Поисковый запрос: <.>K=педагогічна психологія<.> |
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 З-99
Зязюн, Іван. Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Бібліогр.: 39 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Психологічна педагогіка--історія фывфывфыв: вікова психологія -- педагогічна психологія -- психологічна педагогіка -- суб’єкти педагогічної дії
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Ш 14
Шавырина, Г. В. Актуальные проблемы современного образования: развитие, здоровье, эффективность / Г. В. Шавырина, Н. Н. Трушина, Е. Л. Боякова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 163-166
. - ISSN 0042-8841ББК 74 + 88 Рубрики: Педагогічна психологія--наукові заходи освіта--наукові заходи--конференції--симпозіуми фывфывфыв: педагогічна психологія -- конференції
Доп.точки доступа: Трушина, Н. Н.; Боякова, Е. Л. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.202 К 56
Ковалёва, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.202 + 88.40 + 74в1 Рубрики: Освіта--філософія освіти Педагогіка--дидактика Психологія--педагогічна психологія фывфывфыв: філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації Аннотация: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.3:316.454-057.87](477) Б 90
Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. [60–61].
Рубрики: Педагогічна психологія--булінг фывфывфыв: дошкільна освіта -- педагогічна психологія -- провокатори -- поведінка дитини -- робота з батьками -- пам’ятки батькам
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.015.3 Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 190-203
. - ISSN 2073-8528ББК 88 Рубрики: Педагогічна психологія Освіта Кафедра психології фывфывфыв: педагогічна психологія -- дитинство -- психолого-педагогічні основи
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(4Укр)6 Д 11
Дічек, Наталія. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів [Текст] : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 57-63. - Бібліогр.: 25 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.03(4Укр)6 Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання--історія Педагогіка України--історія, 20 ст. 50-60-ті рр. Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація фывфывфыв: педагогічна психологія -- ідеологізація -- функціоналізм -- психологія навчання -- навчально-виховний процес Аннотация: У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 Свободны: 1
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.840 З-17
Зайцев, Сергей Викторович. Выбор как предмет педагогической психологии / С. В. Зайцев> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 14-24. - Библиогр.: 31 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Психологія--вольові процеси--вибір Навчання--навчальний вибір фывфывфыв: ситуація вибору -- вибір -- індивідуалізація -- навчальний вибір -- навчальна вибірковість -- педагогічна психологія -- навчальна самостійність -- навчальний процес Аннотация: Представлено огляд аспектів вивчення вибору в філософії та психології. Обґрунтовується необхідність активного використання ситуації вибору в навчальному процесі. Досліджено вибір в двох основних напрямках: як навчальну вибірковість учнів і як умова здійснення варіативності в навчальному процесі.
Имеются экземпляры в отделах: (15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 66.3(2Рос)3 Р 41
Репринцева, Г. И. Гармонизация детско-родительских отношений в кризисной ситуации / Г. И. Репринцева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 63-69.
. - ISSN 0869-561XББК 66.3(2Рос)3 + 88 + 74.6 + 67.408 Рубрики: Політика--внутрішня політика--соціально-політичні проблеми Психологія--педагогічна психологія Психологія--медична психологія Психологія--соціальна психологія--сімейна психологія Психологія--дитяча психологія Педагогіка--етнопедагогіка Педагогіка--соціальна педагогіка Педагогіка--сімейна педагогіка Право--крімінальне право фывфывфыв: внутрішня політика -- соціально-політичні проблеми -- соціокультурні сітуації -- деструкція -- педагогічна психологія -- медична психологія -- соціальна психологія -- сімейна психологія -- дитяча психологія -- етнопедагогіка -- соціальна педагогіка -- сімейна педагогіка -- моделі дитячо-батьківських відносин -- гармонізація дитячо-батьківських відносин -- соціально-педагогічна реабілітація -- соціально-педагогічна підтримка -- народні традиції -- крімінальне право Аннотация: У статті охарактеризовано теоретичні та методичні основи побудови та реалізації етнокультурного компоненту авторської моделі гармонізації дитячо-батьківських відносин "Крок до радості" в процесі соціально-педагогічної реабілітації в 2007-08 рр. дітей та їх сімей, які пережили теракт в Беслані РСО - Аланія в 2004 р.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сенько, Ю. В. Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 21-29. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 88.4 + 74в55 + 74р30 Рубрики: Філософія--герменевтика Філософія--філософія освіти--герменевтика педагогічного досвіду Герменевтика Психологія--педагогічна психологія Вища освіта--підготовка педагогічних кадрів Вчителі--підвищення кваліфікації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія фывфывфыв: філософія -- герменевтика -- філософія освіти -- психологія -- педагогічна психологія -- підготовка педагогічних кадрів -- вчителі -- підвищення кваліфікації -- компетентність -- педагогічний досвід -- розуміння -- розуміння педагогічного досвіду Аннотация: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя. В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя.
Доп.точки доступа: Шкунов, В. Г. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: ДШ2/2003/9(березень) Газета Директор школи. Шкільний світ [Текст] : для керівників навчальних закладів/ Міністерство освіти і науки України Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1997 - . - Выходит ежемесячно 2003г. N 9(березень)
Содержание: Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка. - С.4-5. Перехейда, О. Демократизація внутрігімназійного контролю / О. Перехейда. - С.7-10 фывфыв: психологія управління Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема / О. Васильєв. - С.14. фывфыв: психологія виховання, педагогічна психологія Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?. - С.15-16 фывфыв: педагогічна психологія, психологія виховання, психологія навчання Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.015.3:159.922.73](477) Г 12
Гавриш, Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 4–10. - Зміст: Який простір раннього дитинства сьогодні ; Як створити територію щасливого життя для малюків.
Рубрики: Педагогічна психологія--ранній дошкільний вік Педагогічне спілкування--між вихавателями і вихованцями Дошкільна освіта в Україні--організація освіти фывфывфыв: педагогічна психологія -- ранній вік -- раннє дитинство -- дитячо-батьківські стосунки -- розвиток -- дитинство -- міжособистісна взаємодія -- батьківські обов’язки -- освітній процес -- щасливе дитинство -- повага -- пізнання Аннотация: У статті проаналізовано проблеми дошкільної освіти щодо раннього дитинства. Обгрунтовано необхідність модернізації змістово-процесуальних аспектів роботи груп раннього дининства.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
К 70-летию С. Д. Смирнова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 154-156
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Психологія--персоналії психологи зарубіжних країн Росія--психологи фывфывфыв: психологія особистості -- педагогічна психологія
Доп.точки доступа: Смирнов, Сергій Дмитрович (російський психолог ; 1941) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.4 В 46
Вильчинский, С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 81.2р Рубрики: психологія педагогічна навчання--мотивація фывфывфыв: педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів Аннотация: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні. Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.
Доп.точки доступа: Шленская, Н. М. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.200 К 17
Калмикова, Лариса. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [Текст] / Л. Калмикова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 15-19.
. - ISSN 0131-5358ББК 74.200 Рубрики: Початкова школа--психологічна підготовка педагогів фывфывфыв: психологія розвитку -- психологія педагогічного спілкування -- педагогічна психологія -- психолінгвістика
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вартанова, И. И. Личность старшеклассника : мотивация и система ценностей / И. И. Вартанова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-18. - Бібліогр.: 18 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Педагогічна психологія--особистість старшокласника Вікова психологія--старшокласники фывфывфыв: мотивація -- навчальні цінності -- педагогічна психологія -- особистість старшокласників -- мотивація старшокласників -- особистісний розвиток старшокласників Аннотация: Виявлялись і зіставлювались уподобання школярами базових навчальних цінностей (з урахуванням співвідношення значимості і доступності) у ІХ та ХІ класах у залежності від типу мотивації (домінуючого емоційного відношення). Показано, що значимість і доступність досліджуваних груп цінностей значною мірою визначаються домінуючою мотивацією. При цьому виявлена тенденція протиставлення свідомого і емоційного відношення до цінностей: високо привабливі в мотиваційно-емоційному плані цінності недооцінюються у порівнянні з іншими. Це визначає і подальший напрям розвитку особистості в сторону прийняття суспільно ухвалених загальнолюдських і навчальних цінностей, призводить до конвергенції особистісного розвитку школярів на даному етапі їх життя. Виявлені також деякі гендерні особливості ціннісних орієнтацій, пов'язаних з випереджальним розвитком дівчат у порівнянні з хлопчиками.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.40 С 84
Стреж, О. С. Любить детей: что это значит? / О. С. Стреж> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 7. - С. 60-65. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.40 Рубрики: Педагогічна психологія--гуманістична педагогіка Вчителі--психолого-педагогічна майстерність фывфывфыв: педагогічна психологія -- гуманістична педагогіка -- педагоги-новатори -- психологічна майстерність педагога -- як любити дитину -- Когда я снова стану маленьким (повість, критика) Аннотация: Психолого-педагогічна майстерність вчителів, викладачів, вихователів (гуманістична педагогіка).
Доп.точки доступа: Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Т 46
Тихомирова, Т. Н. Межличностное взаимодействие в образовательной среде и развитие общих способностей / Т. Н. Тихомирова> // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 6. - С. 30-40. - Библиогр.: 41 назв.
. - ISSN 0205-9592ББК 88 Рубрики: Когнітивна психологія Педагогічна психологія--виховання Кафедра психології фывфывфыв: міжособистісна взаємодія -- інтелект -- креативність -- освітнє середовище -- педагогічна психологія -- виховний вплив -- здібності
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ялалов, Ф. Г. Многомерные педагогические компетенции / Ф. Г. Ялалов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 45-53. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74р30-2 + 88.40 Рубрики: Вища освіта--вища педагогічна освіта--педагогічні компетенції Вчителі--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів--педагогічні компетенції фывфывфыв: вища педагогічна освіта -- педагогічні компетенції -- багатовимірні педагогічні компетенції -- синергетика -- синергетичність -- майбутні педагоги -- віртуальна багатовимірність педагогів -- педагогічна психологія Аннотация: У статті надано психолого-педагогічне обгрунтування необхідності здійснення багатовимірного підходу до професійної підготовки педагога ХХІ ст.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Яременко, Лілія. Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Лілія Яременко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 69-74. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.58.2 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--педагоги позашкільної освіти--підготовка до мотиваційної діяльності фывфывфыв: освітнє середовище -- позашкільна освіта -- підготовка педагогічних кадрів -- мотивація навчання -- педагогічна психологія Аннотация: Процес підготовки педагогічних кадрів для роботи в системі педагогічної освіти базується на мотивації майбутніх кадрів для роботи саме в царині позашкільної освіти - у середовищі, що сприяє вільному волевиявленню внутрішньої природи та характеру особистості, її творчій самореалізації, формуванню комплексу її пізнавальних, практичних, емоційних та інших якостей; підкреслюється важливість формування у майбутніх педагогів компетенцій у цьому сегменті освіти, здатності до формування мотивації у своїх учнів і вихованців.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74в2: 88 Б 52
Берулава, Г. А.. Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4 Рубрики: Психологія--психологія особистості Психологія--педагогічна психологія--студенти Педагогіка--методологія Росія--педагогіка фывфывфыв: психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія Аннотация: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу
Доп.точки доступа: Берулава, М.Н. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
|
|