Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (11)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=педагогічна психологія<.>
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.
74
З-99


    Зязюн, Іван.
    Історичні витоки психологічної педагогіки / І. Зязюн // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 3-12. - Бібліогр.: 39 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Психологічна педагогіка--історія
фывфывфыв:
вікова психологія -- педагогічна психологія -- психологічна педагогіка -- суб’єкти педагогічної дії


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

2.
74
Ш 14


    Шавырина, Г. В.
    Актуальные проблемы современного образования: развитие, здоровье, эффективность / Г. В. Шавырина, Н. Н. Трушина, Е. Л. Боякова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 163-166 . - ISSN 0042-8841
ББК 74 + 88
Рубрики: Педагогічна психологія--наукові заходи
   освіта--наукові заходи--конференції--симпозіуми

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- конференції


Доп.точки доступа:
Трушина, Н. Н.; Боякова, Е. Л.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

3.
74.202
К 56


    Ковалёва, Т. М.
    Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблемы субъективности / Т. М. Ковалёва // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 51-56. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202 + 88.40 + 74в1
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Педагогіка--дидактика

   Психологія--педагогічна психологія

фывфывфыв:
філософія освіти -- антропологічний підхід в освіті -- педагогічна психологія -- особистисно-ресурсні картки -- особистисні освітні програми -- принципи індивідуалізації
Аннотация: У статті обгрунтовується зв'язок антропологічного підходу з дидактичним принципом індивідуалізації і показується що стосовно до освіти людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
373.2.015.3:316.454-057.87](477)
Б 90


   
    Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. [60–61].
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--булінг
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- педагогічна психологія -- провокатори -- поведінка дитини -- робота з батьками -- пам’ятки батькам


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
37.015.3
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Взаимосвязь теории и практики в формировании психолого-педагогических оснований организации современного образования / Д. И. Фельдштейн // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 190-203 . - ISSN 2073-8528
УДК
ББК 88
Рубрики: Педагогічна психологія
   Освіта

   Кафедра психології

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- дитинство -- психолого-педагогічні основи


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
74.03(4Укр)6
Д 11


    Дічек, Наталія.
    Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів [Текст] : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 57-63. - Бібліогр.: 25 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)6
Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання--історія
   Педагогіка України--історія, 20 ст. 50-60-ті рр.

   Педагогічна психологія--навчання--індивідуалізація

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- ідеологізація -- функціоналізм -- психологія навчання -- навчально-виховний процес
Аннотация: У статті в аспекті здійснення індивідуалізації навчально-виховного процесу в школі висвітлено малодосліджену історію розгортання в Україні у другій половині 1950-х років досліджень із педагогічної психології.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1

Найти похожие

7.
88.840
З-17


    Зайцев, Сергей Викторович.
    Выбор как предмет педагогической психологии / С. В. Зайцев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 14-24. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія--вольові процеси--вибір
   Навчання--навчальний вибір

фывфывфыв:
ситуація вибору -- вибір -- індивідуалізація -- навчальний вибір -- навчальна вибірковість -- педагогічна психологія -- навчальна самостійність -- навчальний процес
Аннотация: Представлено огляд аспектів вивчення вибору в філософії та психології. Обґрунтовується необхідність активного використання ситуації вибору в навчальному процесі. Досліджено вибір в двох основних напрямках: як навчальну вибірковість учнів і як умова здійснення варіативності в навчальному процесі.


Имеются экземпляры в отделах:
(15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен)

Найти похожие

8.
66.3(2Рос)3
Р 41


    Репринцева, Г. И.
    Гармонизация детско-родительских отношений в кризисной ситуации / Г. И. Репринцева // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 63-69. . - ISSN 0869-561X
ББК 66.3(2Рос)3 + 88 + 74.6 + 67.408
Рубрики: Політика--внутрішня політика--соціально-політичні проблеми
   Психологія--педагогічна психологія

   Психологія--медична психологія

   Психологія--соціальна психологія--сімейна психологія

   Психологія--дитяча психологія

   Педагогіка--етнопедагогіка

   Педагогіка--соціальна педагогіка

   Педагогіка--сімейна педагогіка

   Право--крімінальне право

фывфывфыв:
внутрішня політика -- соціально-політичні проблеми -- соціокультурні сітуації -- деструкція -- педагогічна психологія -- медична психологія -- соціальна психологія -- сімейна психологія -- дитяча психологія -- етнопедагогіка -- соціальна педагогіка -- сімейна педагогіка -- моделі дитячо-батьківських відносин -- гармонізація дитячо-батьківських відносин -- соціально-педагогічна реабілітація -- соціально-педагогічна підтримка -- народні традиції -- крімінальне право
Аннотация: У статті охарактеризовано теоретичні та методичні основи побудови та реалізації етнокультурного компоненту авторської моделі гармонізації дитячо-батьківських відносин "Крок до радості" в процесі соціально-педагогічної реабілітації в 2007-08 рр. дітей та їх сімей, які пережили теракт в Беслані РСО - Аланія в 2004 р.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.


    Сенько, Ю. В.
    Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 21-29. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 88.4 + 74в55 + 74р30
Рубрики: Філософія--герменевтика
   Філософія--філософія освіти--герменевтика педагогічного досвіду

   Герменевтика

   Психологія--педагогічна психологія

   Вища освіта--підготовка педагогічних кадрів

   Вчителі--підвищення кваліфікації

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
фывфывфыв:
філософія -- герменевтика -- філософія освіти -- психологія -- педагогічна психологія -- підготовка педагогічних кадрів -- вчителі -- підвищення кваліфікації -- компетентність -- педагогічний досвід -- розуміння -- розуміння педагогічного досвіду
Аннотация: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя.
В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя.


Доп.точки доступа:
Шкунов, В. Г.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
Шифр: ДШ2/2003/9(березень)
   Газета

Директор школи. Шкільний світ [Текст] : для керівників навчальних закладів/ Міністерство освіти і науки України Державна служба якості освіти України. Національна академія педагогічних наук України. - К. : Шкільний світ, 1997 - . - Выходит ежемесячно
2003г. N 9(березень)
Содержание:
Карамушка, Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка. - С.4-5.
Перехейда, О. Демократизація внутрігімназійного контролю / О. Перехейда. - С.7-10
фывфыв: психологія управління
Васильєв, О. Покарання як психолого-педагогічна проблема / О. Васильєв. - С.14.
фывфыв: психологія виховання, педагогічна психологія
Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю?. - С.15-16
фывфыв: педагогічна психологія, психологія виховання, психологія навчання
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.
373.2.015.3:159.922.73](477)
Г 12


    Гавриш, Н.
    Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 4–10. - Зміст: Який простір раннього дитинства сьогодні ; Як створити територію щасливого життя для малюків.
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--ранній дошкільний вік
   Педагогічне спілкування--між вихавателями і вихованцями

   Дошкільна освіта в Україні--організація освіти

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- ранній вік -- раннє дитинство -- дитячо-батьківські стосунки -- розвиток -- дитинство -- міжособистісна взаємодія -- батьківські обов’язки -- освітній процес -- щасливе дитинство -- повага -- пізнання
Аннотация: У статті проаналізовано проблеми дошкільної освіти щодо раннього дитинства. Обгрунтовано необхідність модернізації змістово-процесуальних аспектів роботи груп раннього дининства.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


   
    К 70-летию С. Д. Смирнова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 154-156 . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--персоналії
   психологи зарубіжних країн

   Росія--психологи
фывфывфыв:
психологія особистості -- педагогічна психологія


Доп.точки доступа:
Смирнов, Сергій Дмитрович (російський психолог ; 1941) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1

Найти похожие

13.
88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Аннотация: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Доп.точки доступа:
Шленская, Н. М.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
74.200
К 17


    Калмикова, Лариса.
    Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів [Текст] / Л. Калмикова // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 15-19. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.200
Рубрики: Початкова школа--психологічна підготовка педагогів
фывфывфыв:
психологія розвитку -- психологія педагогічного спілкування -- педагогічна психологія -- психолінгвістика


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.


