Поисковый запрос: <.>K=професійна майстерність<.> |
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Кругліцька В. 10 кроків до майстерності. Методичний проект/В. Кругліцька // Управління освітою. -К.:Перше вересня, 2010,N N 19(жовтень).-С.3-7
|
>2.
| Андрєєва Т. Атестація педагогічних кадрів - складова педагогічної та управлінської діяльності дошкільних закладів/Т. Андрєєва, Ю. Туженкова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 11.-С.37-54.
|
>3.
| Кононко О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця/О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 9.-С.68-72.
|
>4.
| Кондратець І. Рефлексія - країна педагогічного задзеркалля/І. Кондратець // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2012,N N 7.-С.28-31.
|
>5.
| Бодько Л. Метод проектів як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання/Л. Бодько // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2013,N N 10.-С.1-5.
|
>6.
| Дятленко Н. Як зробити відкриті заходи ефективними/Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 10.-С.36-40.
|
>7.
| Набок М. Умови підвищення ефективності державного управління загальною середньою освітою регіону/М. Набок // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 6.-С.20-24
|
>8.
| Кондратець І. Професійна рефлекція вихователя-методиста як інструмент корекції взаємодії з педагогами/І. Кондратець, // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 10.-С.39-50.
|
>9.
| Маслій Н. Найкраще виховання – це особистий приклад/Наталя Маслій // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 10.-С.7.
|
>10.
| Баластрік Г. Я економний, я заощадливий: програма економічного розвитку/Ганна Баластрік // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 3.-С.36–44.
|
>11.
| Корнєєва О. Вихователі, які вміють грати, – виграють/Оксана Корнєєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 2.-С.22–27.
|
>12.
| Нікітіна Н. Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів/Наталія Нікітіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 12.-С.39–43.
|
>13.
| Моніторинг майстерності педагогів, яких атестують // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.51.
|
>14.
| Чуприна Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО/Наталія Чуприна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.20–25.
|
>15.
| Коваленко А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи/Алла Коваленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 7.-С.17–19.
|
>16.
| Голобородько Є. П. Компетентність педагогічної дії: з досвіду роботи/Є. П. Голобородько, С. Ф. Одайник // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 19/21(643-645).-С.2–9.
|
>17.
| Кольба С. Я. Теоретичні засади формування професійно-значущих якостей сучасного вчителя/С. Я. Кольба // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.64–68
|
>18.
| Кесьян Т. Педагогічна магія: навчаємо тих, хто навчає/Т. Кесьян // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2020,N № 1.-С.14-17
|
>19.
| Перехейда О. М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень/О. М. Перехейда // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 7/9(631-633).-С.55–65.
|
>20.
| 101 історія успіху, народжена в Україні/упор. І. І. Тимченко. - 2021
|
|
|