Поисковый запрос: <.>K=процес навчання<.> |
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Біда С. Створення ситуації успіху у навчальному процесі/С. Біда // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N2.-С.1-3
|
>2.
| Хватова М. В. Влияние образовательной среды на психологическое здоровье студентов разных специальностей в процессе обучения/М. В. Хватова, Е. С. Дьячкова // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2006,N N3.-С.74-86
|
>3.
| Мишатина Н. Л. Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в./Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 9.-С.21-28
|
>4.
| Шатун А. Н. Вопрос к ученым/А. Н. Шатун // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 9.-С.123.
|
>5.
| Козленко О. Використання електронного підручника на уроках біології в 11 класі/О. Козленко // Біологія і хімія в рідній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2014,N N 1.-С.18-20.
|
>6.
| Жарковская Т. Г. Наглядность в духовно-нравственном образовании/Т. Г. Жарковская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 7.-С.67-73
|
>7.
| Лебедева О. В. Проектирование и организация исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе/О. В. Лебедева, И. В. Гребенёв // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.52-58
|
>8.
| Янушкявичене О.Л. Реформа образования и развитие мышления ребёнка в начальной школе/О. Л. Янушкявичене // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.63-66
|
>9.
| Вильчинский С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе/С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.67-71
|
>10.
| Новак М. Теоретичні основи формування комунікативної компетентності молодших школярів/М. Новак // Початкова школа. -К.:Преса України, 2014,N N 2.-С.56-58
|
>11.
| Малихіна К. Основи методики викладання у вищій школі крізь призму працевлаштування/К. Малихіна // Вища школа. -Київ:Вид-во "Знання", 2017,N № 1.-С.25-36
|
>12.
| Удовиченко І. В. Використання освітніх інтернет-сервісів в організації процесу навчання географії в закладах загальної середньої освіти/І. В. Удовиченко, М. Р. Солотвінський // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 7.-С.23-29.
|
>13.
| Удовиченко І. В. Інформатизація освітнього процесу з географії в закладах загальної середньої освіти/І. В. Удовиченко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2020,N N 1.-С.5-10.
|
>14.
| Кравчек Л. Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст./Л. Кравчек // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 2.-С.64-68.
|
>15.
| Баханов К. О. Організація процесу навчання історії/К. О. Баханов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 7/8.-С.7-8.
|
>16.
| Матяш Н. Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології/Н. Матяш // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 1/2.-С.35-39
|
>17.
| Бондаренко В. Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров’язбереження учнів/В. Бондаренко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2014,N N 3.-С.44-46
|
>18.
| Сафарян С. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання/С. Сафарян // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 2.-С.2-6.
|
>19.
| Дубова М. В. Компетентностные задачи как форма учебного материала/М. В. Дубова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 1.-С.46-52
|
>20.
| Сафарян С. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання/С. Сафарян // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.7-11.
|
|
|