Поисковый запрос: <.>K=педагог-психолог<.> |
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6 |
>1.
|
Миронова, М. Психологічна підтримка становлення й розвитку особистості педагогів у системі професійної освіти [Текстььь] / М. Миронова, С. Варфоломеєв> // Психолог. - 2003. - N47(грудень). - (Вкладка)
ББК 88.840 Рубрики: Професійна освіта Підготовка майбутніх вчителів--психологічна підтримка Підготовка майбутніх вчителів--формування особистості фывфывфыв: самопізнання педагога -- педагог-психолог -- розвиток особистості педагога
Доп.точки доступа: Варфоломеєв, С. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
|
Синякова, Н. Е. Системный подход к формированию толерантности педагогов-психологов [Текстььь] / Н.Е. Синякова> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2004. - N4. - С. 61-65.
ББК 88.4 Рубрики: Толерантність Підготовка майбутніх педагогів-психологів фывфывфыв: педагог-психолог
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
|
Швецов, Д. Ф. Особенности процесса формирования профессиональной "Я-концепции" педагога-психолога [Текстььь] / Д.Ф. Швецов> // Педагогические науки. - 2005. - N4. - С. 143-145
. - ISSN 1728-8894ББК 88.4 Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів-психологів Я-концепція фывфывфыв: я-концепція майбутнього педагога-психолога -- педагог-психолог
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
|
Швецов, Д. Ф. Личностная позиция как основная интегративная характеристика профессионально-личностного развития педагога-психолога [Текстььь] / Д.Ф. Швецов> // Педагогические науки. - 2005. - N4. - С. 140-142
. - ISSN 1728-8894ББК 88.4 Рубрики: Підготовка майбутніх педагогів-психологів особистісна позиція фывфывфыв: позиция ценностная -- позиция восприятия -- позиция деятельности -- педагог-психолог
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 74.6 Г 70
Горшкова, М. Ю. Социально-реабилитационный центр для несовершеннолетних: основные направления работы педагога-психолога [Текстььь] / М. Ю. Горшкова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 6. - С. 83-85.
ББК 74.6 Рубрики: Соціально-реабілітаційна робота Корекційна робота --діти Соціальна педагогіка--педагог-психолог Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: реабілітаційна робота -- важка життєва ситуація -- педагог-психолог
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 88.840 У 51
Ульянова, И. В. Внеурочные мероприятия в педагогической концепции "Формирование смысложизненных ориентаций учащихся" / И. В. Ульянова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 16-25.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.840 Рубрики: педагогічна психологія Шкільні тренінги--моделі тренінгів--види діяльності учнів фывфывфыв: педагог-психолог -- шкільні тренінги -- моделі тренінгів -- змістовножиттєві орієнтації учнів -- позаурочні заходи -- схема проведення заходу -- педагогічна концепція Аннотация: Про принципи, види, структуру шкільного тренінгу, реалізацію різних видів діяльності учнів на цьому заході.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
|