Поисковый запрос: <.>K=педагогічна психологія<.> |
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
|
Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема [Текстььь] / О. Васильєв> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 14.
ББК 88.840 Рубрики: психологія виховання педагогічна психологія покарання фывфывфыв: психологія виховання -- педагогічна психологія
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
|
Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? [Текстььь]> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 15-16 ; №10(березень) ; №12(березень). - С. 14-15
ББК 88.840 Рубрики: покарання педагогічна психологія психологія виховання психологія навчання фывфывфыв: педагогічна психологія -- психологія виховання -- психологія навчання , покарання у нас і за рубежем
ДШ2/2003/9(березень) : Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 74в1 В 24
Введенский, В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40 Рубрики: Педагогіка--методологія Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів Філософія--етика--професійна етика--педагоги Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика Росія фывфывфыв: методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство Аннотация: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.] В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4.
| 88.40 С 84
Стреж, О. С. Любить детей: что это значит? / О. С. Стреж> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 7. - С. 60-65. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.40 Рубрики: Педагогічна психологія--гуманістична педагогіка Вчителі--психолого-педагогічна майстерність фывфывфыв: педагогічна психологія -- гуманістична педагогіка -- педагоги-новатори -- психологічна майстерність педагога -- як любити дитину -- Когда я снова стану маленьким (повість, критика) Аннотация: Психолого-педагогічна майстерність вчителів, викладачів, вихователів (гуманістична педагогіка).
Доп.точки доступа: Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>5.
| 88.4 В 46
Вильчинский, С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 81.2р Рубрики: психологія педагогічна навчання--мотивація фывфывфыв: педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів Аннотация: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні. Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.
Доп.точки доступа: Шленская, Н. М. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6.
| 88.4 Л 25
Ларионова, С. О. Профилактика девиантного поведения младших школьников с задержкой психического развития: возможности арттерапии / С. О. Ларионова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 53-58. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 88.846 + 85 Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік Дитяча психологія--девіантна поведінка--арттерапія фывфывфыв: педагогічна психологія -- дитяча психологія -- психологія молодших школярів -- девіантна поведінка школярів -- профілактика девіантної поведінки -- затримка психічного розвитку (ЗПР) -- молодші школярі із ЗПР -- інновації -- арттерапія -- арттерапія як інновація -- арттерапія як профілактичний засіб -- мистецтво -- психологія сприйняття мистецтва Аннотация: У статті розглядаються характерні особливості прояву девіантної поведінки молодших школярів із ЗПР. У зв'язку з цим актуалізується питання використання арттерапії як засобу профілактики девіантної поведінки дітей.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7.
|
Омаров, О. А. Факторы усиления экстремистского настроения у молодежи в социально-напряженной среде / О. А. Омаров, Н. О. Омарова, Д. Ю. Джахпараева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 59-62. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 66.3(2Рос)3 + 67.408 + 66.75 + 74.000 + 88.4 Рубрики: Політика--внутрішня політика--соціально-політичні проблеми Політика--суспільно-політичні організації--рух і організації молоді Кримінальне право--кримінальна відповідальність Педагогіка--виховання молоді Педагогічна психологія фывфывфыв: політика -- внутрішня політика -- полікультурні регіони -- соціально-політичні проблеми -- суспільно-політичні організації -- молодь -- рух і організації молоді -- екстремізм -- тероризм -- сепаратизм -- педагогіка -- РАО -- програми РАО -- виховання молоді -- психологія -- педагогічна психологія Аннотация: У статті розглядаються причини посилення екстремізму і тероризму в Північно-Кавказькому регіоні. Вченими Інституту національних проблем в освіті РАО розроблена і відправлена до Міністерства освіти та науки РФ програма, основною стратегічною метою якої є формування системи заходів з профілактики прояви екстремізму і сепаратизму.
Доп.точки доступа: Омарова, Н. О.; Джахпараева, Д. Ю. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8.
| 74.03(4Нім)-8 Ш 32
Шачина, А. Ю. Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта / А. Ю. Шачина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 120-126. - Библиогр.: 13 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4Нім)-8 Рубрики: педагоги зарубіжних країн Освіта в зарубіжних країнах--історія Німеччина--персоналії педагогів фывфывфыв: трансцедентально-критична педагогіка -- скептико-трансцедентально-критична педагогіка -- самопізнання -- самовиховання -- самонавчання -- моральне виховання -- моральні якості характеру -- педагогічна психологія -- емпірична психологія -- філософія педагогіки -- радикальний скепсис у педагогіці Аннотация: У статті представлено творчість Альфреда Петцельта (1886-1967) - одного з найважливіших представників трансцедентально-критичної педагогіки у Німеччині.
Доп.точки доступа: Петцельт, Альфред (німецький педагог ; 1886-1967) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9.
| 88.4 Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в. / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 3-16. - Библиогр.: 9 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 88.8 + 74в2:88 Рубрики: педагогічна психологія Педагогіка--методологія фывфывфыв: психологія -- педагогічна психологія -- педагогіка -- методологія педагогіки Аннотация: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>10.
| 88.6 У 51
Ульянич, І. В. Умови формування рефлексивної компетентності вчителів [Текст] / І. В. Ульянич> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 1-6. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6 Рубрики: Педагогічна психологія--компетентність вчителя фывфывфыв: рефлексивна компетентність -- особистісна спрямованість -- стратегія поведінки -- мотивація вчителя -- соціально-психологічна адаптація -- педагогічна психологія -- вчителі-початковці Аннотация: У статті описано вплив показників особистісної спрямованості, стратегії поведінки, мотивації та соціально-психологічної адаптації вчителів на формування та розвиток їх рефлексивної компетентності. Здійснено порівняльний аналіз цих впливів у вчителів-початковців та досвідчених вчителів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
|
Васильев, Л. И. Развивающийся образовательный процесс в вузе / Л. И. Васильев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 68-75. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в55 + 74.580.21 + 88.4 Рубрики: Філософія освіти--синергетична модель Вища освіта--дидактика педагогічна психологія фывфывфыв: освіта -- методологія освіти -- синергетика -- синергетична модель освіти -- вища освіта -- дидактичні принципи навчання -- розвиток освітнього процесу -- самоорганізація студентів -- самоосвіта студентів -- формування особистості вчителів -- психологія -- педагогічна психологія Аннотация: У статті аналізуються особливості освітнього процесу у вузі.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>12.
| 74.202 К 56
Ковалёва, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202 + 88.40 + 74в1 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--дидактика Психологія--педагогічна психологія фывфывфыв: філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації Аннотация: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>13.
|
Жуланова, И. В. Подготовка будущих педагогов и психологов: декларации и возможности / И. В. Жуланова, А. М. Медведев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 67-72. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88р30 + 88.40 + 74р30 Рубрики: Підготовка майбутніх психологів Підготовка майбутніх педагогів Вища освіта--педагогічна освіта Кафедра психології фывфывфыв: вища психологічна освіта -- вища педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- психологічно орієнтована педагогіка -- методи навчання -- метод проектів -- блочно-модульне навчання -- блочно-модульне програмування занять -- наукові школи -- авторські наукові школи Аннотация: Про використання методу проектів у вищій психологічний та педагогічній освіті.
Доп.точки доступа: Медведев, А. М.; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Слободчиков, Віктор Іванович (д-р психологічних наук (1994), проф. (1995), чл.-кор. РАО (1996), дир. Ін-ту розвитку дошкільної освіти РАО, Президент Російської асоціації А. С. Макаренка, нагороджений медаллю К. Д. Ушинського (1995). ; 1944 р. н.) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>14.
| 158.9 Г 47 б-ка Євсєєвої О. В. / Г 47-КСХ
Гильбух, Юрий Зиновьевич. Темперамент и познавательные способности школьника: психология, диагностика, педагогика [Текст] / Ю. З. Гильбух ; Акад. пед. наук Украины, Ин-т психологии, Науч.-практ. центр "Психодиагностика и дифференцированное обучение". - К. : Ін-т психології АПН України, 1993. - 272 с. - (Учитель и психодиагностика ; № 1). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Прил.: с. 230-260. - ISBN 5-8238-0131-9 : б/ц.ББК 88.835 РУБ 158.9 Рубрики: Дитяча психологія--пізнавальні процеси Темперамент--школярі Психодіагностика фывфывфыв: педагогічна психодіагностика -- педагогічна психологія -- пізнавальні здібності школяра -- темперамент школяра -- увага школяра -- пам’ять школяра -- мислення школяра -- спостережливість школяра -- уява школяра -- пасивна лексика школяра -- активна лексика школяра -- умственное развитие учеников -- розумовий розвиток учнів -- навчальна діяльність учнів Аннотация: Предлагается система психодиагностических, коррекционных и развивающих методик. Особое внимание уделено общему умственному развитию и учебной деятельности учеников разных возрастных уровней.
Доп.точки доступа: Академия педагогических наук Украины; Институт психологии; Научно-практический центр "Психодиагностика и дифференцированное обучение"
Экземпляры всего: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) Найти похожие
|
>15.
| 74.200 К 17
Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [Текст] / Л. Калмикова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 15-19.
. - ISSN 0131-5358ББК 74.200 Рубрики: Початкова школа--психологічна підготовка педагогів фывфывфыв: психологія розвитку -- психологія педагогічного спілкування -- педагогічна психологія -- психолінгвістика
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16.
| 373.2.015.3:159.922.73](477) Г 12
Гавриш, Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 4–10. - Зміст: Який простір раннього дитинства сьогодні ; Як створити територію щасливого життя для малюків.
Рубрики: Педагогічна психологія--ранній дошкільний вік Педагогічне спілкування--між вихавателями і вихованцями Дошкільна освіта в Україні--організація освіти фывфывфыв: педагогічна психологія -- ранній вік -- раннє дитинство -- дитячо-батьківські стосунки -- розвиток -- дитинство -- міжособистісна взаємодія -- батьківські обов’язки -- освітній процес -- щасливе дитинство -- повага -- пізнання Аннотация: У статті проаналізовано проблеми дошкільної освіти щодо раннього дитинства. Обгрунтовано необхідність модернізації змістово-процесуальних аспектів роботи груп раннього дининства.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17.
| 373.2.015.3:316.454-057.87](477) Б 90
Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. [60–61].
Рубрики: Педагогічна психологія--булінг фывфывфыв: дошкільна освіта -- педагогічна психологія -- провокатори -- поведінка дитини -- робота з батьками -- пам’ятки батькам
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18.
| 373.3.015.3:37.011.3-052](477) М 66
Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік фывфывфыв: педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент Аннотация: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19.
| 74.03(4Укр)6 Д 11
Дічек, Наталія. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів [Текст] : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 57-63. - Бібліогр.: 25 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.03(4Укр)6 Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання--історія Педагогіка України--історія, 20 ст. 50-60-ті рр. Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація фывфывфыв: педагогічна психологія -- ідеологізація -- функціоналізм -- психологія навчання -- навчально-виховний процес Аннотация: У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 Свободны: 1
Найти похожие
|
>20.
| 74 З-99
Зязюн, Іван. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Бібліогр.: 39 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Психологічна педагогіка--історія фывфывфыв: вікова психологія -- педагогічна психологія -- психологічна педагогіка -- суб’єкти педагогічної дії
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
|
|