    Вартанова, И. И.
    Личность старшеклассника : мотивация и система ценностей / И. И. Вартанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-18. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--особистість старшокласника
   Вікова психологія--старшокласники

фывфывфыв:
мотивація -- навчальні цінності -- педагогічна психологія -- особистість старшокласників -- мотивація старшокласників -- особистісний розвиток старшокласників
Аннотация: Виявлялись і зіставлювались уподобання школярами базових навчальних цінностей (з урахуванням співвідношення значимості і доступності) у ІХ та ХІ класах у залежності від типу мотивації (домінуючого емоційного відношення). Показано, що значимість і доступність досліджуваних груп цінностей значною мірою визначаються домінуючою мотивацією. При цьому виявлена тенденція протиставлення свідомого і емоційного відношення до цінностей: високо привабливі в мотиваційно-емоційному плані цінності недооцінюються у порівнянні з іншими. Це визначає і подальший напрям розвитку особистості в сторону прийняття суспільно ухвалених загальнолюдських і навчальних цінностей, призводить до конвергенції особистісного розвитку школярів на даному етапі їх життя. Виявлені також деякі гендерні особливості ціннісних орієнтацій, пов'язаних з випереджальним розвитком дівчат у порівнянні з хлопчиками.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.
88.40
С 84


    Стреж, О. С.
    Любить детей: что это значит? / О. С. Стреж // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 7. - С. 60-65. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776
ББК 88.40
Рубрики: Педагогічна психологія--гуманістична педагогіка
   Вчителі--психолого-педагогічна майстерність

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- гуманістична педагогіка -- педагоги-новатори -- психологічна майстерність педагога -- як любити дитину -- Когда я снова стану маленьким (повість, критика)
Аннотация: Психолого-педагогічна майстерність вчителів, викладачів, вихователів (гуманістична педагогіка).


Доп.точки доступа:
Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
88
Т 46


    Тихомирова, Т. Н.
    Межличностное взаимодействие в образовательной среде и развитие общих способностей / Т. Н. Тихомирова // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 6. - С. 30-40. - Библиогр.: 41 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: Когнітивна психологія
   Педагогічна психологія--виховання

   Кафедра психології

фывфывфыв:
міжособистісна взаємодія -- інтелект -- креативність -- освітнє середовище -- педагогічна психологія -- виховний вплив -- здібності


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.


    Ялалов, Ф. Г.
    Многомерные педагогические компетенции / Ф. Г. Ялалов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 45-53. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74р30-2 + 88.40
Рубрики: Вища освіта--вища педагогічна освіта--педагогічні компетенції
   Вчителі--професійна підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів--педагогічні компетенції

фывфывфыв:
вища педагогічна освіта -- педагогічні компетенції -- багатовимірні педагогічні компетенції -- синергетика -- синергетичність -- майбутні педагоги -- віртуальна багатовимірність педагогів -- педагогічна психологія
Аннотация: У статті надано психолого-педагогічне обгрунтування необхідності здійснення багатовимірного підходу до професійної підготовки педагога ХХІ ст.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

19.


    Яременко, Лілія.
    Мотивація навчального процесу як педагогічна проблема / Лілія Яременко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 69-74. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--педагоги позашкільної освіти--підготовка до мотиваційної діяльності
фывфывфыв:
освітнє середовище -- позашкільна освіта -- підготовка педагогічних кадрів -- мотивація навчання -- педагогічна психологія
Аннотация: Процес підготовки педагогічних кадрів для роботи в системі педагогічної освіти базується на мотивації майбутніх кадрів для роботи саме в царині позашкільної освіти - у середовищі, що сприяє вільному волевиявленню внутрішньої природи та характеру особистості, її творчій самореалізації, формуванню комплексу її пізнавальних, практичних, емоційних та інших якостей; підкреслюється важливість формування у майбутніх педагогів компетенцій у цьому сегменті освіти, здатності до формування мотивації у своїх учнів і вихованців.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
74в2: 88
Б 52


    Берулава, Г. А..
    Новая методология развития личности в информационном образовательном пространстве / Г. А. Берулава, М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 11-20. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 88 + 88.3 + 88.4
Рубрики: Психологія--психологія особистості
   Психологія--педагогічна психологія--студенти

   Педагогіка--методологія

   Росія--педагогіка
фывфывфыв:
психологія особистості -- розвиток особистості -- парадигма розвитку особистості -- мережева парадигма -- психічна активність особистості -- стереотипи психічної активності -- педагогічна психологія -- психологія студентів -- етологія (наука про поведінку) -- інстинктивна поведінка -- етологія людини -- когнітивна етологія -- соціобіологія
Аннотация: Розглянуто нова методологічна платформа розвитку особистості з позицій поведінкового підходу


Доп.точки доступа:
Берулава, М.Н.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-47 
 
Статистика
за 18.07.2024
Число запросов 134454
Число посетителей 707
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя