Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=педагогічна психологія<.>
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.


    Васильєв, О.
    Покарання як психолого-педагогічна проблема [Текстььь] / О. Васильєв // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 14.
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: психологія виховання
   педагогічна психологія

   покарання

фывфывфыв:
психологія виховання -- педагогічна психологія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


   
    Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? [Текстььь] // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N9(березень). - С. 15-16 ; №10(березень) ; №12(березень). - С. 14-15
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: покарання
   педагогічна психологія

   психологія виховання

   психологія навчання

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- психологія виховання -- психологія навчання , покарання у нас і за рубежем

ДШ2/2003/9(березень) :
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)



Найти похожие

3.
74в1
В 24


    Введенский, В. Н.
    Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 28-36. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1 + 74в2:88 + 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Психологія--педагогічна психологія--психологія вчителів

   Філософія--етика--професійна етика--педагоги

   Освіта--школознавство--вчителі--професійна етика

   Росія
фывфывфыв:
методологія -- педагогічна психологія -- психологія вчителів -- регулятивність -- регулятивність в освіті -- особистисть -- функції психіки особистості -- компетентність -- регулятивна компетенція -- філософія -- етика -- професійна етика вчителів -- мораль -- рефлексія -- культура -- професійно-педагогічна культура -- школознавство
Аннотация: У статті розглянуто особливості переходу освіти до компетентнісної парадигми (як до нового рівня), а також специфіка регулятивної компетенції викладачів, студентів, учнів: [регулятивний - направляючий, що вносить порядок, планомірність у що-л.]
В статье рассмотрены особенности перехода образования к компетентностной парадигме ( как к новому уровню), а также специфика регулятивной компетенции преподавателей, студентов, учащихся : [регулятивный - направляющий, вносящий порядок, планомерность во что-л.]


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
88.40
С 84


    Стреж, О. С.
    Любить детей: что это значит? / О. С. Стреж // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 7. - С. 60-65. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.40
Рубрики: Педагогічна психологія--гуманістична педагогіка
   Вчителі--психолого-педагогічна майстерність

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- гуманістична педагогіка -- педагоги-новатори -- психологічна майстерність педагога -- як любити дитину -- Когда я снова стану маленьким (повість, критика)
Аннотация: Психолого-педагогічна майстерність вчителів, викладачів, вихователів (гуманістична педагогіка).


Доп.точки доступа:
Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Аннотация: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Доп.точки доступа:
Шленская, Н. М.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
88.4
Л 25


    Ларионова, С. О.
    Профилактика девиантного поведения младших школьников с задержкой психического развития: возможности арттерапии / С. О. Ларионова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 53-58. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.846 + 85
Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік
   Дитяча психологія--девіантна поведінка--арттерапія

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- дитяча психологія -- психологія молодших школярів -- девіантна поведінка школярів -- профілактика девіантної поведінки -- затримка психічного розвитку (ЗПР) -- молодші школярі із ЗПР -- інновації -- арттерапія -- арттерапія як інновація -- арттерапія як профілактичний засіб -- мистецтво -- психологія сприйняття мистецтва
Аннотация: У статті розглядаються характерні особливості прояву девіантної поведінки молодших школярів із ЗПР. У зв'язку з цим актуалізується питання використання арттерапії як засобу профілактики девіантної поведінки дітей.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.


    Омаров, О. А.
    Факторы усиления экстремистского настроения у молодежи в социально-напряженной среде / О. А. Омаров, Н. О. Омарова, Д. Ю. Джахпараева // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 59-62. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 66.3(2Рос)3 + 67.408 + 66.75 + 74.000 + 88.4
Рубрики: Політика--внутрішня політика--соціально-політичні проблеми
   Політика--суспільно-політичні організації--рух і організації молоді

   Кримінальне право--кримінальна відповідальність

   Педагогіка--виховання молоді

   Педагогічна психологія

фывфывфыв:
політика -- внутрішня політика -- полікультурні регіони -- соціально-політичні проблеми -- суспільно-політичні організації -- молодь -- рух і організації молоді -- екстремізм -- тероризм -- сепаратизм -- педагогіка -- РАО -- програми РАО -- виховання молоді -- психологія -- педагогічна психологія
Аннотация: У статті розглядаються причини посилення екстремізму і тероризму в Північно-Кавказькому регіоні. Вченими Інституту національних проблем в освіті РАО розроблена і відправлена до Міністерства освіти та науки РФ програма, основною стратегічною метою якої є формування системи заходів з профілактики прояви екстремізму і сепаратизму.


Доп.точки доступа:
Омарова, Н. О.; Джахпараева, Д. Ю.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.03(4Нім)-8
Ш 32


    Шачина, А. Ю.
    Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта / А. Ю. Шачина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 120-126. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Нім)-8
Рубрики: педагоги зарубіжних країн
   Освіта в зарубіжних країнах--історія

   Німеччина--персоналії педагогів
фывфывфыв:
трансцедентально-критична педагогіка -- скептико-трансцедентально-критична педагогіка -- самопізнання -- самовиховання -- самонавчання -- моральне виховання -- моральні якості характеру -- педагогічна психологія -- емпірична психологія -- філософія педагогіки -- радикальний скепсис у педагогіці
Аннотация: У статті представлено творчість Альфреда Петцельта (1886-1967) - одного з найважливіших представників трансцедентально-критичної педагогіки у Німеччині.


Доп.точки доступа:
Петцельт, Альфред (німецький педагог ; 1886-1967) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
88.4
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в. / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 3-16. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.8 + 74в2:88
Рубрики: педагогічна психологія
   Педагогіка--методологія

фывфывфыв:
психологія -- педагогічна психологія -- педагогіка -- методологія педагогіки
Аннотация: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
88.6
У 51


    Ульянич, І. В.
    Умови формування рефлексивної компетентності вчителів [Текст] / І. В. Ульянич // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 1-6. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6
Рубрики: Педагогічна психологія--компетентність вчителя
фывфывфыв:
рефлексивна компетентність -- особистісна спрямованість -- стратегія поведінки -- мотивація вчителя -- соціально-психологічна адаптація -- педагогічна психологія -- вчителі-початковці
Аннотация: У статті описано вплив показників особистісної спрямованості, стратегії поведінки, мотивації та соціально-психологічної адаптації вчителів на формування та розвиток їх рефлексивної компетентності. Здійснено порівняльний аналіз цих впливів у вчителів-початковців та досвідчених вчителів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Васильев, Л. И.
    Развивающийся образовательный процесс в вузе / Л. И. Васильев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 68-75. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55 + 74.580.21 + 88.4
Рубрики: Філософія освіти--синергетична модель
   Вища освіта--дидактика

   педагогічна психологія

фывфывфыв:
освіта -- методологія освіти -- синергетика -- синергетична модель освіти -- вища освіта -- дидактичні принципи навчання -- розвиток освітнього процесу -- самоорганізація студентів -- самоосвіта студентів -- формування особистості вчителів -- психологія -- педагогічна психологія
Аннотация: У статті аналізуються особливості освітнього процесу у вузі.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
74.202
К 56


    Ковалёва, Т. М.
    Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202 + 88.40 + 74в1
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка--дидактика

   Психологія--педагогічна психологія

фывфывфыв:
філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації
Аннотация: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.


    Жуланова, И. В.
    Подготовка будущих педагогов и психологов: декларации и возможности / И. В. Жуланова, А. М. Медведев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 67-72. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88р30 + 88.40 + 74р30
Рубрики: Підготовка майбутніх психологів
   Підготовка майбутніх педагогів

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Кафедра психології

фывфывфыв:
вища психологічна освіта -- вища педагогічна освіта -- педагогічна психологія -- психологічно орієнтована педагогіка -- методи навчання -- метод проектів -- блочно-модульне навчання -- блочно-модульне програмування занять -- наукові школи -- авторські наукові школи
Аннотация: Про використання методу проектів у вищій психологічний та педагогічній освіті.


Доп.точки доступа:
Медведев, А. М.; Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Слободчиков, Віктор Іванович (д-р психологічних наук (1994), проф. (1995), чл.-кор. РАО (1996), дир. Ін-ту розвитку дошкільної освіти РАО, Президент Російської асоціації А. С. Макаренка, нагороджений медаллю К. Д. Ушинського (1995). ; 1944 р. н.) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
158.9
Г 47
б-ка Євсєєвої О. В. / Г 47-КСХ


    Гильбух, Юрий Зиновьевич.
    Темперамент и познавательные способности школьника: психология, диагностика, педагогика [Текст] / Ю. З. Гильбух ; Акад. пед. наук Украины, Ин-т психологии, Науч.-практ. центр "Психодиагностика и дифференцированное обучение". - К. : Ін-т психології АПН України, 1993. - 272 с. - (Учитель и психодиагностика ; № 1). - Библиогр. в подстрочном примеч. - Прил.: с. 230-260. - ISBN 5-8238-0131-9 : б/ц.
ББК 88.835
РУБ 158.9
Рубрики: Дитяча психологія--пізнавальні процеси
   Темперамент--школярі

   Психодіагностика

   
фывфывфыв:
педагогічна психодіагностика -- педагогічна психологія -- пізнавальні здібності школяра -- темперамент школяра -- увага школяра -- пам’ять школяра -- мислення школяра -- спостережливість школяра -- уява школяра -- пасивна лексика школяра -- активна лексика школяра -- умственное развитие учеников -- розумовий розвиток учнів -- навчальна діяльність учнів
Аннотация: Предлагается система психодиагностических, коррекционных и развивающих методик. Особое внимание уделено общему умственному развитию и учебной деятельности учеников разных возрастных уровней.


Доп.точки доступа:
Академия педагогических наук Украины; Институт психологии; Научно-практический центр "Психодиагностика и дифференцированное обучение"
Экземпляры всего: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Найти похожие

15.
74.200
К 17


    Калмикова, Лариса.
    Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [Текст] / Л. Калмикова // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 15-19. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.200
Рубрики: Початкова школа--психологічна підготовка педагогів
фывфывфыв:
психологія розвитку -- психологія педагогічного спілкування -- педагогічна психологія -- психолінгвістика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
373.2.015.3:159.922.73](477)
Г 12


    Гавриш, Н.
    Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 4–10. - Зміст: Який простір раннього дитинства сьогодні ; Як створити територію щасливого життя для малюків.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--ранній дошкільний вік
   Педагогічне спілкування--між вихавателями і вихованцями

   Дошкільна освіта в Україні--організація освіти

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- ранній вік -- раннє дитинство -- дитячо-батьківські стосунки -- розвиток -- дитинство -- міжособистісна взаємодія -- батьківські обов’язки -- освітній процес -- щасливе дитинство -- повага -- пізнання
Аннотация: У статті проаналізовано проблеми дошкільної освіти щодо раннього дитинства. Обгрунтовано необхідність модернізації змістово-процесуальних аспектів роботи груп раннього дининства.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
373.2.015.3:316.454-057.87](477)
Б 90


   
    Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. [60–61].
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--булінг
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- педагогічна психологія -- провокатори -- поведінка дитини -- робота з батьками -- пам’ятки батькам


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
373.3.015.3:37.011.3-052](477)
М 66


    Митник, О.
    Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік
фывфывфыв:
педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент
Аннотация: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
74.03(4Укр)6
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів [Текст] : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 57-63. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)6
Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання--історія
   Педагогіка України--історія, 20 ст. 50-60-ті рр.

   Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- ідеологізація -- функціоналізм -- психологія навчання -- навчально-виховний процес
Аннотация: У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

20.
74
З-99


    Зязюн, Іван.
    Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Бібліогр.: 39 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Психологічна педагогіка--історія
фывфывфыв:
вікова психологія -- педагогічна психологія -- психологічна педагогіка -- суб’єкти педагогічної дії


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-47 
 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 138274
Число посетителей 737
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя