Поисковый запрос: <.>K=професійний розвиток<.> |
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Захар О. Г. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області/О. Г. Захар // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2016,N N 7.-С.45-51.
|
>2.
| Гептельманова М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти/М. М. Гептельманова // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 10/12.-С.26–28
|
>3.
| Захарчин Г. Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань/Г. Захарчин // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2020,N N 11/12.-С.30-40.
|
>4.
| Коваль В. Сучасний вихователь-методист – стратег професійного розвитку педагогів/Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.4–9.
|
>5.
| Завалишина Д.Н. Субъектно-динамический аспект профессиональной деятельности/Д.Н. Завалишина // Психологический журнал. -М.:Наука, 2003. т.Том24,N N6.-С.5-15
|
>6.
| Давиденко А. А. Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів/А. А. Давиденко, В. М. Ракута // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 2.-С.23-29.
|
>7.
| Сиско Н. М. Стажування як одна зі складових системи професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти/Н. М. Сиско // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 3.-С.60-67
|
>8.
| Грінчук С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога/С. І. Грінчук // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 34/36(658-660).-С.59–61
|
>9.
| Мартиненко С. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір/С. Мартиненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 1.-С.19–24
|
>10.
| Кашина Г. Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних ЗВО в системі післядипломної освіти/Г. Кашина // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2022,N N 1/2.-С.44-50.
|
>11.
| Вьюнова Н. И. Развитие профессиональных ценностных ориентаций студентов как условие их личностного и профессионального развития/Н. И. Вьюнова, Н. Ю. Зыкова // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2007,N N3.-С.217-225
|
>12.
| Психологический журнал - 2003г. т.24,N 6 (Введено оглавление)
|
>13.
| Калошин В. Ф. Психологічні аспекти підвищення професійної педагогічної компетентності/В. Ф. Калошин // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 31/32.-С.53-60.
|
>14.
| Безсонова О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців/Ольга Безсонова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 9.-С.4–16.
|
>15.
| Професійний розвиток педагога // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 11.-С.18–20.
|
>16.
| Калашнікова С. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти/Світлана Калашнікова // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.95-101
|
>17.
| Иванова Н. Л. Проблема социальной идентичности в психологических исследованиях/Н. Л. Иванова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2012,N № 1.-С.18-27
|
>18.
| Про професійний розвиток працівників // Голос України, 2012. 4 лютого.-С.16-17
|
>19.
| Задонская Л. В. Повышение квалификации преподавателей высшей школы в условиях информатизации образования/Л. В. Задонская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.81-92
|
>20.
| Алєксєєнко К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат!/Катерина Алєксєєнко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 1.-С.24–26.
|
|
|