Поисковый запрос: <.>K=профілізація<.> |
Общее количество найденных документов : 17
Показаны документы с 1 по 17 |
>1.
| Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах - 2009г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Гнаткович Т. Профілізація вивчення української мови: На прикладі безсполучникових речень. Педагогічні інновації/Т. Гнаткович // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2009,N N2.-С.7-16.
|
>3.
| Українська мова і література в школі - 2009г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>4.
| Яценко Т. Курси за вибором і профілізація літературної освіти: діагностика проблеми/Т. Яценко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2009,N N5.-С.20-23
|
>5.
| Куриш С. Методологічні передумови ефективності навчальної роботи з іноземних мов в умовах профілізації освіти/С. Куриш // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.10-13
|
>6.
| Слюсаренко О. М. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом/Олена Слюсарено // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.101-108
|
>7.
| Зарецкая И.И. Профилизация образования - цель обучения или воспитания?/И. И. Зарецкая // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2013,N № 3.-С.3-8
|
>8.
| Артеменко О. Допрофесійна освіта учнів (вихованців) в системі діяльності сучасного позашкільного навчального закладу як шлях до європейських стандартів освіти/О. Артеменко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 1/2.-С.22-26
|
>9.
| Антоненко Л. Формування іншомовної комунікативної компетенції учнів в умовах профільної освіти/Л. Антоненко, О Халабузар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 6.-С.71-75
|
>10.
| Кіян О. Роль взаємодії школи та сім’ї в організації ранньої профілізації учнів/О. Кіян // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2015,N N 7/8.-С.45-48.
|
>11.
| Горбань Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення/Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2018,N N 1.-С.62-70
|
>12.
| Стельмах А. Г. Допоможемо нашим учням у професійному самовизначенні/А. Г. Стельмах // Управління школою. -Харків:Основа, 2019,N № 16/18.-С.64–68.
|
>13.
| Вища освіта України - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>14.
| Любарець В. Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти/В. Любарець, Ж. Верьовкіна // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2019,N N 4.-С.68-74.
|
>15.
| Управління школою - 2020г.,N 1/3 (Введено оглавление)
|
>16.
| Савіцька Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання/Т. Г. Савіцька // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 1/3(625-627).-С.59–69.
|
>17.
| Пастух Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання/Т. В. Пастух // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 1/3(625-627).-С.70–76.
|
|