Поисковый запрос: <.>K=процес навчання<.> |
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Бєляєв С. Б. Педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу/С. Б. Бєляєв . - 2005
|
>2.
| Омеляненко В. Л. Педагогіка: завдання і ситуації/В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк. - 2006
|
>3.
| Хватова М. В. Влияние образовательной среды на психологическое здоровье студентов разных специальностей в процессе обучения/М. В. Хватова, Е. С. Дьячкова // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2006,N N3.-С.74-86
|
>4.
| Біда С. Створення ситуації успіху у навчальному процесі/С. Біда // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N2.-С.1-3
|
>5.
| Макаренко І. Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання/І. Макаренко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 7.-С.28-32
|
>6.
| Ципко В. Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін/В. Ципко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 1/2.-С.13-17
|
>7.
| Агаев Д. Р. Развитие школьника - главная задача процесса обучения/Д. Р. Агаев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 8.-С.123-125
|
>8.
| Сафарян С. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання/С. Сафарян // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.2-6.
|
>9.
| Дубова М. В. Компетентностные задачи как форма учебного материала/М. В. Дубова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 1.-С.46-52
|
>10.
| Вильчинский С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе/С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.67-71
|
>11.
| Янушкявичене О.Л. Реформа образования и развитие мышления ребёнка в начальной школе/О. Л. Янушкявичене // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.63-66
|
>12.
| Лебедева О. В. Проектирование и организация исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе/О. В. Лебедева, И. В. Гребенёв // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.52-58
|
>13.
| Вивчаємо українську мову та літературу - 2013г.,N 32 (Введено оглавление)
|
>14.
| Шатун А. Н. Вопрос к ученым/А. Н. Шатун // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 9.-С.123.
|
>15.
| Мишатина Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в./Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 9.-С.21-28
|
>16.
| Жарковская Т. Г. Наглядность в духовно-нравственном образовании/Т. Г. Жарковская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 7.-С.67-73
|
>17.
| Факторович А. А. Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия/А. А. Факторович // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 6.-С.89-97
|
>18.
| Мілевська С. Я. Форми завдань ЗНО з хімії : можливість їх використання в навчально-виховному процесі/С. Я. Мілевська // Хімія. -Х.:Основа, 2013,N N 8.-С.36-38.
|
>19.
| Шмигирилова И. Б. Школьное образование в контексте компетентностного подхода/И. Б. Шмигирилова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 1.-С.49-53
|
>20.
| Сафарян С. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання/С. Сафарян // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.7-11.
|
|
|