Поисковый запрос: <.>K=педологія<.> |
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Нові технології навчання/Міністерство освіти і науки України. Наук. - метод. центр вищої освіти Вип. 28. - 2000
|
>2.
| Болотнікова І.В. Науково-історичні витоки становлення української педології та психології/І.В. Болотнікова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2002,N N9/10.-С.104-106
|
>3.
| Дзюра А. И. Из истории развития отечественной психологической науки 20-30-х гг. ХХ в./А. И. Дзюра // Психологический журнал. -М.:Наука, 2005. т.Том26,N N6.-С.68-76
|
>4.
| Кошечко Н. Проблема розвитку дитини у педологічних працях Степана Ананьїна/Н. Кошечко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N3.-С.41-46.
|
>5.
| Болотнікова І. В. Розвиток ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20-30-х років ХХ століття/І. В. Болотнікова. - 2004
|
>6.
| Кондратенко Л. Михайло Якович Басов про людину як активного діяча в середовищі/Л. Кондратенко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2009,N N 3.-С.42-46
|
>7.
| Артемьева О. А. К вопросу о социальной биографии педологии в России/О. А. Артемьева // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. -М.:Издательство Московского университета, 2010,N N 3.-С.139-149.
|
>8.
| Поліщук В. М. Вікові кризи у віковому розвитку/В. М. Поліщук // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2011,N N 3.-С.51-59
|
>9.
| Антонець М. Висвітлення проблеми вивчення дитини на сторінках журналу "Шлях освіти"/Михайло Антонець // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 6.-С.68-72
|
>10.
| Квас О. Дитиноцентризм - педагогіка дитини/О. Квас // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 1.-С.7-11.
|
>11.
| Сухомлинська О. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики/О. Сухомлинська // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 2.-С.6-12.
|
>12.
| Петренко О. Вплив педології на становлення гендерного підходу до освіти й виховання школярів в Україні (20-ті рр. XX ст.)/О. Петренко // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 2.-С.27-35.
|
>13.
| Дічек Н. Внесок Одеського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства в Україні у 20-ті роки XX ст./Н. Дічек // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2012,N N 2.-С.80-86.
|
>14.
| Янченко Т. В. Теорія рекапітуляції Дж. Болдуїна як підгрунття наукового розвитку педології/Т. В. Янченко // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.43-47
|
>15.
| Сухомлинська О. Радянська педагогіка як ідеологія: спроба історичної реконструкції/О. Сухомлинська // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 1.-С.4-25.
|
>16.
| Янченко Т. Радянізація наукових положень педології в Україні у 20-ті роки XX ст./Т. Янченко // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 1.-С.29-37.
|
>17.
| Ярошинська О. Витоки дослідження середовища як педагогічного феномену/О. Ярошинська // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 1.-С.37-42.
|
>18.
| Сидорчук И. В. Из истории одной инициативы: к 100-летию издания "Вестника психологии, криминальной антропологии и гипнотизма"/И. В. Сидорчук, Е. А. Долгова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 5.-С.128-137
|
>19.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 4. - 2014
|
>20.
| Зеленько О. А. Історик і психолог М. Я. Грот – попередник теорії трансформування вищої школи України/О. А. Зеленько // Література та культура Полісся. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N Вип. 81:Серія "Історичні науки", № 4.-С.67-75
|
|
|