Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=процес навчання<.>
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-33 
1.
37.02
Б11


    Бєляєв, Сергій Борисович .
    Педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / С. Б. Бєляєв ; Волинський державний університет імені Лесі Українки (Луцьк). - Луцьк : ВДУ ім. Лесі Українки, 2005. -
ГРНТИ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: пізнавальна активність
   автореферати дисертацій--педагогіка

фывфывфыв:
процес навчання


Доп.точки доступа:
Волинський державний університет імені Лесі Українки (Луцьк)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Найти похожие

2.
371(075.3)
О-57


    Омеляненко, Віталій Лукич.
    Педагогіка: завдання і ситуації [Текст] : Практикум / В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк. - 2-е вид., випр. - К. : Знання-Прес, 2006. - 424 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-311-042-2 : 39.00 грн., 35.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74я73-5
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--предмет--завдання
   Особистість--розвиток особистості

   Виховання--мета--завдання

   Освіта в Україні--система освіти

   Дидактика

   Навчання--методи--форми--засоби

   Ігри ділові

   Теорія виховання

   Спілкування педагогічне

   Школознавство

фывфывфыв:
процес навчання -- система освіти


Доп.точки доступа:
Кузьмінський, Анатолій Іванович; Вовк, Людмила Петрівна
Экземпляры всего: 12
Ч.З.№2 (7), фб (1), аб (2), ав (2)
Свободны: Ч.З.№2 (7), фб (1), аб (2), ав (2)
Найти похожие

3.


    Хватова, М. В.
    Влияние образовательной среды на психологическое здоровье студентов разных специальностей в процессе обучения [Текстььь] / М. В. Хватова, Е. С. Дьячкова // Психологическая наука и образование. - 2006. - N3. - С. 74-86
Рубрики: психологічне здоров’я студентів
фывфывфыв:
образовательная среда -- процес навчання


Доп.точки доступа:
Дьячкова, Е. С.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

4.


    Біда, С.
    Створення ситуації успіху у навчальному процесі [Текстььь] / С. Біда // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 1-3 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчання--ситуація успіху
фывфывфыв:
ситуація успіху -- процес навчання -- початкова освіта -- виховання навчанням


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
74.2
М 15


    Макаренко, Ірина.
    Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 28-32. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Якість освіти
   Оцінювання знань

   зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування

фывфывфыв:
педагогічний моніторинг -- процес навчання -- умови моніторингу -- дидактичні умови моніторингу -- зовнішнє незалежне оцінювання
Аннотация: У статті розглядається моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення стану підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання. Визначено та охарактеризовано дидактичні умови моніторингу якості процесу навчання старшокласників.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

6.
74.58
Ц 67


    Ципко, Вікторія.
    Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Виховання студентів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
освіта -- психолого-педагогічні підходи -- формування цінностей -- студенти -- особистість -- зміст освіти -- процес навчання
Аннотация: У статті окреслено найбільш ефективні психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання, розглянуто психологічний механізм становлення цінностей особистості, з'ясовано сутність понять "цінності" та "гуманістичні цінності", а також визначено рівні сформованості гуманістичних цінностей молодої людини.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)

Найти похожие

7.
22.1
А 23


    Агаев, Д. Р.
    Развитие школьника - главная задача процесса обучения / Д. Р. Агаев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 123-125 . - ISSN 0869-561X
ББК 22.1 + 74.262.21-22
Рубрики: Викладання математики в школі
фывфывфыв:
процес навчання -- інтегровані уроки -- розвиток школярів
Аннотация: Про експериментальні регіональні шкільні навчальні посібники з математики, видані в Махачкалі (Росія).
Об экспериментальных региональных школьных учебных пособиях по математике, изданных в Махачкале (Россия).


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-6.
ББК 74.2
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--парадигми
   Кафедра іноземних мов

фывфывфыв:
особистісно орієнтоване навчання -- процес навчання -- парадигми -- дислексія -- педагогічний процес -- гуманістична парадигма -- розуміння дитини -- культороцентрична парадигма -- антропоцентрична парадигма
Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються витоки гуманістичної парадигми та її відображення у сучасному процесі навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

9.
74.202.2
Д 79


    Дубова, М. В.
    Компетентностные задачи как форма учебного материала / М. В. Дубова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 46-52. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2
Рубрики: Освіта--теорія і методика освіти
фывфывфыв:
початкова школа -- компетентнісний підхід -- компетентнісні завдання -- міжпредметні компетенції -- процес навчання
Аннотация: У статті зроблена спроба обгрунтування практико-орієнтованого змісту компетентнісних завдань, спроектованих для учнів початкових класів.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Аннотация: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Доп.точки доступа:
Шленская, Н. М.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

11.
88.8
Я 65


    Янушкявичене, О. Л.
    Реформа образования и развитие мышления ребёнка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 63-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.8 + 74.202.2
Рубрики: психологія дитяча
   Педагогіка--дидактика--процес навчання

   Технології навчання

   Росія--Освіта
фывфывфыв:
дитяча психологія -- психологія школярів -- процес навчання -- молодші класи -- освіта -- реформи освіти
Аннотация: У статті розглядаються фактори, що сприяють і перешкоджають розвитку мислення учнів початкових класів у контексті проведених реформ освіти. Дане дослідження базується на психології розвитку мислення, розробленої Л. С. Виготським та іншими вченими.
В статье рассматриваются факторы, способствующие и препятствующие развитию мышления учащихся начальных классов в контексте проводимых реформ образования. Данное исследование базируется на психологии развития мышления, разработанной Л. С. Выготским и другими учеными.


Доп.точки доступа:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

12.
74.202.2
Л 33


    Лебедева, О. В.
    Проектирование и организация исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе / О. В. Лебедева, И. В. Гребенёв // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 52-58. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--дидактика --процес навчання
   психологія дитяча

   навчання інноваційне

   Росія--освіта
фывфывфыв:
процес навчання -- дослідницька діяльність учнів -- закономірності проектування -- формування дослідницьких умінь -- психологія школярів
Аннотация: У статті представлені дидактичні підстави проектування дослідницької діяльності учнів у навчальному процесі, розглянуто можливі варіанти організації дослідницької діяльності на уроці залежно від змісту навчання і основної дидактичної мети уроку.
В статье представлены дидактические основания проектирования исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе, рассмотрены возможные варианты организации исследовательской деятельности на уроке в зависимости от содержания обучения и основной дидактической цели урока.


Доп.точки доступа:
Гребенёв, И. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

13.
Шифр: ВУМЛ-1/2013/32
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Х. : "Основа", 2003 - . - Выходит три раза в месяц
2013г. N 32
Содержание:
Котяш, О. І. Компартійний аналіз художнього твору в контексті української та світової літератур / О. І. Котяш. - С.2-7
фывфыв: компаративістика, метод, синтез мистецтв
Івасюк, Т. В. Система взаємозв’язаного вивчення творів української і світової літератур / Т. В. Івасюк. - С.8-12
фывфыв: міжлітературні зв’язки, гуманітарні знання, таблиця
Дробот, Н. В. Прислівник : підсумковий урок-подорож. 7 клас / Н. В. Дробот. - С.13-16
фывфыв: усна народна творчість, загадка, народна пісня
Гаврилюк, Т. Т. М. М. Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною" : урок-дослідження / Т. Т. Гаврилюк. - С.17-23. - Бібліогр. 6 2 назви
фывфыв: художня майстерність, уміння та навички, головний герой
Рачинська, І. М. Про урок у технології формування критичного мислення / І. М. Рачинська. - Актуальні діалоги. - № 8. - С. 20-1-20-9
фывфыв: метод, картка пам’яті, етап уроку
Сіра, Т. М. Батьки і домашні завдання / Т. М. Сіра. - Актуальні діалоги № 8. - С. 20-10-20-13
фывфыв: процес навчання, комп’ютер, оцінка
Чуб, Н. В. Спілкування з важкими батьками. Як не дати загнати себе в кут / Н. В. Чуб. - Актуальні діалги № 8. - С. 20-14-20-16
фывфыв: ситуація, завдання, агресія
Домановська, О. М. Чарівний світ петриківського розпису / О. М. Домановська. - С.24-27. - Бібліогр. : 8 назв
фывфыв: козацьке село, розпис, майстриня
Мельникова, А. С. Художня своєрідність сучасної української літературної казки: жанровий аспект / А. С. Мельникова. - С.28-32. - Бібліогр. : 11 назв
фывфыв: сюжет, фольклорний мотив, іронія
Братусь, М. Ф. Росія очима українців. Стереотипний портрет / М. Ф. Братусь. - С.33-37. - Бібліогр. : 4 назви
фывфыв: уявлення, стереотип, асоціація
Коротич, К. В. електронний "грамотій: учитися цікаво! / К. В. Коротич. - С.38-39
фывфыв: посібник, інтернет, вибір
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
74в3
Ш 29


    Шатун, А. Н.
    Вопрос к ученым / А. Н. Шатун // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 123. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в3
Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія
   Педагогіка--дидактика

фывфывфыв:
наукова термінологія -- понятійний апарат -- дидактика -- зміст навчання -- стандарти освіти -- процес навчання -- компетенції
Аннотация: Лист до редакції журналу про проблеми стандартизації освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

15.
81.2Рос
М 71


    Мишатина, Н. Л.
    Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2Рос + 74в2: 81 + 74.268.1Рос
Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство
фывфывфыв:
мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність
Аннотация: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель.


Доп.точки доступа:
Цыбулько, И. П.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

16.


    Жарковская, Т. Г.
    Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2 + 74.202.21 + 74.202.235 + 87.7 + 88.8
Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки
   Навчання--процес навчання--засоби наочності

   Флософія--етика

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Педагогічна психологія--навчання

   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література
Аннотация: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
74.584.22
Ф 18


    Факторович, А. А.
    Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия / А. А. Факторович // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 89-97. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.584.22 + 74.584(2Рос)к94
Рубрики: Вища освіта--навчально-виховний процес
   Росія--вища освіта
фывфывфыв:
економіка вищої освіти -- процес навчання -- компетенції викладачів вузів -- сучасні студенти -- педагогічна взаємодія
Аннотация: У статті розглядаються основні напрямки у розвитку вищої освіти в контексті змін характеру педагогічної взаємодії в освітньому процесі вузу
В статье рассматриваются основные направления в развитии высшего образования в контексте изменений характера педагогического взаимодействия в образовательном процессе вуза


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

18.
24р10
М 11


    Мілевська, С. Я.
    Форми завдань ЗНО з хімії : можливість їх використання в навчально-виховному процесі [Текст] / С. Я. Мілевська // Хімія : науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 36-38.
ББК 24р10
Рубрики: зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--хімія
   навчально-виховний процес

фывфывфыв:
процес навчання -- форми навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.
74.202.2
Ш 73


    Шмигирилова, И. Б.
    Школьное образование в контексте компетентностного подхода / И. Б. Шмигирилова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 49-53. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2
Рубрики: освіта шкільна
фывфывфыв:
шкільна освіта -- дидактика -- процес навчання -- компетентнісний підхід
Аннотация: Стаття присвячена особливостям впровадження компетентнісного підходу в систему шкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - Продовження. Початок.: 2012. - № 2, 3, 4, 5.
ББК 74.202
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання
   навчання особистісно-орієнтоване

фывфывфыв:
особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання -- пускові механізми -- процес навчання -- навіювання -- переконання -- принцип гуманізму -- принцип креативності -- принцип діяльнісного підходу -- принцип інтегративності -- принцип варіативності
Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються пускові механізми педагогічної взаємодії та принципи навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 30.07.2024
Число запросов 53729
Число посетителей 661
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя