Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=процес навчання<.>
Общее количество найденных документов : 33
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-33 
1.


    Біда, С.
    Створення ситуації успіху у навчальному процесі [Текстььь] / С. Біда // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 1-3 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчання--ситуація успіху
фывфывфыв:
ситуація успіху -- процес навчання -- початкова освіта -- виховання навчанням


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.


    Хватова, М. В.
    Влияние образовательной среды на психологическое здоровье студентов разных специальностей в процессе обучения [Текстььь] / М. В. Хватова, Е. С. Дьячкова // Психологическая наука и образование. - 2006. - N3. - С. 74-86
Рубрики: психологічне здоров’я студентів
фывфывфыв:
образовательная среда -- процес навчання


Доп.точки доступа:
Дьячкова, Е. С.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

3.
81.2Рос
М 71


    Мишатина, Н. Л.
    Тексты, которые мы выбираем: в поисках идеального проекта методики ХХІ в. / Н. Л. Мишатина, И. П. Цыбулько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 21-28. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2Рос + 74в2: 81 + 74.268.1Рос
Рубрики: Педагогіка--методологія--педагогіка та інші науки--мовознавство
фывфывфыв:
мовознавство -- російська мова -- парадигма освіти -- ФДОС (ФГОС) -- освітні стандарти -- освітні програми -- процес навчання -- викладання мов в школі -- лінгвістика -- лінгвоконцептоцентрічна модель -- лингвоконцептоцентрическая модель -- підсумковий контроль знань -- російська культура -- базові концепти культури -- філософські тексти -- компетенція -- компетентність
Аннотация: У статті аналізується освітній і виховний потенціал філософських текстів в контексті проблеми перевірки мовного розвитку школярів. Представлено один із можливих способів вирішення проблеми підсумкового контролю з російської мови з опорою на лінгвоконцептоцентрічну модель.


Доп.точки доступа:
Цыбулько, И. П.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

4.
74в3
Ш 29


    Шатун, А. Н.
    Вопрос к ученым / А. Н. Шатун // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 123. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в3
Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія
   Педагогіка--дидактика

фывфывфыв:
наукова термінологія -- понятійний апарат -- дидактика -- зміст навчання -- стандарти освіти -- процес навчання -- компетенції
Аннотация: Лист до редакції журналу про проблеми стандартизації освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

5.
28.0р10
К 59


    Козленко, О.
    Використання електронного підручника на уроках біології в 11 класі [Текст] / О. Козленко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2014. - N 1. - С. 18-20.
ББК 28.0р10
Рубрики: Уроки біології в 11 класі
фывфывфыв:
електронний підручник -- процес навчання -- наочні засоби навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.


    Жарковская, Т. Г.
    Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2 + 74.202.21 + 74.202.235 + 87.7 + 88.8
Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки
   Навчання--процес навчання--засоби наочності

   Флософія--етика

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Педагогічна психологія--навчання

   Росія--освіта
фывфывфыв:
методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література
Аннотация: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

7.
74.202.2
Л 33


    Лебедева, О. В.
    Проектирование и организация исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе / О. В. Лебедева, И. В. Гребенёв // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 52-58. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--дидактика --процес навчання
   психологія дитяча

   навчання інноваційне

   Росія--освіта
фывфывфыв:
процес навчання -- дослідницька діяльність учнів -- закономірності проектування -- формування дослідницьких умінь -- психологія школярів
Аннотация: У статті представлені дидактичні підстави проектування дослідницької діяльності учнів у навчальному процесі, розглянуто можливі варіанти організації дослідницької діяльності на уроці залежно від змісту навчання і основної дидактичної мети уроку.
В статье представлены дидактические основания проектирования исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе, рассмотрены возможные варианты организации исследовательской деятельности на уроке в зависимости от содержания обучения и основной дидактической цели урока.


Доп.точки доступа:
Гребенёв, И. В.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

8.
88.8
Я 65


    Янушкявичене, О. Л.
    Реформа образования и развитие мышления ребёнка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 63-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.8 + 74.202.2
Рубрики: психологія дитяча
   Педагогіка--дидактика--процес навчання

   Технології навчання

   Росія--Освіта
фывфывфыв:
дитяча психологія -- психологія школярів -- процес навчання -- молодші класи -- освіта -- реформи освіти
Аннотация: У статті розглядаються фактори, що сприяють і перешкоджають розвитку мислення учнів початкових класів у контексті проведених реформ освіти. Дане дослідження базується на психології розвитку мислення, розробленої Л. С. Виготським та іншими вченими.
В статье рассматриваются факторы, способствующие и препятствующие развитию мышления учащихся начальных классов в контексте проводимых реформ образования. Данное исследование базируется на психологии развития мышления, разработанной Л. С. Выготским и другими учеными.


Доп.точки доступа:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

9.
88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

фывфывфыв:
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Аннотация: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Доп.точки доступа:
Шленская, Н. М.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

10.
74.202.43
Н 72


    Новак, Марія.
    Теоретичні основи формування комунікативної компетентності молодших школярів [Текст] / М. Новак // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 2. - С. 56-58 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 74.202.43
Рубрики: Початкова школа--навчання--комунікативна компетентність
фывфывфыв:
комунікативна компетентність -- процес навчання -- навчання в початковій школі


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.
74.580.211
М 19


    Малихіна, Катерина.
    Основи методики викладання у вищій школі крізь призму працевлаштування [Текст] / К. Малихіна // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 1. - С. 25-36. - Бібліогр. в кінці ст. 35-36 (21 назв.) . - ISSN 1682-2366
ББК 74.580.211 + 74.584п
Рубрики: Вища освіта в Україні--основи методики викладання у вищій школі
   Вища освіта в Україні--випускники--працевлаштування

фывфывфыв:
вища освіта -- процес навчання -- спеціалізація -- компетенція -- практика -- ринок праці -- працевлаштування випускників
Аннотация: З огляду на необхідність удосконалення практичної орієнтації у напрямі демократизації вищої освіти і на основі авторського досіду викладання магістрам економічної спеціалізації у статті наведені основні положення методики викладання вищої освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.
373.5091.33:91:004
У 31


    Удовиченко, Ірина Віталіївна.
    Використання освітніх інтернет-сервісів в організації процесу навчання географії в закладах загальної середньої освіти [Текст] / І. В. Удовиченко, М. Р. Солотвінський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7. - С. 23-29. - Бібліогр.: 7 назв
УДК
Рубрики: Викладання географії в школі--інтерактивні технології
фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- електронні освітні ресурси -- освітні інтернет-сервіси -- процес навчання -- заклади загальної середньої освіти
Аннотация: У статті висвітлено питання актуальності використання інформаційно-комунікаційних технологій, освітніх інтернет-сервісів на уроках географії в закладах загальної середньої освіти. Відображено окремі аспекти створення електронних освітніх ресурсів з географії за допомогою використання сервісу LearningApps та технології Web 2.0 - на різних етапах уроків географії, у позанавчальній роботі з предмета та з метою пропедевтики профілізації.


Доп.точки доступа:
Солотвінський, М. Р.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)

Найти похожие

13.
37.091.33:91
У 31


    Удовиченко, Ірина Віталіївна.
    Інформатизація освітнього процесу з географії в закладах загальної середньої освіти [Текст] / І. В. Удовиченко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 5-10.
УДК
Рубрики: Викладання географії в школі--комп’ютерні технології навчання
фывфывфыв:
інформаційно-комунікаційні технології -- освітні інтернет-сервіси -- процес навчання -- заклади загальної середньої освіти -- навчання географії
Аннотация: У статті висвітлено питання актуальності використання інформаційно-комунікаційних технолгій, освітніх інтернет-сервісів на уроках географії. Проаналізовано необхідність урізноманітнення уроків географії за допомогою ІКТ.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1)
Свободны: інф. (1)

Найти похожие

14.
74.03(4УКР)
К 78


    Кравчек, Лілія.
    Історичні тенденції розвитку шкільної іншомовної освіти в Україні у другій половині XX ст. [Текст] / Л. Кравчек // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2. - С. 64-68.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст. 2 пол.
фывфывфыв:
іншомовна освіта -- іноземні мови -- процес навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
63.3р10
Б 30


    Баханов, К. О.
    Організація процесу навчання історії [Текст] / К. О. Баханов // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7/8. - С. 7-8.
ББК 63.3р10
Рубрики: Викладання історії в школі--організація навчання
фывфывфыв:
вивчення історії -- навчання історії в школі -- процес навчання -- організація процесу навчання -- уроки історії -- дискусії на уроках історії -- види дискусії
Аннотация: В статті розповідається про дискусійні методи на уроках історії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.
28.0р10
М 35


    Матяш, Надія.
    Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології / Н. Матяш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 35-39. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 28.0р10 + 74.202.245
Рубрики: Навчальна інформація--засвоєння--уроки біології
   викладання біології в школі

фывфывфыв:
навчальна інформація -- процес навчання -- довготривала пам’ять -- вікові особливості -- інформаційно-навчальне середовище -- сенсорно-перцептивний рівень -- когнітивний рівень -- знаннєвий рівень -- образно-оперативний рівень
Аннотация: У статті розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо врахувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

17.
88.69
Б 81


    Бондаренко, Вікторія.
    Психокорекційна робота вчителя як один із напрямів здоров’язбереження учнів [Текст] / В. Бондаренко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 44-46 . - ISSN 0131-5358
ГРНТИ
ББК 88.69 + 74.202.243
Рубрики: Початкова школа--навчання--процес навчання--психокорекційна робота
   Вчителі початкової школи--психокорекційна робота вчителя

   Початкова школа--здоров’язбережувальні технології

фывфывфыв:
здоров’язбереження учнів -- психокорекційна робота вчителя -- психокорекційні ігри -- психогімнастика -- процес навчання -- освіта вчителя -- вчителі початкової школи


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

18.
74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-6.
ББК 74.2
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--парадигми
   Кафедра іноземних мов

фывфывфыв:
особистісно орієнтоване навчання -- процес навчання -- парадигми -- дислексія -- педагогічний процес -- гуманістична парадигма -- розуміння дитини -- культороцентрична парадигма -- антропоцентрична парадигма
Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються витоки гуманістичної парадигми та її відображення у сучасному процесі навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

19.
74.202.2
Д 79


    Дубова, М. В.
    Компетентностные задачи как форма учебного материала / М. В. Дубова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 46-52. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2
Рубрики: Освіта--теорія і методика освіти
фывфывфыв:
початкова школа -- компетентнісний підхід -- компетентнісні завдання -- міжпредметні компетенції -- процес навчання
Аннотация: У статті зроблена спроба обгрунтування практико-орієнтованого змісту компетентнісних завдань, спроектованих для учнів початкових класів.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)

Найти похожие

20.


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - Продовження. Початок.: 2012. - № 2, 3, 4, 5.
ББК 74.202
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання
   навчання особистісно-орієнтоване

фывфывфыв:
особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання -- пускові механізми -- процес навчання -- навіювання -- переконання -- принцип гуманізму -- принцип креативності -- принцип діяльнісного підходу -- принцип інтегративності -- принцип варіативності
Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються пускові механізми педагогічної взаємодії та принципи навчання.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1)
Свободны: НМК іноз. мов (1)

Найти похожие

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 30.07.2024
Число запросов 66082
Число посетителей 747
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя