Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Рідкісна книга (1)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (40)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=потреби<.>
Общее количество найденных документов : 147
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 60.5/Z99
Автор(ы) : Єрмакова Т. Г.
Заглавие : Кластеризація освіти як механізм формування зв’язків із соціальними партнерами
Место публикации : Мультиверсум. Філософський альманах. - К.: Інститут філософії імені Г. С. Сковороди НАН України, 2011. - N 2. - С. 222-230. - ISSN 2078-8142 (Шифр М760384/2011/2). - ISSN 2078-8142
ББК : 60.5 + 74
Предметные рубрики: Соціологія
Соціальне партнерство
Кафедра філософії та соціології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): кластеризація освіти--освітні потреби--територіально-виробничий кластер
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.1/І-99
Автор(ы) : Іванюк, Олена
Заглавие : Гурткова робота: задовольнити потреби всіх
Место публикации : Дошкільне виховання: Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Світич, 2015. - N 10. - С. 15-18. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д199251/2015/10). - ISSN 0321-1401
ББК : 74.1
Предметные рубрики: Дошкільна освіта-- гурткова робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гурткова робота в днз--положення про гурткову роботу
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из газеты
Шифр издания :
Автор(ы) : Іванюк, Сергій
Заглавие : Серпень Musik Awards
Место публикации : Вісті: Ніжинська міська газета. - Ніжин: Аспект-Поліграф, 2023. - N 33 (24 серпня). - С. 6. (Шифр В888795/2023/33 (24 серпня))
Предметные рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- заходи
Географич. рубрики: Ніжин, місто-- вищі навчальні заклади-- НДУ імені Миколи Гоголя
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): благодійний концерт--musik awards--збір коштів на потреби зсу
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.2/Z99
Автор(ы) : Ілляшенко Т.
Заглавие : Яка вона - інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі
Место публикации : Початкова школа: Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2011. - N 5. - С. 47-50. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2011/5). - ISSN 0131-5358
ББК : 74.2
Предметные рубрики: навчання інтегроване
навчання індивідуальне
навчання інклюзивне
Діти з особливими потребами
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивне навчання--інтегроване навчання--індивідуальне навчання--діти з особливими освітніми потребами--психофізичні потреби у дітей
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37(09)(075.3)/І-90
Заглавие : Історія вітчизняної педагогіки : тексти до вивчення курсу . -2-е вид., доп. і випр.
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Колич.характеристики :245 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 10.00, 10.00, грн.
ГРНТИ : 14.09
ББК : 74.03я73-3
Содержание : Повчання Володимира Мономаха дітям ; Документи про організацію шкіл в Росії, в Україні та в Білорусії. Другий статут Луцької школи ; Громадянство звичаїв дитячих/ Г. Сковорода; К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська. "Обід душевний" і "Вечеря душевна"/ О. Духнович; К. Ушинський; М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко. Вдячний єродій/ К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко. Думки Т. Г. Шевченка про освіту і виховання ; Народна педагогія/ К. Ушинський; М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко. Про користь педагогічної літератури. / К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Ващенко. Праця у її психічному і виховному значенні/ К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко. Про народність у громадському вихованні/ М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський. Рідне слово/ М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології. Передмова/ М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський. Чудацькі думки про українську національну справу/ Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський. Неправда - не просвіта/ І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Листи на наддніпрянську Україну/ І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Якої нам треба школи/ Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Наші народні школи і їх потреби/ П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Чого хоче "Галицька робітницька громада"/ П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Волинські образки/ Л. Українка. Про розвиток шкільної освіти в Охтирському повіті Харківської губернії/ П. А. Грабовський. Дещо про освіту на Україні/ П. А. Грабовський. Із збірки "Про українську мову і українську школу"/ С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Наука про рідномовні обов’язки/ С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Історія українського правопису/ Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Дидактика/ Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Народна освіта на українських землях і в колоніях/ Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Про покарання в дитячому віці і шкільну дисципліну/ А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Пояснювальне читання/ А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Історія відкриття школи в селі Олексіївці Михайлівської волості/ А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Про мій досвід/ А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Виховання в сім’ї. Загальні умови сімейного виховання/ Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Про батьківський авторитет/ Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Виховання в праці/ В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Загальні методи навчання/ В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Вихований ідеал/ В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Павлиська середня школа/ В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Серце віддаю дітям/ М. П. Гузик, М. П. Пучков. Народження громадянина/ В. Ф. Шаталов. Сто порад учителеві/ О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Лекційно-семінарська система навчання хімії/ М. П. Гузик, М. П. Пучков. Навчати всіх, навчати кожного/ В. Ф. Шаталов. Школа над Россю/ О. А. Захаренко, С. М. Мазурик.
Экземпляры : всего 190: Ч.З.№2(10), аб(174), НМК ф-т ПСР(10), фб(1), ав(2)
Свободны : Ч.З.№2(10), аб(174), НМК ф-т ПСР(10), фб(1), ав(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 376-056.2/.3(438)/А 56
Автор(ы) : Аль-Камізі Д.
Заглавие : Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 3. - С. 84–95. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/3). - ISSN 23122781
Примечания : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376-056.2/.3(438)
Предметные рубрики: Освіта в зарубіжних країнах-- інклюзивна освіта
Географич. рубрики: Польща-- освіта-- інклюзивна освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інклюзивна освіта--освітня система--особливі освітні потреби--спільне навчання--інклюзивне навчання--польська освітня система--психолого-педагогічна допомога--індивідуалізація процесу навчання
Аннотация: Висвітлено динамічні зміни в освітніх тенденціях Польщі. Представлено погляди на освіту на мікросуспільному рівні. Представлені роздуми про розуміння інклюзивного навчання як процесу спільного навчання учнів з особливими освітніми потребами з їх ровесниками без таких потреб в загальноосвітній школі. Умовою ефективності цього процесу визначено забезпечення повного почуття приналежності до шкільної спільноти та такої психосуспільної, методичної, організаційної, технічної підтримки, яка дасть змогу задовольнити їхні спеціальні потреби у розвитку та освіті, що випливають з їхнього індивідуального розвитку.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Анин О.
Заглавие : Уроки по обществознанию "Потребности и способности", "Смысл жизни"
Место публикации : Преподавание истории в школе: Научно-теоретический и методический журнал. - М.: Министерство образования Российской Федерации, 2006. - N7. - С. 55-64. - ISSN 0132-0696 (Шифр ПИШ-1/2006/7). - ISSN 0132-0696
Предметные рубрики: викладання суспільствознавства в школі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сенс життя--потреби і здібності
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 027/Б 59
Заглавие : Бібліотека. Наука. Комунікація : матеріали міжнародної наукової конференції (Київ, 4-6 жовтня 2016 р.). Формування національного інформаційного простору
Выходные данные : К., 2016
Колич.характеристики :640 с
Коллективы : Національна Академія Наук України, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, Асоціація бібліотек України, Рада директорів наукових бібліотек та інформаційних центрів академій наук - членів МААН
ISBN, Цена 978-966-02-8016-8: 140.00, 110.43, грн.
ББК : 78.34(4Укр)
Предметные рубрики: інформаційно-комунікаційні технології
Бібліотеки-- інноваційна діяльність
Електронні інформаційні ресурси
Електронні бібліотеки
Бібліотечні фонди
Бібліотечно-інформаційна діяльність
Інформаційні ресурси бібліотек
Інформаційно-аналітичне забезпечення
бібліотечні технології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мультимедійні продукти бібліотек--електронні книжкові виставки--віртуальні виставки--бібліотечні сайти--мба
Содержание : Наукові бібліотеки: основні напрями інтеграції з закладами освіти, наки та культури ; Інтеграція українських бібліотек - важлива складова інформаційно-комунікаційної діяльності/ О. З. Клименко. Інноваційні моделі сучасної бібліотеки у контексті бібліотечно-інформаційного обслуговування/ Т. М. Коваль, Л. О. Туровська. Професійні потреби сучасного бібліотечного працівника: стан та шляхи задоволення/ С. М. Масловська. Історія книжкової культури України ; Особова колекція професора С. П. Шевирьова у фондовому зібранні бібліотеки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя (До 210-ї річниці від дня народження С. П. Шевирьова)/ О. С. Морозов, М. В. Мірошник. Бібліотека в структурі сучасних інформаційних комунікацій ; Інформаційно-аналітичне дистанційне обслуговування користувачів сучасної бібліотеки/ І. Г. Соболєва. Збереження бібліотечних фондів: традиції, інновації, перспективи
Экземпляры : всего : фб(1), ІБв(1)
Свободны : фб(1), ІБв(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.2/Б 11
Автор(ы) : Білоусова Н.
Заглавие : Педагогічні умови формування потреби у самовдосконаленні в учнів молодшого підліткового віку
Место публикации : Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - К.: Фенікс, 2010. - N 6. - С. 45-49. (Шифр РШ/2010/6)
ББК : 74.2
Предметные рубрики: Молодші школярі
Самовдосконалення особистості
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(073.3)/Б61
Автор(ы) : Білоусова, Надія Валентинівна
Заглавие : Підготовка студентів до формування в підлітків потреби особистості у самовдосконаленні : Програма спецкурсу для студентів денної форми навчання
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Колич.характеристики :11 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 2.40 грн.
ГРНТИ : 14.01.33
ББК : 74р30-211
Предметные рубрики: Підлітки-- програма курсу
Экземпляры : всего 50: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), пед.(10), аб(33)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(5), пед.(10), аб(33)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бойко А. І., Рев’яцький І. Ю.
Заглавие : Напрями розширення функціональних завдань комп’ютерних фармацевтичних баз знань з огляду на періоди різнотипних кризових ситуацій
Место публикации : Національний фармацевтичний університет. Фармацевтичний журнал: науково-практичний рецензований журнал/ Національний фармацевтичний університет. - Київ: Державний експертний центр МОЗ України, 2022. - Том 77, N 5. - С. 47-56. (Шифр ФЖ-2/2022/77/5)
Предметные рубрики: Фармацевтика-- інформаціійні потреби
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фармацевтична інформатика--фармацевтична допомога--кризова ситуація--цукровий діабет--сovid--воєнний стан--база знань
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Вісник книжкової палати -2013г.,N 8
Интересные статьи :
Булах Т. . Система критеріїв оцінювання якості книжкової продукції/ Т. Булах (стр.3-8)
Виходець О. . Засади соціальних комунікацій у взаєминах співробітників видавництва/ О. Виходець (стр.8-11)
У друкованій пресі стартувала кампанія по збиранню коштів на користь незрячих дітей (стр.11)
Кучеренко Л. . Відображення газетних публікацій у державному бібліографічному покажчику "Літопис газетних статей" за 2011 рік/ Л. Кучеренко (стр.12-16)
Ржеуський А. . Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка"/ А. Ржеуський, Н. Кунанець (стр.17-21)
Бєлінська В. . Інституційний репозитарій як інструмент інформаційного забезпечення навчальної, наукової та міжнародної науково-дослідницької діяльності ЧДІЕУ/ В. Бєлінська, Н Мороз (стр.22-25)
Патрикей С. Інформаційні потреби вчених-краєзнавців/ С. Патрикей (стр.25-31)
Бірюкова Т. . Методологічні підходи до дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів/ Т. Бірюкова (стр.31-33)
Мілясевич І. . Еволюція волинської преси в останнє десятиріччя російського самодержавства (1906-1916)/ І. Мілясевич (стр.34-38)
Зніщенко М. . "Красный библиотекарь" - роки 1927, 1928: події, факти, коментарі. Погляд із XXI століття. Хроніка надій та ілюзій/ М. Зніщенко (стр.39-42)
Шекера І. . Праці відомих релігійних діячів у фонді колекції "Бібліотека Київського Золоверхого монастиря"/ І. Шекера (стр.43-46)
Рева І. . Помітний набуток української поезії/ І. Рева (стр.47-50)
Солонська Н. . Християнство: історія і сучасність/ Н. Солонська (стр.50-51)
Серпневий книжковий зорепад в Одесі (стр.51)
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.4/В 53
Автор(ы) : Мельничук, Олександр Володимирович
Заглавие : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 7
Выходные данные : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Колич.характеристики :294 с
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Цена : 22.00, 40.00, грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметные рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Нестандартні уроки
Соціальна педагогіка
молодіжні організації і рухи України
Дошкільники-- поведінка-- корекція
Дошкільники-- виховання
Школа Монтессорі
Кафедра української літератури
Уроки літератури
Біблія і література
Кафедра української мови
діалектологія українська
мова художніх творів
Мова ЗМІ --Україна
Викладання англійської мови в школі
Кафедра географії
кліматологія
Географич. рубрики: Чернігівщина-- географія
Ніжинщина-- клімат
Содержание : Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ Л. Авраменко. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера/ О. Албул. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області/ Т. Армашевська. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара)/ І. Артеменко. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі/ В. Астраханський. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”)/ Т. Бахшиєва. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату/ Ю. Білан. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці/ І. Бовсуновська. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку/ І. Бойко. Опередження конфліктності у дитячому колективі/ Н. Бойко. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча/ І. Савченко. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу/ В. Бреус. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням/ М. Броварець. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови/ Л. Бурда. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові/ Н. Бур’ян. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах/ Є. Василевський. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу/ Л. Васильченко. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри/ Ю. Ващенко. Образ самотності: до постановки проблеми/ Т. Вершок. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження/ Т. Виницька. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу/ О. Гамза. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах/ О. Гамрецька. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку/ Т. Гаценко. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля/ В. Горбань. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності/ С. Гринь. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала/ О. Грисюк. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату/ Ю. Гриценко. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці/ І. Довгаль. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття/ О. Довгаль. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського/ О. Довгополий. Запам’ятовування лексичних одиниць/ Ю. Довматенко. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу/ Л. Дубинська. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності/ О. Дудка. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ/ М. Єщенко. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії/ В. Жажковська. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект/ Л. Журавська. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників/ Я. Зайцева. Україна в умовах глобалізації/ М. Замана. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ/ Ю. Іваниченко. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ/ А. Івашко. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ/ А. Іващенко. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка/ Ю. Іващенко. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку/ Т. Іллющенко. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність”/ О. Кавун. Відсутній дискурс/ М. Казаков. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського/ Ю. Кандиба. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики)/ Т. Кармазін. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні/ А. Карпенко. Мовленнєві особливості дітей різної статі/ Л. Кательницька. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета/ А. Кисла. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці/ Д. Кізенко. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника/ Ю. Клунок. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя/ М. Козачок. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку/ А. Колесник. Лексична виразність сучасної дитячої поезії/ М. Кононенко. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів/ Д. Конончук. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників/ І. Кравченко. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору/ І. Кріль. Лексичні особливості пирятинських говірок/ О. Кузьменко. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект/ К. Кузьмич. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом/ Н. Кулибка. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини/ А. Кульбака. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю/ Т. Куриленко. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка”/ И. Ландар. Концепція часу в Біблії/ І. Лисенко. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша/ Т. Лисенко. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей/ С. Максименко. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку/ Г. Мішенко. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників/ Л. Міщенко. Етапи створення тестових завдань з німецької мови/ А. Нагорна. Естетична природа Новозавітних апостольських послань/ Я. Наливайко. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала/ Я. Наріжна. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників/ Н. Недоля. Прийоми для організації навчання письма/ К. Нестеренко. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять/ О. Нестеренко. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній”/ Ю. Ніжинець. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області/ Н. Огій. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини/ В. Ожема. Особливості діалектної лексики Борзнянщини/ О. Онищенко. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства/ Т. Онікієнко. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі”/ О. Остапенко. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха/ Т. Остапець. Профілактика девіантної поведінки у підлітків/ І. Откидач. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі/ А. Павлюк. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови/ О. Пархоменко. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку/ І. Педора. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах/ А. Перевера. Драматизація на уроках англійської мови/ К. Петренко. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі/ Є. Плінь. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні/ Ю. Попильницька. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї/ О. Ребенок. Функціональний стиль преси та публіцистики/ Р. Резниченко. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос/ В. Рогальчук. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи/ О. Розенко. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.)/ С. Рой. Сутність організаційної культури та її структура/ Л. Романенко. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область)/ О. Савенко. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми/ Н. Салівон. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах/ А. Сероус. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”)/ І. Симоненко. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності/ Н. Скрильнікова. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку/ К. Следь. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов/ А. Соболь. “Чарівна квітка України”/ А. Співак. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині/ Н. Стрілко. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики/ З. Трясухо. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності/ Н. Устенко. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості/ Я. Францух. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей/ В. Хніпель. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань/ Ю. Храменко. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області/ А. Чеверда. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр./ Л. Черевко. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха)/ Г. Чешко. Переживання щастя як екзистенційної цінності/ А. Шафранова. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка)/ Л. Шепель. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ/ Н. Шимко. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах/ Т. Шусть. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ/ Т. Юхименко.
Экземпляры : всего : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Свободны : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(3)
Найти похожие

14.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371/В 53
Заглавие : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 111
Выходные данные : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Колич.характеристики :408 с. ; 29 см
Коллективы : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серия: Педагогічні науки
Примечания : Фахове видання з педагогічних наук
Цена : 65.00 грн.
ГРНТИ : 14
ББК : 74я5
Предметные рубрики: Педагогіка-- збірники наукових праць
Підготовка майбутніх вчителів
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Неперервна освіта
Викладання іноземної мови
Кафедра педагогіки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-технології
Содержание : Языковая личность, прагматика и межкультурное общение/ С. Д. Алпатова. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів/ Н. П. Андронік. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст./ Г. Д. Антонюк. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа)/ В. Ф. Баньоі. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів/ І. В. Беженар. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника/ О. П. Биконя. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів/ О. А. Бичек. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов/ С. Л. Бобир. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению/ Л. И. Богатикова. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу/ О. І. Вовк. Живемо в глобалізованому селищі/ В. Вуд-Гейджер. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі/ І. О. Гаценко. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ С. М. Гергуль. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови/ Н. В. Горобченко. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах/ Л. В. Городнича. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття/ Г. В. Гриценко. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття/ С. В. Грищенко. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів/ О. О. Дідух. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми/ І. П. Єдомаха. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку/ М. А. Ерыкина. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ/ А. Р. Жаворонкова. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови/ Т. В. Жукова. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов/ І. Ф. Заваринська. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США/ Н. Г. Зайцева. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе/ Е. Л. Занина. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики/ И. В. Извольская. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов/ В. П. Іванишина. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики/ Л. В. Калініна. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови/ Т. В. Караєва. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов/ Н. М. Карпенко. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи/ О. В. Кміть. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації/ І. Ковалинська. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу/ Т. М. Колодько. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування/ Т. О. Корогод. Розвивальне навчання в молодшій школі/ А. А. Костенко. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза/ А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка/ А. К. Крупченко. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации/ А. Н. Кузнецов. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка/ Е. А. Кузьменкова. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО"/ Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации/ А. Э. Левицкий. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів/ С. В. Литвин. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку/ Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості/ В. В. Марчук. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию/ Ю. В. Маслов. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст/ О. А. Мацнєва. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу/ І. В. Мірошник. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності/ Л. М. Мороз. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения/ А. Л. Назаренко. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові/ Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов)/ А. Е. Павленко. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи/ А. М. Палієнко. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської/ О. М. Панзига. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну/ О. О. Першукова. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности/ Г. А. Петрова. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів/ Ю. А. Петрусевич. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению/ Т. В. Починок. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької)/ М. М. Прокопчук. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. Є. Ріхтер. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування/ Ю. О. Роскопіна. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана/ Д. Р. Сабирова. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою/ Н. В. Саєнко. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти/ Н. Б. Самойленко. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту/ М. Г. Семенова. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів/ Ю. О. Семенчук. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку/ В. А. Скакунова. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів/ В. В. Смелянська. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности/ С. В. Смолини. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника/ З. К. Соломко. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови/ Т. О. Стеченко. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона)/ Е. Ю. Стрельцова. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи/ С. І. Стрілець. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи/ С. В. Стрілецька. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс/ О. А. Строганова. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов/ О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. В. Тітова. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні/ Л. М. Тонконог. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму/ Ю. І. Трикашна. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів/ М. В. Труфкіна. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича/ О. М. Тютюнник. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов/ И. А. Тяллева. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики/ А. П. Умінська. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей/ О. М. Федоренко. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування)/ Н. Ю. Фоміних. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу/ Л. В. Циган. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47/ А. В. Шаронова. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови/ І. В. Шастова. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності/ Т. Д. Шмідт. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу/ О. В. Ярошенко.
Экземпляры :фб(1)
Свободны : фб(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Васильєва Л. П.
Заглавие : Актуальні проблеми сучасної українсько-хорватської лексикографії з досвіду укладання та практичного застосування двомовних словників
Место публикации : Мовознавство: Науково-теоретичний журнал/ Інститут мовознавства ім.О.О.Потебні; Український мовно-інформаційний фонд НАН України. - К.: Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2019. - N 5. - С. 21-32. - ISSN 0027-2833 (Шифр М-2/2019/5). - ISSN 0027-2833
Предметные рубрики: Українська мова-- лексикографія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): двомовна лексикографія--українсько-хорватський словник--засади укладання--комунікативні потреби--ситуації спілкування
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88.4/В 46
Автор(ы) : Вильчинский С. С., Шленская Н. М.
Заглавие : Коммуникативное воздействие в образовательном процессе
Место публикации : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 8. - С. 67-71. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/8). - ISSN 0869-561X
Примечания : Библиогр.: 3 назв.
ББК : 88.4 + 81.2р
Предметные рубрики: психологія педагогічна
навчання-- мотивація
Аннотация: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 151/В 45
Автор(ы) : Вилюнас, Витис Казиса
Заглавие : Психологические механизмы биологической мотивации
Выходные данные : М.: МГУ, 1986
Колич.характеристики :208 с
Цена : 0.75 р.
ББК : 88.33
Предметные рубрики: Потреби (психол.)
Мотив (психол.)
Поведінка
Экземпляры : всего : Ч.З.№2(2), фб(1), аб(1), ав(1)
Свободны : Ч.З.№2(2), фб(1), аб(1), ав(1)
Найти похожие

18.

Заглавие журнала :Вихователь-методист дошкільного закладу -2023г.,N 9
Интересные статьи :
За якою нормативкою працювати вихователю-методисту у 2023/2024 н. р. (стр.4-5.)
Перелік освітніх програм на 2023/2024 н. р. (стр.6-7.)
Перелік програм і посібників для роботи з дітьми, які мають освітні потреби (стр.8.)
Напрями організації діяльності ЗДО у 2023/2024 н. р. (стр.9-15.)
Стаєнна О. Готуємося до атестації педагогів за новими вимогами/ О. Стаєнна (стр.16-19.)
Савінова Н. Як осучаснити наставництво в дитячому садку: п’ять підказок вихователю-методисту/ Н. Савінова (стр.27-31.)
Олексенко С. Мотивуємо педагогів удосконалювати професійні навички/ С. Олексенко (стр.36-41.)
Гурковська Т. Організовуємо контроль за розвитком дітей раннього віку/ Т. Гурковська (стр.44-45.)
Три фішки е-журналу, що допоможуть у роботі (стр.50-52.)
Гурковська Т. П’ять способів виявляти любов до дитини: тренінг для батьків/ Т. Гурковська (стр.53-56.)
Юзмухаметова Л. Як уникнути конфліктів у батьківських чатах/ Л. Юзмухаметова (стр.58-61.)
Интересные статьи :
Найти похожие


19.

Заглавие журнала :Вища школа -2013г.,N 6
Интересные статьи :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6) фывфыв: Міжнародний освітянський центр,конференція,ВНЗ України приватної форми власності
Воробієнко П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв’язку імені О. С. Попова/ П. Воробієнко [и др.] (стр.7-20) фывфыв: навчальний заклад,якість вищої освіти,ДСТУ ISO 9001:2009
Свіжевська С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України/ С. Свіжевська (стр.21-35) фывфыв: гарантія якості вищої освіти,інтегрована система "ліцензування - акредитація - рейтингування",критерії акредитації
Орлова Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи/ Т. Орлова (стр.36-48) фывфыв: політична історія,посткомуністичні держави Європи,радянська модель
Козієвська О. Вища освіта в Україні: уроки реформування/ О. Козієвська (стр.49-62) фывфыв: стратегія розвитку вищої освіти,глобалізація вищої освіти,масовизація освіти
Мір-Багірзаде Алтай-кизи С. Особливості ісламської культури і цивілізації/ Алтай-кизи С. Мір-Багірзаде (стр.63-68) фывфыв: культура,ісламська культура,цивілізація
Удод Л. Моральна політика як нова цінність української демократії/ Л. Удод (стр.69-82) фывфыв: мораль,політика,держава
Зварич І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України/ І. Зварич (стр.83-91) фывфыв: тестування,оцінювання,вимірювання
Сафонова І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності/ І. Сафонова (стр.92-102) фывфыв: концептуальна парадигма,педагогічний експеримент,педагогічна корекція
Мишак О. Обгрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі/ О. Мишак (стр.103-108) фывфыв: гуманістична спрямованість,професійна діяльність біотехнологів,відповідальність
Каптур В. Одеська національна академія зв’язку імені О. С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв’язку/ В. Каптур, І. Політова (стр.109-112) фывфыв: наукові знання,інноваційна модель розвитку,Одеська національна академія зв’язку
Удод О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року/ О. А. Удод (стр.113-125) фывфыв: перелік,книги,гриф МОН УКраїни
Интересные статьи :
Найти похожие


20.

Заглавие журнала :Вища школа -2013г.,N 9
Интересные статьи :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6) фывфыв: прес-конференція,Педагогічна Конституція України,співпраця університету з ученими Європи
Зіньковський Ю. Імператив сучасної парадигми вищої освіти/ Ю. Зіньковський (стр.7- 19) фывфыв: реформи,модернізація,фундаменталізація освіти
Левківський К. Освіта України в соціально-економічному вимірі ХХІ століття/ К. Левківський, Л. Івлєва (стр.20-29) фывфыв: розвиток освіти,освіта ХХІ століття,індекс людського розвитку
Сухарніков Ю. Проблема забезпечення інтероперабельності ринку праці та сфери освіти/ Ю. Сухарніков (стр.30-60) фывфыв: інтероперабельність,соціальна відповідальність,суб’єкт діяльності
Астахова В. Недержавних навчальних закладів в освіті бути не може/ В. Астахова (стр.61-67) фывфыв: приватна освіта,недержавне фінансування,державні ВНЗ
Бірченко О. Оптимізація працевлаштування випускників у зоні актуалізованої відповідальності сучасного ВНЗ/ О. Бірченко (стр.68-73) фывфыв: випускник вищого навчального закладу,опоптимізація працевлаштування,безробіття
Сафонова І. Модель філологічної підготовки педагогів до формування духовних потреб учнів: практико-психологічний аспект/ І. Сафонова (стр.74-88) фывфыв: духовні потреби,виховна превентивна діяльність,професійна підготовка майбутніх учителів
Мікульонок І. Стратити не можна помилувати, або Знову про взаємини викладачів і студентів/ І. Мікульонок (стр.89-96) фывфыв: викладач,студент,навчальний процес
Овдійчук Л. На міжнародній конференції у Рівному обговорили проблеми і перспективи літератури для дітей і юнацтва/ Л. Овдійчук, О. Будугай (стр.97-102) фывфыв: міжнародна конференція,література для дітей,література для юнацтва
Про затвердження Галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти (стр.103-113) фывфыв: Наказ МОН України,концепція розвитку,неперервна педагогічна освіта
Удод О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у липні 2013 року/ О. А. Удод (стр.114-127) фывфыв: книги,гриф МОН України,перелік
Интересные статьи :
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 7102
Число посетителей 512
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя