Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (40)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=потреби<.>
Общее количество найденных документов : 147
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.04(4Укр)
Л 12


    Лабайчук, Г.
    Інноваційні підходи до організації навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного реабілітаційного простору [Текст] / Г. Лабайчук // Дефектолог. - 2010. - N 2 (лютий). - С. 5-10
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Діти--особливі потреби
   Інноваційні технології навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   методична допомога вчителям Ніжина



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
28.0р10
К 82


    Криворотова, О. В.
    Інтелектуальна гра "Потреби людини: екологічний аспект" [Текст] : позакласний захід з економіки та біології, 11 клас / О. В. Криворотова, О. В. Квасік // Географія та економіка в рідній школі. - 2014. - N 12. - С. 22-24.
ББК 28.0р10 + 65.01р10 + 74.200.58
Рубрики: Викладання економіки в школі--позакласні заходи
   викладання біології в школі--позакласна робота

   Позакласні заходи з економіки --екологічний аспект

фывфывфыв:
позакласні заходи з економіки та біології -- інтелектуальні ігри


Доп.точки доступа:
Квасік, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
76.0
С 90


    Сусська, Ольга.
    Інтерпретативні можливості теорії відповідності інформаційного поля індивіда / О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2013. - № 1. - С. 131-138. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 1563-3713
ББК 76.0 + 88.594
Рубрики: Масові комунікації--особистість--інформаційне поле
фывфывфыв:
масова комунікація -- Інтернет -- віртуальна реальність -- інформаційне поле -- інформаційні потреби -- теоретичні підходи -- комунікативні взаємини -- особистість
Аннотация: У статті подано аналіз рівнів відповідності складових процесу конструювання інформаційного поля особистості на підставі авторської теорії відповідності інформаційного поля.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.


    Рогова, П. І.
    Інформаційні потреби в ресурсах психолого-педагогічної тематитки як об’єкт наукового дослідження [Текстььь] / П. І. Рогова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N2. - С. 141-149.
ББК 78
Рубрики: бібліотеки освітянські


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
78.5
П 20


    Патрикей, Світлана.
    Інформаційні потреби вчених-краєзнавців : (за результатами соціол. дослідж.) / С. Патрикей // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 8. - С. 25-31. - Бібліогр.: 40 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78.5
Рубрики: Бібліографія краєзнавча
фывфывфыв:
інформаційна потреба -- вчені-краєзнавці -- бібліографічні покажчики -- соціологічні дослідження -- історичні регіони
Аннотация: У статті на основі соціологічного дослідження проаналізовано інформаційні потреби вчених-краєзнавців таких історичних регіонів, як волинь і Поділля.


Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

6.
024.5:027.7:376.68
Т35


    Терещенко, Наталія Миколаївна.
    Інформаційне обслуговування іноземних студентів в університетській бібліотеці [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 07.00.08 - книгознавство, бібліотекознавство, бібліографознавство / Н. М. Терещенко ; Київський національний університет культури і мистецтв (Київ). - Київ : КНУКМ, 2005. - 20 с. -
ГРНТИ
УДК
ББК 78.34(4Укр) + 74.58
Рубрики: Студенти
   бібліотечна справа

   інформаційне обслуговування

   автореферати дисертацій--бібліотекознавство--книгознавство

фывфывфыв:
освітні системи -- дистанційна освіта -- бібліотеки -- інформаційні потреби -- інформаційні ресурси


Доп.точки доступа:
Київський національний університет культури і мистецтв (Київ)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

7.
78.34(4Укр)
М 33


    Матвієнко, Оксана.
    "Інформаційний бізнес" для бібліотекарів: "ринкові знання" для некомерційної спеціальності / О. Матвієнко, М. Цивін // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 12. - С. 23-26. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78.34(4Укр)
Рубрики: Бібліотечна справа в Україні
фывфывфыв:
бібліотечна освіта -- інформаційні потреби -- ринковий попит
Аннотация: У статті розглянуто зміст ринкової складової освіти студентів бібліотечної спеціальності- дисципліни "Інформаційний бізнес". Виявлено підходи до розуміння інформаційного бізнесу у вітчизняному науковову дискурсі. Запропоновано "Інформаційно-діяльнісний" підхід до вивчення дисцилпіни "Інформаційний бізнес". Зроблено висновки, що зміст навчального курсу "Інформаційний бізнес" має бути акцентований на можливості застосування професійних знань бібліотечного фахівця (створення інформаційних продуктів, надання інформаційних послуг та задоволення інформаційних потреб споживачів) при здійсненні інформаційної підприємницької діяльності.


Доп.точки доступа:
Цивін, Михайло

Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
37(09)(075.3)
І-90


   
    Історія вітчизняної педагогіки [Текст] : тексти до вивчення курсу / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Є. І. Коваленко; уклад. Н. І. Бєлкіна, Є. І. Коваленко, Н. І. Яковець. - 2-е вид., доп. і випр. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 245 с. - 10.00 грн., 10.00 грн.
    Содержание:
Повчання Володимира Мономаха дітям . - С .5-6
Документи про організацію шкіл в Росії, в Україні та в Білорусії. Другий статут Луцької школи . - С .6-8
Славинецький, Є. Громадянство звичаїв дитячих / Г. Сковорода; К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська. - С .8-10
Полоцький, С. "Обід душевний" і "Вечеря душевна" / О. Духнович; К. Ушинський; М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко. - С .10-13
Сковорода, Г. Вдячний єродій / К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко. - С .13-17
Думки Т. Г. Шевченка про освіту і виховання . - С .17-19
Духнович, О. Народна педагогія / К. Ушинський; М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко. - С .19-21
Ушинський, К. Про користь педагогічної літератури. / К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Ващенко. - С .21-31
Ушинський, К. Праця у її психічному і виховному значенні / К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко. - С .31-39
Ушинський, К. Про народність у громадському вихованні / М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський. - С .39-69
Ушинський, К. Рідне слово / М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський. - С .69-76
Ушинський, К. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології. Передмова / М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський. - С .76-91
Драгоманов, М. Чудацькі думки про українську національну справу / Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський. - С .91--92
Драгоманов, М. Неправда - не просвіта / І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .92
Драгоманов, М. Листи на наддніпрянську Україну / І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .92
Грінченко, Б. Якої нам треба школи / Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .95-99
Франко, І. Наші народні школи і їх потреби / П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .99-102
Франко, І. Чого хоче "Галицька робітницька громада" / П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .102-103
Українка, Леся. Волинські образки / Л. Українка. - С .103-106
Грабовський, Павло Арсенович. Про розвиток шкільної освіти в Охтирському повіті Харківської губернії / П. А. Грабовський. - С .106-110
Грабовський, Павло Арсенович. Дещо про освіту на Україні / П. А. Грабовський. - С .110-111
Грушевський, М. С. Із збірки "Про українську мову і українську школу" / С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .111-115
Огієнко, Іван Іванович. Наука про рідномовні обов’язки / С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .115-116
Огієнко, Іван Іванович. Історія українського правопису / Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .116-118
Русова, С. Дидактика / Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .118-124
Сірополко, С. Народна освіта на українських землях і в колоніях / Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .124-127
Лубенець, Т. Про покарання в дитячому віці і шкільну дисципліну / А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .127-132
Лубенець, Т. Пояснювальне читання / А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .132-134
Алчевська, Х. Історія відкриття школи в селі Олексіївці Михайлівської волості / А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .134-136
Макаренко, А. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду / А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .136-141
Макаренко, А. Про мій досвід / А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .141-150
Макаренко, А. Виховання в сім’ї. Загальні умови сімейного виховання / Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .150-153
Макаренко, А. Про батьківський авторитет / Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .153-157
Макаренко, А. Виховання в праці / В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .157-161
Ващенко, Г. Г. Загальні методи навчання / В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .161-167
Ващенко, Г. Г. Вихований ідеал / В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. - С .167-170
Сухомлинський, В. Павлиська середня школа / В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .170-190
Сухомлинський, В. Серце віддаю дітям / М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .190-206
Сухомлинський, В. Народження громадянина / В. Ф. Шаталов. - С .206-227
Сухомлинський, В. Сто порад учителеві / О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .227-236
Гузик, М. П. Лекційно-семінарська система навчання хімії / М. П. Гузик, М. П. Пучков. - С .236-240
Шаталов, В. Ф. Навчати всіх, навчати кожного / В. Ф. Шаталов. - С .240-242
Захаренко, О. А. Школа над Россю / О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. - С .242-245
ГРНТИ
ББК 74.03я73-3
РУБ 37(09)(075.3)


Доп.точки доступа:
Коваленко, Є. І. \ред.\; Бєлкіна, Надія Іванівна (канд. пед. наук, доцент) \уклад.\; Коваленко, Є. І. (канд. пед. наук, доц.) \сост.\; Яковець, Наталія Іванівна (Канд. педагог. наук, доц.) \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 196
Ч.З.№2 (10), аб (173), НМК ф-т ПСР (10), фб (1), ав (2)
Свободны: Ч.З.№2 (10), аб (173), НМК ф-т ПСР (10), фб (1), ав (2)
Найти похожие

9.


    Васильєва, Л. П.
    Актуальні проблеми сучасної українсько-хорватської лексикографії з досвіду укладання та практичного застосування двомовних словників [Текст] / Л. П. Васильєва // Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - 2019. - N 5. - С. 21-32. . - ISSN 0027-2833
Рубрики: Українська мова--лексикографія
фывфывфыв:
двомовна лексикографія -- українсько-хорватський словник -- засади укладання -- комунікативні потреби -- ситуації спілкування


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие

10.
88.37
Л 87


    Лучинкіна, А. І.
    Аналіз мотиваційної складової інтернет-соціалізації [Текст] / А. І. Лучинкіна // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 1-4
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості--інтернет-соціалізація особистості
фывфывфыв:
інтернет-соціалізація -- мотивація -- потреби -- цінності -- моральний розвиток


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Водзинський, Є.
    Ансамбль Софії Київської і потреби охорони його історичного середовища [Текстььь] / Є. Водзинський // Пам’ятки України: історія та культура : Науковий часопис. - 2008. - N1. - С. 2-18 : ил . - ISSN 0131-2685
Рубрики: церкви, собори, монастирі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
027
Б 59


   
    Бібліотека. Наука. Комунікація [Текст]. Формування національного інформаційного простору : матеріали міжнародної наукової конференції (Київ, 4-6 жовтня 2016 р.) / Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України, Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН. - К. : [б. и.], 2016. - 640 с. - ISBN 978-966-02-8016-8 : 140.00 грн., 110.43 грн.
    Содержание:
Наукові бібліотеки: основні напрями інтеграції з закладами освіти, наки та культури . - С .3-80
Клименко, О. З. Інтеграція українських бібліотек - важлива складова інформаційно-комунікаційної діяльності / О. З. Клименко. - С .38-43
Коваль, Т. М. Інноваційні моделі сучасної бібліотеки у контексті бібліотечно-інформаційного обслуговування / Т. М. Коваль, Л. О. Туровська. - С .43-46
Масловська, С. М. Професійні потреби сучасного бібліотечного працівника: стан та шляхи задоволення / С. М. Масловська. - С .50-53
Історія книжкової культури України . - С .81-211
Морозов, Олександр Сергійович. Особова колекція професора С. П. Шевирьова у фондовому зібранні бібліотеки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (До 210-ї річниці від дня народження С. П. Шевирьова) / О. С. Морозов, М. В. Мірошник. - С .160-164
Бібліотека в структурі сучасних інформаційних комунікацій . - С .212-308
Соболєва, І. Г. Інформаційно-аналітичне дистанційне обслуговування користувачів сучасної бібліотеки / І. Г. Соболєва. - С .294-296
Збереження бібліотечних фондів: традиції, інновації, перспективи . - С .552-581
ББК 78.34(4Укр)
РУБ 027
Рубрики: інформаційно-комунікаційні технології
   Бібліотеки--інноваційна діяльність

   Електронні інформаційні ресурси

   Електронні бібліотеки

   Бібліотечні фонди

   Бібліотечно-інформаційна діяльність

   Інформаційні ресурси бібліотек

   Інформаційно-аналітичне забезпечення

   бібліотечні технології

фывфывфыв:
мультимедійні продукти бібліотек -- електронні книжкові виставки -- віртуальні виставки -- бібліотечні сайти -- МБА


Доп.точки доступа:
Попик, В. І. \ред.\; Дубровіна, Л. А. \ред.\; Горовий, В. М. \ред.\; Василенко, О. М. \ред.\; Гранчак, Т. Ю. \ред.\; Національна Академія Наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України; Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН
Экземпляры всего: 2
фб (1), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ІБв (1)
Найти похожие

13.
78.34(4Укр)
Г 12


    Гавриш, Наталія.
    Бібліотечно-ресурсіні засоби забезпечення інформаційних потреб фахівців фармацевтичної галузі / Н. Гавриш // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 2. - С. 33-36. - Бібліогр.: 24 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 78.34(4Укр)
Рубрики: Фармацевтика--інформаціійні потреби
   Національний фармацевтичний університет--Інформаційні потреби--Соціологічні дослідження--Харків

фывфывфыв:
інформаційні потреби -- фармацевтична інформація -- бібліотечні ресурси -- інтернет-ресурси -- анкетування -- Національний фармацевтичний університет -- НФаУ -- бібліотека ВНЗ -- соціологічне дослідження
Аннотация: Проаналізовано інформаційні потреби фахівців фармацевтичної галузі. Визначено складові бібліотечно-ресурсних засобів їхнього забезпечення.


Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

14.
Шифр: В948662/2013/8
   Журнал

Вісник книжкової палати [Текстььь] : науково-практичний журнал. - К. : Книжкова палата України імені Івана Федорова, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2013г. N 8
Содержание:
Булах, Тетяна. Система критеріїв оцінювання якості книжкової продукції / Т. Булах. - С.3-8. - Бібліогр.: 24 назв.
Виходець, Олександр. Засади соціальних комунікацій у взаєминах співробітників видавництва / О. Виходець. - С.8-11. - Бібліогр.: 6 назв.
У друкованій пресі стартувала кампанія по збиранню коштів на користь незрячих дітей. - С.11
Кучеренко, Леся. Відображення газетних публікацій у державному бібліографічному покажчику "Літопис газетних статей" за 2011 рік / Л. Кучеренко. - С.12-16
Ржеуський, Антоній. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" / А. Ржеуський, Н. Кунанець. - С.17-21. - Бібліогр.: 13 назв.
Бєлінська, Валентина. Інституційний репозитарій як інструмент інформаційного забезпечення навчальної, наукової та міжнародної науково-дослідницької діяльності ЧДІЕУ / В. Бєлінська, Н Мороз. - С.22-25. - Бібліогр.: 3 назв.
Патрикей, Світлана. Інформаційні потреби вчених-краєзнавців : за результатами соціологічного дослідження / С. Патрикей. - С.25-31. - Бібліогр.: 40 назв.
Бірюкова, Тетяна. Методологічні підходи до дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів / Т. Бірюкова. - С.31-33. - Бібліогр.: 14 назв.
Мілясевич, Ірина. Еволюція волинської преси в останнє десятиріччя російського самодержавства (1906-1916) / І. Мілясевич. - С.34-38. - Бібліогр.: 31 назв.
Зніщенко, Микола. "Красный библиотекарь" - роки 1927, 1928: події, факти, коментарі. Погляд із XXI століття. Хроніка надій та ілюзій / М. Зніщенко. - С.39-42. - Бібліогр.: 2 назв.
Шекера, Ірина. Праці відомих релігійних діячів у фонді колекції "Бібліотека Київського Золоверхого монастиря" / І. Шекера. - С.43-46. - Бібліогр.: 16 назв.
Рева, Ірина. Помітний набуток української поезії / І. Рева. - С.47-50. - Бібліогр.: 8 назв.
Солонська, Наталія. Християнство: історія і сучасність / Н. Солонська. - С.50-51
Серпневий книжковий зорепад в Одесі. - С.51
Имеются экземпляры в отделах:
ІБв Экз. 1 (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 7 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - 22.00 грн., 40.00 грн.
    Содержание:
Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / Л. Авраменко. - С .3-5
Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8
Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10
Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13
Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15
Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17
Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19
Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21
Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24
Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26
Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28
Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31
Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33
Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35
Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38
Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40
Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42
Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44
Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47
Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50
Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52
Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54
Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56
Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58
Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60
Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62
Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64
Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66
Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68
Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70
Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73
Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75
Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78
Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80
Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82
Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85
Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87
Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91
Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94
Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96
Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98
Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100
Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103
Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106
Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108
Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111
Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113
Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115
Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117
Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119
Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121
Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124
Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126
Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129
Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131
Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134
Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137
Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139
Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141
Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144
Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147
Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149
Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152
Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154
Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159
Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161
Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164
Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167
Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169
Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172
Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174
Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177
Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180
Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181
Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185
Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186
Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189
Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192
Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194
Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196
Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199
Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202
Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205
Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206
Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208
Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210
Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212
Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214
Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215
Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219
Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221
Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222
Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225
Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228
Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232
Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235
Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237
Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238
Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241
Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244
Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246
Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248
Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251
Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153
Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260
Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262
Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264
Францух, Я. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267
Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269
Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272
Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274
Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278
Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280
Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280
Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284
Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287
Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289
Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів

   Нестандартні уроки

   Соціальна педагогіка

   молодіжні організації і рухи України

   Дошкільники--поведінка--корекція

   Дошкільники--виховання

   Школа Монтессорі

   Кафедра української літератури

   Уроки літератури

   Біблія і література

   Кафедра української мови

   діалектологія українська

   мова художніх творів

   Мова ЗМІ--Україна

   Викладання англійської мови в школі

   Кафедра географії

   кліматологія

   Чернігівщина--географія
    Ніжинщина--клімат



Доп.точки доступа:
Мельничук, Олександр Володимирович; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович (укр. історик, археограф ; 1834-1902) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. поет, прозаїк, кінорежисер ; 1936-2004) \о нем\; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич (рус. поэт ; 1799-1837) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 7
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Найти похожие

16.
371
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн.
Фахове видання з педагогічних наук
    Содержание:
Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4
Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9
Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15
Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19
Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25
Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29
Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33
Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова)
Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40
Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова)
Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47
Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52
Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова)
Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59
Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64
Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67
Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72
Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75
Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79
Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86
Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова)
Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93
Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98
Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова)
Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107
Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112
Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117
Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121
Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124
Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128
Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132
Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136
Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138
Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141
Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145
Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150
Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154
Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159
Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163
Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167
Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172
Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178
Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183
Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187
Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190
Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193
Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197
Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200
Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206
Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211
Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215
Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220
Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224
Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228
Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233
Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238
Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240
Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246
Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249
Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256
Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259
Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262
Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265
Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269
Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274
Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278
Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282
Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286
Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289
Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293
Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302
Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305
Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316
Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321
Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327
Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332
Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336
Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341
Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345
Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348
Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352
Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356
Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359
Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362
Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367
Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372
Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375
Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379
Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386
Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390
Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
ГРНТИ
ББК 74я5
РУБ 371
Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць
   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови

   Підготовка майбутніх вчителів-філологів

   Неперервна освіта

   Викладання іноземної мови

   Кафедра педагогіки

фывфывфыв:
інтернет-технології


Доп.точки доступа:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Найти похожие

17.
37:001.31(477)
П 12


    Павленко, Тетяна Степанівна.
    Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / Т. С. Павленко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 143-147. - Бібліогр.: 4 назв.
УДК
ББК 78
Рубрики: Бібліотеки України
   Бібліотечні фонди

фывфывфыв:
інформаційні потреби -- інформаційні ресурси -- інформаційне забезпечення -- анкетування -- бібліотека ім. В. О. Сухомлинського
Аннотация: Висвітлені попередні підсумки аналізу і наукової обробки результатів дослідження інформаційних потреб користувачів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, науково обгрунтовані напрями подальшого формування інформаційного ресурсу бібліотеки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
74.202.242
К 17


    Кальчук, Марія.
    Виховання культури потреб особистості у сучасній школі [Текст] / М. Кальчук // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 3. - С. 10-13. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--виховання культури
фывфывфыв:
культурні потреби -- моральна культура особистості -- освіченість -- поведінка


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
Шифр: ВМДЗ/2023/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2023г. N 9
Содержание:
За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2023/2024 н. р. - С.4-5.
Перелік освітніх програм на 2023/2024 н. р. - С.6-7.
Перелік програм і посібників для роботи з дітьми, які мають освітні потреби. - С.8.
Напрями організації діяльності ЗДО у 2023/2024 н. р. - С.9-15.
Стаєнна, Олена. Готуємося до атестації педагогів за новими вимогами / О. Стаєнна. - С.16-19.
Савінова, Наталія. Як осучаснити наставництво в дитячому садку: п’ять підказок вихователю-методисту / Н. Савінова. - С.27-31.
Олексенко, Світлана. Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички / С. Олексенко. - С.36-41.
Гурковська, Тетяна. Організовуємо контроль за розвитком дітей раннього віку / Т. Гурковська. - С.44-45.
Три фішки е-журналу, що допоможуть у роботі. - С.50-52.
Гурковська, Тетяна. П’ять способів виявляти любов до дитини: тренінг для батьків / Т. Гурковська. - С.53-56.
Юзмухаметова, Лариса. Як уникнути конфліктів у батьківських чатах / Л. Юзмухаметова. - С.58-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
Шифр: ВШ-3/2013/9
   Журнал

Вища школа [Текстььь] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Выходит ежемесячно
2013г. N 9
Содержание:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
фывфыв: прес-конференція, Педагогічна Конституція України, співпраця університету з ученими Європи
Зіньковський, Ю. Імператив сучасної парадигми вищої освіти / Ю. Зіньковський. - С.7- 19
фывфыв: реформи, модернізація, фундаменталізація освіти
Левківський, К. Освіта України в соціально-економічному вимірі ХХІ століття / К. Левківський, Л. Івлєва. - С.20-29
фывфыв: розвиток освіти, освіта ХХІ століття, індекс людського розвитку
Сухарніков, Ю. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти / Ю. Сухарніков. - С.30-60 : табл.
фывфыв: інтероперабельність, соціальна відповідальність, суб’єкт діяльності
Астахова, В. Недержавних навчальних закладів в освіті бути не може / В. Астахова. - С.61-67. - Бібліогр.: 3 назв.
фывфыв: приватна освіта, недержавне фінансування, державні ВНЗ
Бірченко, О. Оптимізація працевлаштування випускників у зоні актуалізованої відповідальності сучасного ВНЗ / О. Бірченко. - С.68-73 : табл.
фывфыв: випускник вищого навчального закладу, опоптимізація працевлаштування, безробіття
Сафонова, І. Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект / І. Сафонова. - С.74-88. - Бібліогр.: 4 назв. : табл.
фывфыв: духовні потреби, виховна превентивна діяльність, професійна підготовка майбутніх учителів
Мікульонок, І. Стратити не можна помилувати, або Знову про взаємини викладачів і студентів / І. Мікульонок. - С.89-96. - Бібліогр.: 3 назв.
фывфыв: викладач, студент, навчальний процес
Овдійчук, Л. На міжнародній конференції у Рівному обговорили проблеми і перспективи літератури для дітей і юнацтва / Л. Овдійчук, О. Будугай. - С.97-102 : фот.
фывфыв: міжнародна конференція, література для дітей, література для юнацтва
Про затвердження Галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти. - С.103-113
фывфыв: Наказ МОН України, концепція розвитку, неперервна педагогічна освіта
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у липні 2013 року / О. А. Удод. - С.114-127
фывфыв: книги, гриф МОН України, перелік
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 13883
Число посетителей 611
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя