Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (40)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=потреби<.>
Общее количество найденных документов : 147
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
60.5
Z99


    Єрмакова, Т. Г.
    Кластеризація освіти як механізм формування зв’язків із соціальними партнерами [Текст] / Т. Г. Єрмакова // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 2. - С. 222-230 . - ISSN 2078-8142
ББК 60.5 + 74
Рубрики: Соціологія
   Соціальне партнерство

   Кафедра філософії та соціології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
кластеризація освіти -- освітні потреби -- територіально-виробничий кластер


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.1
І-99


    Іванюк, Олена.
    Гурткова робота: задовольнити потреби всіх [Текст] / О. Іванюк // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 10. - С. 15-18. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--гурткова робота
фывфывфыв:
гурткова робота в ДНЗ -- положення про гурткову роботу


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Іванюк, Сергій.
    Серпень Musik Awards [Текст] / С. Іванюк // Вісті : Ніжинська міська газета. - 2023. - N 33 (24 серпня). - С. 6.
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--заходи
   Ніжин, місто--вищі навчальні заклади--НДУ імені Миколи Гоголя
фывфывфыв:
благодійний концерт -- Musik Awards -- збір коштів на потреби ЗСУ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

4.
74.2
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі [Текст] / Т. Ілляшенко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 47-50 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.2
Рубрики: навчання інтегроване
   навчання індивідуальне

   навчання інклюзивне

   Діти з особливими потребами

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- інтегроване навчання -- індивідуальне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- психофізичні потреби у дітей


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
37(09)(075.3)
І-90


   
    Історія вітчизняної педагогіки [Текст] : тексти до вивчення курсу / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Є. І. Коваленко; уклад. Н. І. Бєлкіна, Є. І. Коваленко, Н. І. Яковець. - 2-е вид., доп. і випр. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 245 с. - 10.00 грн., 10.00 грн.
    Содержание:
Повчання Володимира Мономаха дітям . - С .5-6
Документи про організацію шкіл в Росії, в Україні та в Білорусії. Другий статут Луцької школи . - С .6-8
Славинецький, Є. Громадянство звичаїв дитячих / Г. Сковорода; К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська. - С .8-10
Полоцький, С. "Обід душевний" і "Вечеря душевна" / О. Духнович; К. Ушинський; М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко. - С .10-13
Сковорода, Г. Вдячний єродій / К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко. - С .13-17
Думки Т. Г. Шевченка про освіту і виховання . - С .17-19
Духнович, О. Народна педагогія / К. Ушинський; М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко. - С .19-21
Ушинський, К. Про користь педагогічної літератури. / К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Ващенко. - С .21-31
Ушинський, К. Праця у її психічному і виховному значенні / К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко. - С .31-39
Ушинський, К. Про народність у громадському вихованні / М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський. - С .39-69
Ушинський, К. Рідне слово / М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський. - С .69-76
Ушинський, К. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології. Передмова / М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський. - С .76-91
Драгоманов, М. Чудацькі думки про українську національну справу / Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський. - С .91--92
Драгоманов, М. Неправда - не просвіта / І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .92
Драгоманов, М. Листи на наддніпрянську Україну / І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .92
Грінченко, Б. Якої нам треба школи / Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .95-99
Франко, І. Наші народні школи і їх потреби / П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .99-102
Франко, І. Чого хоче "Галицька робітницька громада" / П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .102-103
Українка, Леся. Волинські образки / Л. Українка. - С .103-106
Грабовський, Павло Арсенович. Про розвиток шкільної освіти в Охтирському повіті Харківської губернії / П. А. Грабовський. - С .106-110
Грабовський, Павло Арсенович. Дещо про освіту на Україні / П. А. Грабовський. - С .110-111
Грушевський, М. С. Із збірки "Про українську мову і українську школу" / С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .111-115
Огієнко, Іван Іванович. Наука про рідномовні обов’язки / С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .115-116
Огієнко, Іван Іванович. Історія українського правопису / Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .116-118
Русова, С. Дидактика / Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .118-124
Сірополко, С. Народна освіта на українських землях і в колоніях / Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .124-127
Лубенець, Т. Про покарання в дитячому віці і шкільну дисципліну / А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .127-132
Лубенець, Т. Пояснювальне читання / А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .132-134
Алчевська, Х. Історія відкриття школи в селі Олексіївці Михайлівської волості / А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .134-136
Макаренко, А. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду / А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .136-141
Макаренко, А. Про мій досвід / А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .141-150
Макаренко, А. Виховання в сім’ї. Загальні умови сімейного виховання / Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .150-153
Макаренко, А. Про батьківський авторитет / Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .153-157
Макаренко, А. Виховання в праці / В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .157-161
Ващенко, Г. Г. Загальні методи навчання / В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .161-167
Ващенко, Г. Г. Вихований ідеал / В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .167-170
Сухомлинський, В. Павлиська середня школа / В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .170-190
Сухомлинський, В. Серце віддаю дітям / М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .190-206
Сухомлинський, В. Народження громадянина / В. Ф. Шаталов. - С .206-227
Сухомлинський, В. Сто порад учителеві / О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .227-236
Гузик, М. П. Лекційно-семінарська система навчання хімії / М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .236-240
Шаталов, В. Ф. Навчати всіх, навчати кожного / В. Ф. Шаталов. - С .240-242
Захаренко, О. А. Школа над Россю / О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .242-245
ГРНТИ
ББК 74.03я73-3
РУБ 37(09)(075.3)


Доп.точки доступа:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Бєлкіна, Надія Іванівна (канд. пед. наук, доцент) \уклад.\; Коваленко, Є. І. (канд. пед. наук, доц.) \сост.\; Яковець, Наталія Іванівна (Канд. педагог. наук, доц.) \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 196
Ч.З.№2 (10), аб (173), НМК ф-т ПСР (10), фб (1), ав (2)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (173), НМК ф-т ПСР (10), фб (1), ав (2)
Найти похожие

6.
376-056.2/.3(438)
А 56


    Аль-Камізі, Д.
    Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Данута Аль-Камізі // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 84–95. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--інклюзивна освіта
   Польща--освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- освітня система -- особливі освітні потреби -- спільне навчання -- інклюзивне навчання -- польська освітня система -- психолого-педагогічна допомога -- індивідуалізація процесу навчання
Аннотация: Висвітлено динамічні зміни в освітніх тенденціях Польщі. Представлено погляди на освіту на мікросуспільному рівні. Представлені роздуми про розуміння інклюзивного навчання як процесу спільного навчання учнів з особливими освітніми потребами з їх ровесниками без таких потреб в загальноосвітній школі. Умовою ефективності цього процесу визначено забезпечення повного почуття приналежності до шкільної спільноти та такої психосуспільної, методичної, організаційної, технічної підтримки, яка дасть змогу задовольнити їхні спеціальні потреби у розвитку та освіті, що випливають з їхнього індивідуального розвитку.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.


    Анин, О.
    Уроки по обществознанию "Потребности и способности", "Смысл жизни" [Текстььь] / О. Анин; Н. П. Макарская // Преподавание истории в школе : Научно-теоретический и методический журнал. - 2006. - N7. - С. 55-64 . - ISSN 0132-0696
Рубрики: викладання суспільствознавства в школі
фывфывфыв:
сенс життя -- потреби і здібності


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.
027
Б 59


   
    Бібліотека. Наука. Комунікація [Текст]. Формування національного інформаційного простору : матеріали міжнародної наукової конференції (Київ, 4-6 жовтня 2016 р.) / Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України, Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН. - К. : [б. и.], 2016. - 640 с. - ISBN 978-966-02-8016-8 : 140.00 грн., 110.43 грн.
    Содержание:
Наукові бібліотеки: основні напрями інтеграції з закладами освіти, наки та культури . - С .3-80
Клименко, О. З. Інтеграція українських бібліотек - важлива складова інформаційно-комунікаційної діяльності / О. З. Клименко. - С .38-43
Коваль, Т. М. Інноваційні моделі сучасної бібліотеки у контексті бібліотечно-інформаційного обслуговування / Т. М. Коваль, Л. О. Туровська. - С .43-46
Масловська, С. М. Професійні потреби сучасного бібліотечного працівника: стан та шляхи задоволення / С. М. Масловська. - С .50-53
Історія книжкової культури України . - С .81-211
Морозов, Олександр Сергійович. Особова колекція професора С. П. Шевирьова у фондовому зібранні бібліотеки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (До 210-ї річниці від дня народження С. П. Шевирьова) / О. С. Морозов, М. В. Мірошник. - С .160-164
Бібліотека в структурі сучасних інформаційних комунікацій . - С .212-308
Соболєва, І. Г. Інформаційно-аналітичне дистанційне обслуговування користувачів сучасної бібліотеки / І. Г. Соболєва. - С .294-296
Збереження бібліотечних фондів: традиції, інновації, перспективи . - С .552-581
ББК 78.34(4Укр)
РУБ 027
Рубрики: інформаційно-комунікаційні технології
   Бібліотеки--інноваційна діяльність

   Електронні інформаційні ресурси

   Електронні бібліотеки

   Бібліотечні фонди

   Бібліотечно-інформаційна діяльність

   Інформаційні ресурси бібліотек

   Інформаційно-аналітичне забезпечення

   бібліотечні технології

фывфывфыв:
мультимедійні продукти бібліотек -- електронні книжкові виставки -- віртуальні виставки -- бібліотечні сайти -- МБА


Доп.точки доступа:
Попик, В. І. \ред.\; Дубровіна, Л. А. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Василенко, О. М. \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України; Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН
Экземпляры всего: 2
фб (1), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ІБв (1)
Найти похожие

9.
74.2
Б 11


    Білоусова, Н.
    Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку [Текст] / Н. Білоусова // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 6. - С. 45-49.
ББК 74.2
Рубрики: Молодші школярі
   Самовдосконалення особистості

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

10.
371(073.3)
Б61


    Білоусова, Надія Валентинівна.
    Підготовка студентів до формування в підлітків потреби особистості у самовдосконаленні [Текст] : програма спецкурсу для студентів денної форми навчання / Н. В. Білоусова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 11 с. - 2.40 грн.
ГРНТИ
ББК 74р30-211
РУБ 371(073.3)
Рубрики: Підлітки--програма курсу


Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 50
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), пед. (10), аб (33)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), пед. (10), аб (33)
Найти похожие

11.


    Бойко, А. І.
    Напрями розширення функціональних завдань комп’ютерних фармацевтичних баз знань з огляду на періоди різнотипних кризових ситуацій [Текст] / А. І. Бойко, І. Ю. Рев’яцький // Національний фармацевтичний університет. Фармацевтичний журнал : науково-практичний рецензований журнал. - 2022. - Том 77 , N 5 . - С. 47-56.
Рубрики: Фармацевтика--інформаціійні потреби
фывфывфыв:
фармацевтична інформатика -- фармацевтична допомога -- кризова ситуація -- цукровий діабет -- СOVID -- воєнний стан -- база знань


Доп.точки доступа:
Рев’яцький, І. Ю.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
Шифр: В948662/2013/8
   Журнал

Вісник книжкової палати [Текстььь] : науково-практичний журнал. - К. : Книжкова палата України імені Івана Федорова, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2013г. N 8
Содержание:
Булах, Тетяна. Система критеріїв оцінювання якості книжкової продукції / Т. Булах. - С.3-8. - Бібліогр.: 24 назв.
Виходець, Олександр. Засади соціальних комунікацій у взаєминах співробітників видавництва / О. Виходець. - С.8-11. - Бібліогр.: 6 назв.
У друкованій пресі стартувала кампанія по збиранню коштів на користь незрячих дітей. - С.11
Кучеренко, Леся. Відображення газетних публікацій у державному бібліографічному покажчику "Літопис газетних статей" за 2011 рік / Л. Кучеренко. - С.12-16
Ржеуський, Антоній. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" / А. Ржеуський, Н. Кунанець. - С.17-21. - Бібліогр.: 13 назв.
Бєлінська, Валентина. Інституційний репозитарій як інструмент інформаційного забезпечення навчальної, наукової та міжнародної науково-дослідницької діяльності ЧДІЕУ / В. Бєлінська, Н Мороз. - С.22-25. - Бібліогр.: 3 назв.
Патрикей, Світлана. Інформаційні потреби вчених-краєзнавців : за результатами соціологічного дослідження / С. Патрикей. - С.25-31. - Бібліогр.: 40 назв.
Бірюкова, Тетяна. Методологічні підходи до дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів / Т. Бірюкова. - С.31-33. - Бібліогр.: 14 назв.
Мілясевич, Ірина. Еволюція волинської преси в останнє десятиріччя російського самодержавства (1906-1916) / І. Мілясевич. - С.34-38. - Бібліогр.: 31 назв.
Зніщенко, Микола. "Красный библиотекарь" - роки 1927, 1928: події, факти, коментарі. Погляд із XXI століття. Хроніка надій та ілюзій / М. Зніщенко. - С.39-42. - Бібліогр.: 2 назв.
Шекера, Ірина. Праці відомих релігійних діячів у фонді колекції "Бібліотека Київського Золоверхого монастиря" / І. Шекера. - С.43-46. - Бібліогр.: 16 назв.
Рева, Ірина. Помітний набуток української поезії / І. Рева. - С.47-50. - Бібліогр.: 8 назв.
Солонська, Наталія. Християнство: історія і сучасність / Н. Солонська. - С.50-51
Серпневий книжковий зорепад в Одесі. - С.51
Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 7 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - 22.00 грн., 40.00 грн.
    Содержание:
Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / Л. Авраменко. - С .3-5
Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8
Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10
Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13
Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15
Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17
Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19
Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21
Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24
Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26
Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28
Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31
Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33
Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35
Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38
Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40
Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42
Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44
Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47
Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50
Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52
Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54
Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56
Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58
Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60
Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62
Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64
Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66
Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68
Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70
Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73
Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75
Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78
Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80
Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82
Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85
Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87
Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91
Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94
Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96
Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98
Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100
Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103
Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106
Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108
Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111
Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113
Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115
Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117
Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119
Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121
Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124
Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126
Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129
Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131
Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134
Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137
Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139
Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141
Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144
Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147
Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149
Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152
Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154
Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159
Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161
Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164
Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167
Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169
Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172
Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174
Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177
Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180
Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181
Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185
Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186
Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189
Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192
Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194
Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196
Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199
Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202
Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205
Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206
Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208
Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210
Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212
Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214
Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215
Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219
Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221
Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222
Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225
Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228
Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232
Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235
Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237
Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238
Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241
Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244
Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246
Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248
Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251
Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153
Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260
Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262
Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264
Францух, Я. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267
Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269
Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272
Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274
Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278
Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280
Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280
Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284
Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287
Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289
Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів

   Нестандартні уроки

   Соціальна педагогіка

   молодіжні організації і рухи України

   Дошкільники--поведінка--корекція

   Дошкільники--виховання

   Школа Монтессорі

   Кафедра української літератури

   Уроки літератури

   Біблія і література

   Кафедра української мови

   діалектологія українська

   мова художніх творів

   Мова ЗМІ--Україна

   Викладання англійської мови в школі

   Кафедра географії

   кліматологія

   Чернігівщина--географія
    Ніжинщина--клімат



Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович (укр. історик, археограф ; 1834-1902) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. поет, прозаїк, кінорежисер ; 1936-2004) \о нем\; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич (рус. поэт ; 1799-1837) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 7
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Найти похожие

14.
371
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн.
Фахове видання з педагогічних наук
    Содержание:
Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4
Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9
Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15
Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19
Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25
Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29
Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33
Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова)
Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40
Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова)
Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47
Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52
Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова)
Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59
Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64
Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67
Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72
Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75
Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79
Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86
Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова)
Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93
Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98
Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова)
Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107
Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112
Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117
Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121
Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124
Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128
Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132
Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136
Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138
Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141
Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145
Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150
Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154
Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159
Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163
Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167
Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172
Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178
Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183
Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187
Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190
Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193
Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197
Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200
Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206
Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211
Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215
Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220
Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224
Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228
Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233
Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238
Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240
Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246
Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249
Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256
Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259
Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262
Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265
Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269
Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274
Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278
Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282
Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286
Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289
Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293
Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302
Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305
Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316
Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321
Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327
Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332
Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336
Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341
Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345
Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348
Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352
Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356
Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359
Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362
Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367
Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372
Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375
Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379
Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386
Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390
Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
ГРНТИ
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць
   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови

   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Неперервна освіта

   Викладання іноземної мови

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
інтернет-технології


Доп.точки доступа:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

15.


    Васильєва, Л. П.
    Актуальні проблеми сучасної українсько-хорватської лексикографії з досвіду укладання та практичного застосування двомовних словників [Текст] / Л. П. Васильєва // Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - 2019. - N 5. - С. 21-32. . - ISSN 0027-2833
Рубрики: Українська мова--лексикографія
фывфывфыв:
двомовна лексикографія -- українсько-хорватський словник -- засади укладання -- комунікативні потреби -- ситуації спілкування


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

16.
88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Аннотация: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Доп.точки доступа:
Шленская, Н. М.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
151
В 45


    Вилюнас, Витис Казиса.
    Психологические механизмы биологической мотивации [Текст] / В. К. Вилюнас. - М. : МГУ, 1986. - 208 с. - 0.75 р.
ББК 88.33
РУБ 151
Рубрики: Потреби (психол.)
   Мотив (психол.)

   Поведінка


Экземпляры всего: 5
Ч.З.№2 (2), фб (1), аб (1), ав (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1), аб (1), ав (1)
Найти похожие

18.
Шифр: ВМДЗ/2023/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2023г. N 9
Содержание:
За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2023/2024 н. р. - С.4-5.
Перелік освітніх програм на 2023/2024 н. р. - С.6-7.
Перелік програм і посібників для роботи з дітьми, які мають освітні потреби. - С.8.
Напрями організації діяльності ЗДО у 2023/2024 н. р. - С.9-15.
Стаєнна, Олена. Готуємося до атестації педагогів за новими вимогами / О. Стаєнна. - С.16-19.
Савінова, Наталія. Як осучаснити наставництво в дитячому садку: п’ять підказок вихователю-методисту / Н. Савінова. - С.27-31.
Олексенко, Світлана. Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички / С. Олексенко. - С.36-41.
Гурковська, Тетяна. Організовуємо контроль за розвитком дітей раннього віку / Т. Гурковська. - С.44-45.
Три фішки е-журналу, що допоможуть у роботі. - С.50-52.
Гурковська, Тетяна. П’ять способів виявляти любов до дитини: тренінг для батьків / Т. Гурковська. - С.53-56.
Юзмухаметова, Лариса. Як уникнути конфліктів у батьківських чатах / Л. Юзмухаметова. - С.58-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.
Шифр: ВШ-3/2013/6
   Журнал

Вища школа [Текстььь] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Выходит ежемесячно
2013г. N 6
Содержание:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
фывфыв: Міжнародний освітянський центр, конференція, ВНЗ України приватної форми власності
Воробієнко, П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв’язку імені О. С. Попова / П. Воробієнко [и др.]. - С.7-20. - Бібліогр.: 14 назв. : табл.
Другие авторы: Станкевич І., Глухова О., Суліма Л.
фывфыв: навчальний заклад, якість вищої освіти, ДСТУ ISO 9001:2009
Свіжевська, С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України / С. Свіжевська. - С.21-35
фывфыв: гарантія якості вищої освіти, інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування", критерії акредитації
Орлова, Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи / Т. Орлова. - С.36-48. - Бібліогр.: 16 назв. : фот.
фывфыв: політична історія, посткомуністичні держави Європи, радянська модель
Козієвська, О. Вища освіта в Україні: уроки реформування / О. Козієвська. - С.49-62. - Бібліогр.: 12 назв.
фывфыв: стратегія розвитку вищої освіти, глобалізація вищої освіти, масовизація освіти
Мір-Багірзаде, Алтай-кизи С. Особливості ісламської культури і цивілізації / Алтай-кизи С. Мір-Багірзаде. - С.63-68
фывфыв: культура, ісламська культура, цивілізація
Удод, Л. Моральна політика як нова цінність української демократії / Л. Удод. - С.69-82
фывфыв: мораль, політика, держава
Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України / І. Зварич. - С.83-91. - Бібліогр.: 3 назв.
фывфыв: тестування, оцінювання, вимірювання
Сафонова, І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова. - С.92-102. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
фывфыв: концептуальна парадигма, педагогічний експеримент, педагогічна корекція
Мишак, О. Обгрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі / О. Мишак. - С.103-108
фывфыв: гуманістична спрямованість, професійна діяльність біотехнологів, відповідальність
Каптур, В. Одеська національна академія зв’язку імені О. С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв’язку / В. Каптур, І. Політова. - С.109-112 : фот.
фывфыв: наукові знання, інноваційна модель розвитку, Одеська національна академія зв’язку
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року / О. А. Удод. - С.113-125
фывфыв: перелік, книги, гриф МОН УКраїни
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: ВШ-3/2013/9
   Журнал

Вища школа [Текстььь] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Выходит ежемесячно
2013г. N 9
Содержание:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
фывфыв: прес-конференція, Педагогічна Конституція України, співпраця університету з ученими Європи
Зіньковський, Ю. Імператив сучасної парадигми вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7- 19
фывфыв: реформи, модернізація, фундаменталізація освіти
Левківський, К. Освіта України в соціально-економічному вимірі ХХІ століття / К. Левківський, Л. Івлєва. - С.20-29
фывфыв: розвиток освіти, освіта ХХІ століття, індекс людського розвитку
Сухарніков, Ю. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти / Ю. Сухарніков. - С.30-60 : табл.
фывфыв: інтероперабельність, соціальна відповідальність, суб’єкт діяльності
Астахова, В. Недержавних навчальних закладів в освіті бути не може / В. Астахова. - С.61-67. - Бібліогр.: 3 назв.
фывфыв: приватна освіта, недержавне фінансування, державні ВНЗ
Бірченко, О. Оптимізація працевлаштування випускників у зоні актуалізованої відповідальності сучасного ВНЗ / О. Бірченко. - С.68-73 : табл.
фывфыв: випускник вищого навчального закладу, опоптимізація працевлаштування, безробіття
Сафонова, І. Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект / І. Сафонова. - С.74-88. - Бібліогр.: 4 назв. : табл.
фывфыв: духовні потреби, виховна превентивна діяльність, професійна підготовка майбутніх учителів
Мікульонок, І. Стратити не можна помилувати, або Знову про взаємини викладачів і студентів / І. Мікульонок. - С.89-96. - Бібліогр.: 3 назв.
фывфыв: викладач, студент, навчальний процес
Овдійчук, Л. На міжнародній конференції у Рівному обговорили проблеми і перспективи літератури для дітей і юнацтва / Л. Овдійчук, О. Будугай. - С.97-102 : фот.
фывфыв: міжнародна конференція, література для дітей, література для юнацтва
Про затвердження Галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти. - С.103-113
фывфыв: Наказ МОН України, концепція розвитку, неперервна педагогічна освіта
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у липні 2013 року / О. А. Удод. - С.114-127
фывфыв: книги, гриф МОН України, перелік
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 165371
Число посетителей 1364
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя