Поисковый запрос: <.>K=проблемне навчання<.> |
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.
| 74.204 С 11
Сєрякова, В. І. Індивідуальний підхід в умовах проблемного навчання [Текст] / В. І. Сєрякова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 24. - С. 2-6.
ББК 74.204 + 63.3р10 Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби Викладання історії в школі фывфывфыв: теоретичне понятійне мислення -- проблемне навчання -- теоретично-образне мислення -- сучасний урок історії Аннотация: Автор статті Сєрякова В. І. розповідає про відмінності проблемного і класичного традиційного навчання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 22.3р10 С 79
Стецик, Сергій. Інноваційні технології навчання фізики у старшій школі [Текст] / С. Стецик> // Фізика та астрономія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 5-10.
ББК 22.3р10 Рубрики: викладання фізики в школі фывфывфыв: технології навчання -- проблемне навчання -- особистісно орієнтоване навчання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
| 74 П 47
Познанська, Н. Ф. Активізація пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Н. Ф. Познанська, Ф. С. Познанська> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 10-17.
ББК 74 Рубрики: пізнавальна діяльність учнів фывфывфыв: навчальний процес -- технології навчання -- проблемне навчання -- ігрові форми навчання
Доп.точки доступа: Познанська, Ф. С. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
| 74.1 Л 11
Ліждвой, Людмила. Взаємозв’язок і взаємоузгодженість. Наступність дошкільної та початкової освіти [Текст] / Л. Ліждвой> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2011. - N 11. - С. 16-21.
. - ISSN 0321-1401ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: пізнавальні здібності -- розумове виховання -- творче мислення -- проблемне навчання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 26.8р10 Г 12
Гаврилюк, В. С. Використання інтерактивних технологій на уроках географії : Майстер-клас для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів географії [Текст] / В. С. Гаврилюк> // Географія та економіка в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-15.
ББК 26.8р10 Рубрики: Викладання географії в школі Інтерактивні технології навчання фывфывфыв: проблемне навчання -- екологічна освіта
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 373.3.042.2-056.45(477) С 67
Сотнічук, Л. Долаємо вершини разом [Текст] / Лариса Сотнічук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 59–60.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--обдаровані діти--проекти фывфывфыв: обдаровані діти -- науково-педагогічний проект -- Інтелект України, проект -- особистісно орієнтоване навчання -- проблемне навчання -- інтерактивне навчання -- компетентнісна освіта -- педагогіка співпраці -- навчальна діяльність -- розвиток здібностей -- особистісний досвід -- проектні класи -- початкова школа Аннотация: У статті розглянуто участь Рівненської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Рівненської міської ради в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" в початковій школі. Цей проект – особистісно орієнтоване, проблемне та інтерактивне навчання, педагогіка співпраці, яка запобігає виникненню конфліктів між учасниками педагогічного процесу.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
| 63.3р10 Ш 95
Шульга, Олексій. Методика застосування проблемного навчання на уроках історії та його значення [Текст] / О. Шульга> // Історія в рідній школі. - 2014. - N 11. - С. 39-41.
ББК 63.3р10 Рубрики: Викладання історії в школі навчання проблемне фывфывфыв: уроки історії -- проблемне навчання
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
| 371.315.6:94 К56
Коваль, Василь Іванович. Методика розвитку пізнавальних інтересів учнів 5-8-х класів у процесі вивчення історії України [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання історії / В. І. Коваль ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20. - ББК 74.266.3 Рубрики: викладання історії автореферати дисертацій--історія України фывфывфыв: проблемне навчання -- краєзнавчий матеріал -- дидактичні ігри -- екскурсійно-пошукова робота
Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Найти похожие
|
>9.
| 74.58 Т 22
Тарутіна, Зінаїда Євгеніївна. Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках / Зінаїда Тарутіна> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Професіоналізм--поняття--формування Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: професіонал -- професіоналізація -- біла мозкова речовина -- сенситивні періоди -- креативне мислення -- дивергентне мислення -- проблемне навчання -- вища освіта -- старша школа Аннотация: Досліджено поняття "професіоналізм" і традиційні методи його формування у системах сучасної освіти. Наведено докази того, що новітні відкриття у дослідженні мозку успішно пояснюють існування сенситивних періодів, процеси професіоналізації мозку і розвитку його креативних здібностей під час проблемного навчання.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
|
Борисенко, Валентина. Проблемні завдання на уроках української мови [Текст] / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 3. - С. 17-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1-90 Рубрики: Уроки української мови--проблемне навчання фывфывфыв: проблемне навчання -- проблемне завдання -- проблемна ситуація -- проблемний підхід -- технології навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- проблемне запитання -- проблемна задача Аннотация: У статті акцентується увага на важливості проблемного навчання як основного засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, обгрунтовується доцільність використання проблемних завдань на уроках української мови.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1)
Найти похожие
|
|
|