Поисковый запрос: <.>K=професійний розвиток<.> |
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.044"406"(438) J23
Janicka-Panek, Teresa. Education as a hidden treasure: the value of lifelong learning / T. Janicka-Panek> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 75–78. - Bibliogr.: 9 title.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--неперервне навчання Польща--освіта--неперервне навчання фывфывфыв: неперервне навчання -- неперервна освіта -- центри підвищення кваліфікації -- навчання протягом життя -- професійний розвиток -- вчителі в зарубіжних країнах Аннотация: У статті йдеться про те, що в Польщі установи підвищення кваліфікації виконують завдання, пов’зані з неперервним навчанням, тобто оновленням та модифікацією майстерності роботи вчителів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.211.21(477) А 45
Алєксєєнко, К. Переглянь вебінар – отримай сертифікат! / Катерина Алєксєєнко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 24–26. - Зміст: Як зареєструватися на вебінар ; Чому заповнювати дані під час реєстрації слід коректно ; Як отримати сертифікат учасника вебінару.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- професійний розвиток -- вебінари -- реєстрація -- сертифікати Аннотация: У статті йдеться про професійний розвиток вихователів-методистів дошкільних навчальних заклалів шляхом участі у вебінарах, які проводить редакція журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 Б 30
Бахметьева, Л. И. ІХ Международная конференция "Образование - личность - профессия" / Л. И. Бахметьева> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 5. - С. 157-160.
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: Психологія--наукові заходи Освіта--конференції фывфывфыв: професійний розвиток -- навчально-професійна діяльність -- шкільна освіта -- психологічна профілактика Аннотация: Про роботу конференції, яка відбулася в Психологічному інституті РАН з 2 по 6 липня 2013 року.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.572:061.2](477) Б 40
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців [Текст] / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 4–16. - Зміст: Як організувати особистісний простір освіти ; Як провести діагностичне обстеження ; Як визначити тип педагогів-початківців ; Як об’єднати наставників і початківців ; Як розробити систему успішного професійного розвитку ; Додаток 1 : Тест-опитувальник Оцінювання професійно-педагогічних та особистісних рис педагога ; Додаток 2 : Алгоритм складання індивідуальної програми професійного розвитку педагога-початківця ; Додаток 3 : Континууми для Курсів підвищення кваліфікації, методичних об’єднань керівників ЗДО та вихователів-методистів.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- особистий простір освіти -- діагностичні обстеження -- педагоги-початківці -- наставники -- професійний розвиток -- тести-опитувальники -- професійно-педагогічні риси -- особистісні риси -- індивідуальні програми -- професійно-педагогічний континуум -- наставництво -- індивідуальний підхід -- взаємодія -- моделювання Аннотация: У статті йдеться про організацію освітнього простору у закладі дошкільної освіти для підвищення професійної компетентності педагогів-початківців.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вільш, І. Аналіз теорій професійного розвитку з погляду концепції сталих індивідуальних рис особистості [Текстььь] / І. Вільш> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2004. - Том7, N2. - С. 113-120
ББК 88.37 + 88.41 Рубрики: психологія особистості професійне самовизначення фывфывфыв: ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК Аннотация: "...Оптимальний для людини вибір професії вимагає порівняння комплексу сталих індивідуальних рис її особистості з рисами, потрібними для опанування знань та вмінь, необхідних для здійснення професійної діяльності".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1)
Найти похожие
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вьюнова, Н. И. Развитие профессиональных ценностных ориентаций студентов как условие их личностного и профессионального развития [Текстььь] / Н. И. Вьюнова, Н. Ю. Зыкова> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2007. - N3. - С. 217-225
Рубрики: професійна діяльність Вища освіта фывфывфыв: ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- професійні цінності
Доп.точки доступа: Зыкова, Н. Ю. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.091.313-044.247:[5:62:004] Г 36
Гептельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 26–28. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--STEM-освіта--упровадження фывфывфыв: STEM-освіта -- STEM-технологія -- інноваційне мислення -- професійний розвиток -- інформаційна грамотність -- конкурентоспроможність Аннотация: Висвітлено особливості упровадження елементів STEM-освіти в Новій українській школі задля ранньої професійної орієнтації учнів.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.015.311:159.923](477) Г 75
Грінчук, С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога [Текст] / С. І. Грінчук> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 34/36(658-660). - С. 59–61. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Вчителі--саморозвиток особистості фывфывфыв: саморозвиток особистості -- професіоналізм вчителя -- самоосвіта -- самовиховання -- становлення особистості -- професійний розвиток -- професійно значущі якості Аннотация: У статті розповідається про саморозвиток особистості та професіоналізм вчителя.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.011.3-051:004 Д 13
Давиденко, А. А. Створення та використання віртуального середовища для розвитку професійної компетентності педагогів [Текст] / А. А. Давиденко, В. М. Ракута> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 23-29. - Бібліогр.: 5 назв
Рубрики: Педагогічні кадри--професійний розвиток--Інтернет-ресурси фывфывфыв: професійна компетентність -- професійний розвиток -- післядипломна педагогічна освіта -- ІКТ -- цифрова компетентність -- педагогічні працівники -- вчителі математики -- веб-ресурси -- веб-спільноти -- віртуальне середовище -- блог -- сайт Аннотация: Стаття присвячена аналізу та вирішенню проблем, пов’язаних з використанням Інтернет-ресурсів для професійного розвитку педагогів. У роботі обгрунтованонеобхідність створеннявіртуального освітнього середовища у вигляді системи веб-ресурсів для розвитку фахової компетентності педагогічних працівників певної категорії.
Доп.точки доступа: Ракута, В. М. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1)
Найти похожие
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Завалишина, Д. Н. Субъектно-динамический аспект профессиональной деятельности [Текстььь] / Д.Н. Завалишина> // Психологический журнал. - 2003. - Том24, N6. - С. 5-15
. - ISSN 0205-9592ББК 88.41 Рубрики: психологія праці фывфывфыв: професійний розвиток -- спеціалізація -- человек и профессия
Имеются экземпляры в отделах:
всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.584(2Рос)738.8 Є 40
Задонская, Л. В. Повышение квалификации преподавателей высшей школы в условиях информатизации образования / Л. В. Задонская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 81-92. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.584(2Рос)738.8 + 74.584(2Рос)в052 + 32 Рубрики: Вища освіта--підвищення кваліфікації викладачів Вища освіта--інформатизація фывфывфыв: вища освіта -- підвищення кваліфікації викладачів -- інформатизація вищої освіти -- модельний підхід -- педагогічна методологія -- професійний розвиток -- коучинг Аннотация: У статті розглядаються питання розробки цілісного проекту безперервної підготовки педагогів вищої школи в умовах інформатизації освіти. В статье рассматриваются вопросы разработки целостного проекта непрерывной подготовки педагогов высшей школы в условиях информатизации образования.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.59 З-38
Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області [Текст] / О. Г. Захар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 45-51. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.59 Рубрики: Вчителі інформатики--інформаційно-комунікаційна компетентність Миколаївська область--вчителі--підвищення кваліфікації фывфывфыв: вчителі інформатики -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- цифрова компетентність -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації вчителів -- післядипломна педагогічна освіта Аннотация: У статті запропоновано структуру інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики на основі структури ІКТ-компетентності та рекомендацій ЮНЕСКО інструменти для відстеження сформованості ІК-компетентності вчителів інформатики, аналізуються результати проведених моніторингових досліджень серед учителів інформатики Миколаївської області, висвітлено шляхи формування ІК-компетентності вчителів інформатики.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1)
Найти похожие
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Захарчин, Галина. Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань [Текст] / Г. Захарчин> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2020. - N 11/12. - С. 30-40.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освіта в Україні--управління освітою фывфывфыв: управління знаннями -- професійний розвиток -- інтелектуальний працівник -- конкурентоспроможність особистості -- список літератури з вищої освіти
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.104 З-46
Здатність педагога до саморозвитку> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 7. - С. 21.
ББК 74.104 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--саморозвиток фывфывфыв: саморозвиток педагога -- діагностика -- анкетування -- категорії педагогів -- коефіцієнти -- професійний розвиток Аннотация: Подано анкету, що дозволяє визначити коефіцієнти здатності педагогів до саморозвитку.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.5 И 21
Иванова, Н. Л. Проблема социальной идентичности в психологических исследованиях / Н. Л. Иванова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 18-27. - Библиогр.: 38 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.5 Рубрики: Соціальна психологія--ідентичність--розвиток особистості фывфывфыв: соціальна ідентичність -- самовизначення особистості -- самоідентифікація -- процеси самоідентифікації -- професійний розвиток
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.2-043.83](477) К 11
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 45–55. - Зміст: Як застосовувати в методичній діяльності ; Як працювати інтерактивно ; Як опрацювувати інформацію ; Які переваги інтелектуальних карт в управлінській діяльності ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Наступність" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта "Завдання освітньої діяльності на 2018–2019 н.р." ; Додаток 3 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в методичній роботі та управлінні" ; Додаток 4 : Ефект візуалізації: уроки картування ідей : за Джеймі Наст.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- методична робота -- інтелектуальні карти -- професійний розвиток -- управлінська діяльність -- планування -- застосування -- методичні заходи -- педагогічні ради -- педагогічні читання -- мозкова атака -- опрацювання інформації -- картування -- освітня діяльність -- візуалізація Аннотация: У статті йдеться про використання інтелектуальних карт в методичній та управлінській діяльності закладів дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5-044.337](477) К 11
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 52–61. - Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоосвіта фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- самоосвіта -- професійний розвиток -- форми -- інтелектуальні карти -- рефлексія Аннотация: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.211.21(477) К 11
Кіндрат, І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 4–11. - Зміст: Сучасні аспекти професійного розвитку ; Місце самоосвіти в системі методичної роботи ; Мотивація до самоосвіти: методи, прийоми ; Перетворення самоосвіти з пасивної форми на активну ; Додаток 1 : Шляхи професійного розвитку : анкета для педагогів ; Додаток 2 : Педагогічні читання "Духовно-патріотичне виховання дітей крізь призму педагогічної спадщини минулого" : алгоритм підгот. та проведення за методом "ажурної пилки" ; Додаток 3 : Педагогічні читання "Педагогічна симфонія Януша Корчака" : алгоритм підгот. й проведення за методом створення інтелектуальних карт.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--професійний розвиток педагога-дошкільника Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги -- вихователі -- самоосвіта -- самоосвітня діяльність -- педагогічні читання -- професійний розвиток -- анкетування педагогів -- духовно-патріотичне виховання -- ажурна пилка, метод -- алгоритм -- підготовки -- створення інтелектуальних карт, метод Аннотация: У статті йдеться про: місце самоосвіти у системі методичної роботи дошкільних навчальних закладів; мотивацію педагогів до самоосвіти; перетворення самоосвіти з пасивної на активну форму роботи. Вміщено алгоритми підготовки й проведення педагогічних читань.
Доп.точки доступа: Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Калашнікова, Світлана. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / Світлана Калашнікова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 95-101. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Вищі навчальні заклади--керіники ВНЗ фывфывфыв: модернізація -- реформування -- вищий навчальний заклад -- управління -- керівник ВНЗ -- колегіальне навчання -- лідерство -- професійний розвиток -- професіоналізація управління ВНЗ -- менеджмент -- професійна підготовка -- міжнародний проект -- Європейська платформа модернізації вищої освіти -- проект MODERN Аннотация: У статті на основі аналізу нормативних документів Європейської Комісії, наукових праць європейських експертів та інформаційно-методичних матеріалів Європейської платформи модернізації вищої освіти виявлено особливості й обґрунтовано актуальність реалізації короткотермінових програм професійного розвитку керівників вищих навчальних закладів, а також сформульовано відповідні практичні рекомендації щодо реалізації таких програм в Україні.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204.2 К 17
Калошин, В. Ф. Психологічні аспекти підвищення професійної педагогічної компетентності [Текст] / В. Ф. Калошин> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 31/32. - С. 53-60.
ББК 74.204.2 Рубрики: Вчителі--професійна компетентність--психологічні аспекти фывфывфыв: професійна педагогічна компетентність -- професійний розвиток -- фаховий розвиток -- емоційна стійкість педагога -- емоційна напруга педагога -- професійне самовдосконалення -- управління психічним станом Аннотация: В статті наголошується, що в професійному саморозвитку педагога важливим має бути підвищення компетентності з управління психічним станом.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|