеал -- релігійно-культурологічна освіта -- релігієзнавча освіта -- етноконфесійна освіта -- світськість освіти
Аннотация: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

9.


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вчитель--новий вчитель
   Педагогічна технологія--поняття--структура

   Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя

   Педагогічна освіта--освітні технології

фывфывфыв:
підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ
Аннотация: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
74.58
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти
   Учитель--новий учитель

   Підготовка вчителів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ
Аннотация: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
377/378:37(438)
Г 87


    Громов, Євген.
    До сторіччя становлення системи педагогічної освіти в Республіці Польща (1919–2019) / Є. Громов // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 3/4. - С. 18–25. - Бібліогр.: 28 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Педагогічна освіта--зарубіжні країни
   Підготовка майбутніх вчителів в зарубіжних країнах

   Польща--вища освіта--підготовка вчителів
фывфывфыв:
підготовка вчителів -- педагогічний коледж -- еволюція системи освіти -- педагогічна освіта -- підготовка педагогічних кадрів
Аннотация: Досліджено основні визначальні етапи в історії розвитку системи підготовки педагогічних кадрів з часу зародження і дотепер.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Губенко, Ганна.
    Інтегративна педагогічна біоетика як новий напрям підготовки фахівців / Ганна Губенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 75-81 : табл. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.58.42
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--підготовка викладачів біоетики--актуальність фаху
   Кафедра біології

фывфывфыв:
педагогічна біоетика -- інтегративний світогляд -- біоетична освіта -- педагог-біоетицист -- викладання біоетики -- педагогічна освіта -- підготовка фахівців з біоетики
Аннотация: У статті запропоновано модель інтегративної педагогічної біоетики як підстави методологічного забезпечення системи безперервної біоетичної освіти фахівців. Натепер існує необхідність пошуку шляхів оптимізації та модернізації навчання майбутніх біоетицистів, а також подальшого розроблення системи їх професійної підготовки у сучасній соціально-педагогічній парадигмі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.


    Джус, Оксана.
    Перші українські вчителі у Північноамериканських громадах [Текст] : проблеми підготовки й організації освітньої діяльності / О. Джус // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2018. - N 10. - С. 91-100. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Діаспора українська--зарубіжні країни
   Кафедра педагогіки

   Канада--діаспора українська--освіта
    США--українська діаспора--освіта

фывфывфыв:
українська еміграція -- українці в світі -- вищі школи -- педагогічна освіта -- фахова підготовка вчителів -- курси українознавства -- вакаційні школи -- освітня діяльність -- історія педагогіка -- історія вищої освіти
Аннотация: У статті аналізуються особливості організації, зміст фахової підготовки і педагогіної діяльності перших українських учителів у США й Канаді.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
Шифр: ДзОП-1/2019/3
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 3
Содержание:
"Пряма лінія" з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів! : [про Інтернет-марафон "Пряма лінія" з тренерами НУШ, який відбувся 29–30 січня 2019 р.]. - С.2–3. : фотогр.
фывфыв: педагогічна освіта, освітні концепції, Нова українська школа
Куст, С. М. Рідна мова – душа народу : [позакласний захід для учнів 5-го класу з особливими освітніми потребами] / С. М. Куст. - С.4–6. : фотогр.
фывфыв: позакласна робота, позакласні заходи, українська мова
Цуркан, У. О. Святий Миколай у країні Грамотійко : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу] / У. О. Цуркан. - С.7–9. : іл.
фывфыв: логопедичні заходи, логопедична робота, звуковимова
Комбарова, А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Пензлик. Олівець. Гумка : [урок інформатики для дітей 1-го класу з розладами аутичного спектра] / А. О. Комбарова. - С.10–11. : мал.
фывфыв: графіка, графічний редактор, інформатика
Дриганець, В. К. Коли скрипалять стрибунці... : [конспект уроку читання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.12–14. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр., мал.
фывфыв: виразне читання, початкова освіта, розробки уроків
Михайлова, Л. В. Ознаки осені та осінні явища в житті рослин : [інтегрований урок з української мови та природознавства у 2-му класі для дітей з особливими освітніми потребами] / Л. В. Михайлова. - С.15–17.
фывфыв: осінні явища, інтегровані уроки, початкова школа
Книшук, Т. І. Зима-чарівниця : [розробка заняття-розваги з елементами логоритміки, грамоти для дітей старшого дошкільного віку із затриманням психічного розвитку] / Т. І. Книшук. - С.18–20. : фотогр.
фывфыв: логоритміка, логопедичні заняття, дошкільна освіта
Свириденко, О. В. Опанування навички читання дітьми з особливими освітніми потребами : [методичні рекомендації для вчителів початкових класів та вихователів спеціальних навчальних закладів] / О. В. Свириденко. - С.21–24. : табл.,іл.
фывфыв: методичні рекомендації, виразне читання, диклексія
Кушпіль, О. Є. Школа відкрита для всіх : [сценарій квесту для педагогічних працівників інклюзивного закладу] / О. Є. Кушпіль. - С.25–31. : фотогр.
фывфыв: квести, інклюзивне навчання, діти з розладами аутичного спектра
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
37.091.4(477.43/44)"17/19"(043.3)
З-93


    Зузяк, Тетяна Петрівна.
    Тенденції становлення педагогічної освіти на Поділлі (кінець ХУІІІ-початокХХ століття) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / Т. П. Зузяк ; Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка. - : ПНПУ імені В.Г.Короленка, 2018. - 21 с. -
УДК
Рубрики: Історія педагогіки--Україна
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   Кафедра педагогіки

   Поділля --освіта
фывфывфыв:
педагогічна освіта -- Поділля - історія освіти


Доп.точки доступа:
Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

16.


    Зязюн, І.
    Немає педагогіки без педагога... / Іван Зязюн // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 19-23. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вчителі--підготовка
   підготовка майбутніх вчителів

   освіта педагогічна

фывфывфыв:
професія вчителя -- педагогічна діяльність -- педагогічна дія -- педагогічна освіта -- педагогічна компетентність -- педагог-дослідник -- педагог-психолог -- педагог-майстер
Аннотация: У статті розглянуто проблему пошуку оптимальної концепції педагогічної освіти, в якій важлива роль буде відведена підготовці педагога як творчої особистості, активного перетворювача дійсності, носія культурних цінностей і гуманітарних пріоритетів. Наголошено, що оновлена педагогічна освіта не повинна зводитись до традиційної предметної підготовки і наведення сукупності наукових рекомендацій, а має враховувати індивідуальну позицію майбутнього вчителя, який постійно конструюватиме педагогічну дію, адекватну певній ситуації та власним можливостям.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.


    Коваль, Людмила.
    Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: підготовка вчителів початкових класів
фывфывфыв:
майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- зміст освіти -- навчання -- культуротворча спрямованість -- культура вчителя -- культурологічна підготовка -- самоосвітній процес -- мотивація кар’єрного зростання -- здоровий спосіб життя -- культура здоров’я
Аннотация: Розкриваються <особистісні чинники розвитку> майбутніх учителів початкової школи, які активізуються за умови посилення культуротворчої спрямованості навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
378(477)
К 61


   
    Коломийський педагогічний коледж - один із найстаріших і найвідоміших вищих педагогічних навчальних закладів Заходу України [Текст] // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 56.
УДК
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--I-II рівні акредитації
фывфывфыв:
вищі педагогічні навчальні заклади -- педагогічна освіта


Доп.точки доступа:
Коломийський педагогічний коледж Івано-Франківської обласної ради \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)

Найти похожие

19.
74.489
К 61


    Колос, К. Р.
    Характеристика взаємозв’язків компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 4. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.489
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання
фывфывфыв:
комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- післядипломна освіта -- педагогічна освіта
Аннотация: У дослідженні обгрунтовано необхідність врахування характеристики взаємозв’язків компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
378.147.33.004(043.3)
К 61


    Колос, Катерина Ростиславівна.
    Процедура проектування комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти [Текст] / К. Р. Колос // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 8. - С. 33-39.
УДК
Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта--комп’ютерні технології навчання
   Освіта--інформаційно-комп’ютерні технології--комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище

фывфывфыв:
проектування комп’ютерно орієнтованого навчального середовища -- заклад післядипломної педагогічної освіти -- підвищення кваліфікації педагогічних працівників -- інформаційно-комунікаційні технології -- проектування -- педагогічна освіта
Аннотация: Дослідження присвячене побудові процедури проектування та використання комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти, реалізація якого зумовить підвищення рівня достатності ІКТ-інфраструктури, ефективності навчально-пізнавального процесу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-64 
 
Статистика
за 20.08.2024
Число запросов 4024
Число посетителей 645
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя