Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (41)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=потреби<.>
Общее количество найденных документов : 147
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания : 74.04(4Укр)/Л 12
Автор(ы) : Лабайчук Г.
Заглавие : Інноваційні підходи до організації навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного реабілітаційного простору
Место публикации : Дефектолог. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 2 (лютий). - С. 5-10 (Шифр Д430274/2010/2 (лютий))
ББК : 74.04(4Укр)
Предметные рубрики: Діти-- особливі потреби
Інноваційні технології навчання
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
методична допомога вчителям Ніжина
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 28.0р10/К 82
Автор(ы) : Криворотова О. В., Квасік О. В.
Заглавие : Інтелектуальна гра "Потреби людини: екологічний аспект" : позакласний захід з економіки та біології, 11 клас
Место публикации : Географія та економіка в рідній школі/ педагогічна преса. - К.: "Педагогічна преса", 2014. - N 12. - С. 22-24. (Шифр ГЕрш-1/2014/12)
ББК : 28.0р10 + 65.01р10 + 74.200.58
Предметные рубрики: Викладання економіки в школі-- позакласні заходи
викладання біології в школі-- позакласна робота
Позакласні заходи з економіки -- екологічний аспект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): позакласні заходи з економіки та біології--інтелектуальні ігри
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 76.0/С 90
Автор(ы) : Сусська, Ольга
Заглавие : Інтерпретативні можливості теорії відповідності інформаційного поля індивіда
Место публикации : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: наук.-теорет. часоп. - Київ : Ін-т соціології НАН України: Ред. журн. "Соціологія: теорія, методи, маркетинг", 2013. - № 1. - С. 131-138. - ISSN 1563-3713 (Шифр С-3/2013/1). - ISSN 1563-3713
Примечания : Бібліогр. у кінці ст.
ББК : 76.0 + 88.594
Предметные рубрики: Масові комунікації-- особистість-- інформаційне поле
Аннотация: У статті подано аналіз рівнів відповідності складових процесу конструювання інформаційного поля особистості на підставі авторської теорії відповідності інформаційного поля.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Рогова П. І.
Заглавие : Інформаційні потреби в ресурсах психолого-педагогічної тематитки як об’єкт наукового дослідження
Место публикации : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009. - N2. - С. 141-149. (Шифр ПП1/2009/2)
ББК : 78
Предметные рубрики: бібліотеки освітянські
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 78.5/П 20
Автор(ы) : Патрикей, Світлана
Заглавие : Інформаційні потреби вчених-краєзнавців : (за результатами соціол. дослідж.)
Место публикации : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн./ Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова". - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013. - № 8. - С. 25-31. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2013/8). - ISSN 2076-9326
Примечания : Бібліогр.: 40 назв.
ББК : 78.5
Предметные рубрики: Бібліографія краєзнавча
Аннотация: У статті на основі соціологічного дослідження проаналізовано інформаційні потреби вчених-краєзнавців таких історичних регіонів, як волинь і Поділля.
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 024.5:027.7:376/Т35-771261
Автор(ы) : Терещенко, Наталія Миколаївна
Заглавие : Інформаційне обслуговування іноземних студентів в університетській бібліотеці : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 07.00.08 - книгознавство, бібліотекознавство, бібліографознавство
Выходные данные : Київ: КНУКМ, 2005
Колич.характеристики :20 с
Коллективы : Київський національний університет культури і мистецтв (Київ)
ГРНТИ : 14.35 + 20.15.31
УДК : 024.5:027.7:376.68
ББК : 78.34(4Укр) + 74.58
Предметные рубрики: Студенти
бібліотечна справа
інформаційне обслуговування
автореферати дисертацій-- бібліотекознавство-- книгознавство
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітні системи--дистанційна освіта--бібліотеки--інформаційні потреби--інформаційні ресурси
Экземпляры :ІБв(1)
Свободны : ІБв(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 78.34(4Укр)/М 33
Автор(ы) : Матвієнко, Оксана, Цивін, Михайло
Заглавие : "Інформаційний бізнес" для бібліотекарів: "ринкові знання" для некомерційної спеціальності
Место публикации : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн./ Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова". - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2013. - № 12. - С. 23-26. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2013/12). - ISSN 2076-9326
Примечания : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 78.34(4Укр)
Предметные рубрики: Бібліотечна справа в Україні
Аннотация: У статті розглянуто зміст ринкової складової освіти студентів бібліотечної спеціальності- дисципліни "Інформаційний бізнес". Виявлено підходи до розуміння інформаційного бізнесу у вітчизняному науковову дискурсі. Запропоновано "Інформаційно-діяльнісний" підхід до вивчення дисцилпіни "Інформаційний бізнес". Зроблено висновки, що зміст навчального курсу "Інформаційний бізнес" має бути акцентований на можливості застосування професійних знань бібліотечного фахівця (створення інформаційних продуктів, надання інформаційних послуг та задоволення інформаційних потреб споживачів) при здійсненні інформаційної підприємницької діяльності.
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(09)(075.3)/І-90
Заглавие : Історія вітчизняної педагогіки : тексти до вивчення курсу . -2-е вид., доп. і випр.
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :245 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 10.00, 10.00, грн.
ГРНТИ : 14.09
ББК : 74.03я73-3
Содержание : Повчання Володимира Мономаха дітям ; Документи про організацію шкіл в Росії, в Україні та в Білорусії. Другий статут Луцької школи ; Громадянство звичаїв дитячих/ Г. Сковорода; К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська. "Обід душевний" і "Вечеря душевна"/ О. Духнович; К. Ушинський; М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко. Вдячний єродій/ К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко. Думки Т. Г. Шевченка про освіту і виховання ; Народна педагогія/ К. Ушинський; М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко. Про користь педагогічної літератури. / К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Ващенко. Праця у її психічному і виховному значенні/ К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко. Про народність у громадському вихованні/ М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський. Рідне слово/ М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології. Передмова/ М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський. Чудацькі думки про українську національну справу/ Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський. Неправда - не просвіта/ І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Листи на наддніпрянську Україну/ І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Якої нам треба школи/ Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Наші народні школи і їх потреби/ П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Чого хоче "Галицька робітницька громада"/ П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Волинські образки/ Л. Українка. Про розвиток шкільної освіти в Охтирському повіті Харківської губернії/ П. А. Грабовський. Дещо про освіту на Україні/ П. А. Грабовський. Із збірки "Про українську мову і українську школу"/ С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Наука про рідномовні обов’язки/ С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Історія українського правопису/ Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Дидактика/ Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Народна освіта на українських землях і в колоніях/ Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Про покарання в дитячому віці і шкільну дисципліну/ А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Пояснювальне читання/ А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Історія відкриття школи в селі Олексіївці Михайлівської волості/ А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Про мій досвід/ А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Виховання в сім’ї. Загальні умови сімейного виховання/ Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Про батьківський авторитет/ Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Виховання в праці/ В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Загальні методи навчання/ В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Вихований ідеал/ В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Павлиська середня школа/ В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Серце віддаю дітям/ М. П. Гузик, М. П. Пучков. Народження громадянина/ В. Ф. Шаталов. Сто порад учителеві/ О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Лекційно-семінарська система навчання хімії/ М. П. Гузик, М. П. Пучков. Навчати всіх, навчати кожного/ В. Ф. Шаталов. Школа над Россю/ О. А. Захаренко, С. М. Мазурик.
Экземпляры : всего 190: Ч.З.№2(10), аб(174), НМК ф-т ПСР(10), фб(1), ав(2)
Свободны : Ч.З.№2(10), аб(174), НМК ф-т ПСР(10), фб(1), ав(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Васильєва Л. П.
Заглавие : Актуальні проблеми сучасної українсько-хорватської лексикографії з досвіду укладання та практичного застосування двомовних словників
Место публикации : Мовознавство: Науково-теоретичний журнал/ Інститут мовознавства ім.О.О.Потебні; Український мовно-інформаційний фонд НАН України. - К.: Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2019. - N 5. - С. 21-32. - ISSN 0027-2833 (Шифр М-2/2019/5). - ISSN 0027-2833
Предметные рубрики: Українська мова-- лексикографія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): двомовна лексикографія--українсько-хорватський словник--засади укладання--комунікативні потреби--ситуації спілкування
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88.37/Л 87
Автор(ы) : Лучинкіна А.І.
Заглавие : Аналіз мотиваційної складової інтернет-соціалізації
Место публикации : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2014. - N 9. - С. 1-4 (Шифр ПП/2014/9)
ББК : 88.37
Предметные рубрики: Психологія особистості-- інтернет-соціалізація особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-соціалізація--мотивація--потреби--цінності--моральний розвиток
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Водзинський Є.
Заглавие : Ансамбль Софії Київської і потреби охорони його історичного середовища
Место публикации : Пам’ятки України: історія та культура: Науковий часопис/ Міністерство культури і туризму України. - Київ: Міністерство культури і туризму України, 2008. - N1. - С. 2-18: ил. - ISSN 0131-2685 (Шифр ПУ-2/2008/1). - ISSN 0131-2685
Предметные рубрики: церкви, собори, монастирі
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 027/Б 59
Заглавие : Бібліотека. Наука. Комунікація : матеріали міжнародної наукової конференції (Київ, 4-6 жовтня 2016 р.). Формування національного інформаційного простору
Выходные данные : К., 2016
Колич.характеристики :640 с
Коллективы : Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України, Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН
ISBN, Цена 978-966-02-8016-8: 140.00, 110.43, грн.
ББК : 78.34(4Укр)
Предметные рубрики: інформаційно-комунікаційні технології
Бібліотеки-- інноваційна діяльність
Електронні інформаційні ресурси
Електронні бібліотеки
Бібліотечні фонди
Бібліотечно-інформаційна діяльність
Інформаційні ресурси бібліотек
Інформаційно-аналітичне забезпечення
бібліотечні технології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мультимедійні продукти бібліотек--електронні книжкові виставки--віртуальні виставки--бібліотечні сайти--мба
Содержание : Наукові бібліотеки: основні напрями інтеграції з закладами освіти, наки та культури ; Інтеграція українських бібліотек - важлива складова інформаційно-комунікаційної діяльності/ О. З. Клименко. Інноваційні моделі сучасної бібліотеки у контексті бібліотечно-інформаційного обслуговування/ Т. М. Коваль, Л. О. Туровська. Професійні потреби сучасного бібліотечного працівника: стан та шляхи задоволення/ С. М. Масловська. Історія книжкової культури України ; Особова колекція професора С. П. Шевирьова у фондовому зібранні бібліотеки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (До 210-ї річниці від дня народження С. П. Шевирьова)/ О. С. Морозов, М. В. Мірошник. Бібліотека в структурі сучасних інформаційних комунікацій ; Інформаційно-аналітичне дистанційне обслуговування користувачів сучасної бібліотеки/ І. Г. Соболєва. Збереження бібліотечних фондів: традиції, інновації, перспективи
Экземпляры : всего : фб(1), ІБв(1)
Свободны : фб(1), ІБв(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 78.34(4Укр)/Г 12
Автор(ы) : Гавриш, Наталія
Заглавие : Бібліотечно-ресурсіні засоби забезпечення інформаційних потреб фахівців фармацевтичної галузі
Место публикации : Вісн. Кн. палати: наук.-практ. журн. - Київ: Держ. наук. установа "Книжкова палата України імені Івана Федорова", 2012. - № 2. - С. 33-36. - ISSN 2076-9326 (Шифр В948662/2012/2). - ISSN 2076-9326
Примечания : Бібліогр.: 24 назв.
ББК : 78.34(4Укр)
Предметные рубрики: Фармацевтика-- інформаціійні потреби
Національний фармацевтичний університет-- Інформаційні потреби-- Соціологічні дослідження --Харків
Аннотация: Проаналізовано інформаційні потреби фахівців фармацевтичної галузі. Визначено складові бібліотечно-ресурсних засобів їхнього забезпечення.
Найти похожие

14.

Заглавие журнала :Вісник книжкової палати -2013г.,N 8
Интересные статьи :
Булах Т. . Система критеріїв оцінювання якості книжкової продукції/ Т. Булах (стр.3-8)
Виходець О. . Засади соціальних комунікацій у взаєминах співробітників видавництва/ О. Виходець (стр.8-11)
У друкованій пресі стартувала кампанія по збиранню коштів на користь незрячих дітей (стр.11)
Кучеренко Л. . Відображення газетних публікацій у державному бібліографічному покажчику "Літопис газетних статей" за 2011 рік/ Л. Кучеренко (стр.12-16)
Ржеуський А. . Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка"/ А. Ржеуський, Н. Кунанець (стр.17-21)
Бєлінська В. . Інституційний репозитарій як інструмент інформаційного забезпечення навчальної, наукової та міжнародної науково-дослідницької діяльності ЧДІЕУ/ В. Бєлінська, Н Мороз (стр.22-25)
Патрикей С. Інформаційні потреби вчених-краєзнавців/ С. Патрикей (стр.25-31)
Бірюкова Т. . Методологічні підходи до дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів/ Т. Бірюкова (стр.31-33)
Мілясевич І. . Еволюція волинської преси в останнє десятиріччя російського самодержавства (1906-1916)/ І. Мілясевич (стр.34-38)
Зніщенко М. . "Красный библиотекарь" - роки 1927, 1928: події, факти, коментарі. Погляд із XXI століття. Хроніка надій та ілюзій/ М. Зніщенко (стр.39-42)
Шекера І. . Праці відомих релігійних діячів у фонді колекції "Бібліотека Київського Золоверхого монастиря"/ І. Шекера (стр.43-46)
Рева І. . Помітний набуток української поезії/ І. Рева (стр.47-50)
Солонська Н. . Християнство: історія і сучасність/ Н. Солонська (стр.50-51)
Серпневий книжковий зорепад в Одесі (стр.51)
Интересные статьи :
Найти похожие


15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.4/В 53
Автор(ы) : Мельничук, Олександр Володимирович
Заглавие : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 7
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :294 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 22.00, 40.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Нестандартні уроки
Соціальна педагогіка
молодіжні організації і рухи України
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Дошкільники-- виховання
Школа Монтессорі
Кафедра української літератури
Уроки літератури
Біблія і література
Кафедра української мови
діалектологія українська
мова художніх творів
Мова ЗМІ --Україна
Викладання англійської мови в школі
Кафедра географії
кліматологія
Географич. рубрики: Чернігівщина-- географія
Ніжинщина-- клімат
Содержание : Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ Л. Авраменко. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера/ О. Албул. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області/ Т. Армашевська. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ І. Артеменко. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі/ В. Астраханський. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”)/ Т. Бахшиєва. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату/ Ю. Білан. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці/ І. Бовсуновська. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку/ І. Бойко. Опередження конфліктності у дитячому колективі/ Н. Бойко. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча/ І. Савченко. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу/ В. Бреус. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням/ М. Броварець. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови/ Л. Бурда. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові/ Н. Бур’ян. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах/ Є. Василевський. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу/ Л. Васильченко. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри/ Ю. Ващенко. Образ самотності: до постановки проблеми/ Т. Вершок. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження/ Т. Виницька. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу/ О. Гамза. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах/ О. Гамрецька. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. Гаценко. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля/ В. Горбань. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності/ С. Гринь. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала/ О. Грисюк. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату/ Ю. Гриценко. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці/ І. Довгаль. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття/ О. Довгаль. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського/ О. Довгополий. Запам’ятовування лексичних одиниць/ Ю. Довматенко. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу/ Л. Дубинська. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності/ О. Дудка. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ М. Єщенко. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії/ В. Жажковська. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект/ Л. Журавська. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників/ Я. Зайцева. Україна в умовах глобалізації/ М. Замана. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ/ Ю. Іваниченко. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ/ А. Івашко. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ/ А. Іващенко. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка/ Ю. Іващенко. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку/ Т. Іллющенко. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність”/ О. Кавун. Відсутній дискурс/ М. Казаков. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського/ Ю. Кандиба. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики)/ Т. Кармазін. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні/ А. Карпенко. Мовленнєві особливості дітей різної статі/ Л. Кательницька. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета/ А. Кисла. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. Кізенко. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника/ Ю. Клунок. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя/ М. Козачок. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку/ А. Колесник. Лексична виразність сучасної дитячої поезії/ М. Кононенко. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів/ Д. Конончук. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ І. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. Кріль. Лексичні особливості пирятинських говірок/ О. Кузьменко. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект/ К. Кузьмич. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом/ Н. Кулибка. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини/ А. Кульбака. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю/ Т. Куриленко. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка”/ И. Ландар. Концепція часу в Біблії/ І. Лисенко. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша/ Т. Лисенко. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку/ Г. Мішенко. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників/ Л. Міщенко. Етапи створення тестових завдань з німецької мови/ А. Нагорна. Естетична природа Новозавітних апостольських послань/ Я. Наливайко. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Я. Наріжна. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. Недоля. Прийоми для організації навчання письма/ К. Нестеренко. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять/ О. Нестеренко. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній”/ Ю. Ніжинець. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області/ Н. Огій. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини/ В. Ожема. Особливості діалектної лексики Борзнянщини/ О. Онищенко. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства/ Т. Онікієнко. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі”/ О. Остапенко. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха/ Т. Остапець. Профілактика девіантної поведінки у підлітків/ І. Откидач. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі/ А. Павлюк. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови/ О. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. Педора. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах/ А. Перевера. Драматизація на уроках англійської мови/ К. Петренко. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі/ Є. Плінь. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні/ Ю. Попильницька. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї/ О. Ребенок. Функціональний стиль преси та публіцистики/ Р. Резниченко. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. Рогальчук. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи/ О. Розенко. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.)/ С. Рой. Сутність організаційної культури та її структура/ Л. Романенко. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область)/ О. Савенко. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми/ Н. Салівон. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах/ А. Сероус. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”)/ І. Симоненко. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. Скрильнікова. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку/ К. Следь. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов/ А. Соболь. “Чарівна квітка України”/ А. Співак. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині/ Н. Стрілко. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики/ З. Трясухо. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності/ Н. Устенко. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості/ Я. Францух. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. Хніпель. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань/ Ю. Храменко. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області/ А. Чеверда. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр./ Л. Черевко. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха)/ Г. Чешко. Переживання щастя як екзистенційної цінності/ А. Шафранова. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка)/ Л. Шепель. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ/ Н. Шимко. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах/ Т. Шусть. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ/ Т. Юхименко.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Найти похожие

16.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371/В 53
Заглавие : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 111
Выходные данные : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Колич.характеристики :408 с. ; 29 см
Коллективы : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серия: Педагогічні науки
Примечания : Фахове видання з педагогічних наук
Цена : 65.00 грн.
ГРНТИ : 14
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Педагогіка-- збірники наукових праць
Підготовка майбутніх вчителів
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Неперервна освіта
Викладання іноземної мови
Кафедра педагогіки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-технології
Содержание : Языковая личность, прагматика и межкультурное общение/ С. Д. Алпатова. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів/ Н. П. Андронік. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст./ Г. Д. Антонюк. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа)/ В. Ф. Баньоі. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів/ І. В. Беженар. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника/ О. П. Биконя. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів/ О. А. Бичек. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов/ С. Л. Бобир. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению/ Л. И. Богатикова. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу/ О. І. Вовк. Живемо в глобалізованому селищі/ В. Вуд-Гейджер. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі/ І. О. Гаценко. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ С. М. Гергуль. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови/ Н. В. Горобченко. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах/ Л. В. Городнича. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття/ Г. В. Гриценко. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття/ С. В. Грищенко. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів/ О. О. Дідух. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми/ І. П. Єдомаха. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку/ М. А. Ерыкина. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ/ А. Р. Жаворонкова. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови/ Т. В. Жукова. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов/ І. Ф. Заваринська. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США/ Н. Г. Зайцева. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе/ Е. Л. Занина. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики/ И. В. Извольская. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов/ В. П. Іванишина. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики/ Л. В. Калініна. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови/ Т. В. Караєва. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов/ Н. М. Карпенко. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи/ О. В. Кміть. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації/ І. Ковалинська. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу/ Т. М. Колодько. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування/ Т. О. Корогод. Розвивальне навчання в молодшій школі/ А. А. Костенко. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза/ А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка/ А. К. Крупченко. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации/ А. Н. Кузнецов. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка/ Е. А. Кузьменкова. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО"/ Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации/ А. Э. Левицкий. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів/ С. В. Литвин. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку/ Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості/ В. В. Марчук. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию/ Ю. В. Маслов. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст/ О. А. Мацнєва. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу/ І. В. Мірошник. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності/ Л. М. Мороз. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения/ А. Л. Назаренко. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові/ Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов)/ А. Е. Павленко. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи/ А. М. Палієнко. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської/ О. М. Панзига. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну/ О. О. Першукова. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности/ Г. А. Петрова. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів/ Ю. А. Петрусевич. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению/ Т. В. Починок. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької)/ М. М. Прокопчук. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. Є. Ріхтер. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування/ Ю. О. Роскопіна. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана/ Д. Р. Сабирова. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою/ Н. В. Саєнко. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти/ Н. Б. Самойленко. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту/ М. Г. Семенова. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів/ Ю. О. Семенчук. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку/ В. А. Скакунова. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів/ В. В. Смелянська. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности/ С. В. Смолини. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника/ З. К. Соломко. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови/ Т. О. Стеченко. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона)/ Е. Ю. Стрельцова. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи/ С. І. Стрілець. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи/ С. В. Стрілецька. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс/ О. А. Строганова. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов/ О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. В. Тітова. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні/ Л. М. Тонконог. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму/ Ю. І. Трикашна. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів/ М. В. Труфкіна. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича/ О. М. Тютюнник. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов/ И. А. Тяллева. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики/ А. П. Умінська. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей/ О. М. Федоренко. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування)/ Н. Ю. Фоміних. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу/ Л. В. Циган. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47/ А. В. Шаронова. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови/ І. В. Шастова. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності/ Т. Д. Шмідт. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу/ О. В. Ярошенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 37:001.31(477)/П 12
Автор(ы) : Павленко, Тетяна Степанівна
Заглавие : Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського
Место публикации : Педагогіка і психологія. Вісник АПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2010. - № 4. - С. 143-147 (Шифр ПП1/2010/4)
Примечания : Бібліогр.: 4 назв.
УДК : 37:001.31(477) + 026:37](477-25)ДНПБУ ім. В. О. Сухомлинського
ББК : 78
Предметные рубрики: Бібліотеки України
Бібліотечні фонди
Аннотация: Висвітлені попередні підсумки аналізу і наукової обробки результатів дослідження інформаційних потреб користувачів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського, науково обгрунтовані напрями подальшого формування інформаційного ресурсу бібліотеки.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.202.242/К 17
Автор(ы) : Кальчук, Марія
Заглавие : Виховання культури потреб особистості у сучасній школі
Место публикации : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2016. - N 3. - С. 10-13. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2016/3). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.202.242
Предметные рубрики: Початкова школа-- виховання культури
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культурні потреби--моральна культура особистості--освіченість --поведінка
Найти похожие

19.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2023г.,N 9
Интересные статьи :
За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2023/2024 н. р. (стр.4-5.)
Перелік освітніх програм на 2023/2024 н. р. (стр.6-7.)
Перелік програм і посібників для роботи з дітьми, які мають освітні потреби (стр.8.)
Напрями організації діяльності ЗДО у 2023/2024 н. р. (стр.9-15.)
Стаєнна О. Готуємося до атестації педагогів за новими вимогами/ О. Стаєнна (стр.16-19.)
Савінова Н. Як осучаснити наставництво в дитячому садку: п’ять підказок вихователю-методисту/ Н. Савінова (стр.27-31.)
Олексенко С. Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички/ С. Олексенко (стр.36-41.)
Гурковська Т. Організовуємо контроль за розвитком дітей раннього віку/ Т. Гурковська (стр.44-45.)
Три фішки е-журналу, що допоможуть у роботі (стр.50-52.)
Гурковська Т. П’ять способів виявляти любов до дитини: тренінг для батьків/ Т. Гурковська (стр.53-56.)
Юзмухаметова Л. Як уникнути конфліктів у батьківських чатах/ Л. Юзмухаметова (стр.58-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Вища школа -2013г.,N 9
Интересные статьи :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6) фывфыв: прес-конференція,Педагогічна Конституція України,співпраця університету з ученими Європи
Зіньковський Ю. Імператив сучасної парадигми вищої освіти/ Ю. Зіньковський (стр.7- 19) фывфыв: реформи,модернізація,фундаменталізація освіти
Левківський К. Освіта України в соціально-економічному вимірі ХХІ століття/ К. Левківський, Л. Івлєва (стр.20-29) фывфыв: розвиток освіти,освіта ХХІ століття,індекс людського розвитку
Сухарніков Ю. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти/ Ю. Сухарніков (стр.30-60) фывфыв: інтероперабельність,соціальна відповідальність,суб’єкт діяльності
Астахова В. Недержавних навчальних закладів в освіті бути не може/ В. Астахова (стр.61-67) фывфыв: приватна освіта,недержавне фінансування,державні ВНЗ
Бірченко О. Оптимізація працевлаштування випускників у зоні актуалізованої відповідальності сучасного ВНЗ/ О. Бірченко (стр.68-73) фывфыв: випускник вищого навчального закладу,опоптимізація працевлаштування,безробіття
Сафонова І. Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект/ І. Сафонова (стр.74-88) фывфыв: духовні потреби,виховна превентивна діяльність,професійна підготовка майбутніх учителів
Мікульонок І. Стратити не можна помилувати, або Знову про взаємини викладачів і студентів/ І. Мікульонок (стр.89-96) фывфыв: викладач,студент,навчальний процес
Овдійчук Л. На міжнародній конференції у Рівному обговорили проблеми і перспективи літератури для дітей і юнацтва/ Л. Овдійчук, О. Будугай (стр.97-102) фывфыв: міжнародна конференція,література для дітей,література для юнацтва
Про затвердження Галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти (стр.103-113) фывфыв: Наказ МОН України,концепція розвитку,неперервна педагогічна освіта
Удод О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у липні 2013 року/ О. А. Удод (стр.114-127) фывфыв: книги,гриф МОН України,перелік
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 15663
Число посетителей 585
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя