Поисковый запрос: <.>K=психодидактика<.> |
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15 |
>1.
| Психологія і суспільство - 2002г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>2.
| Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/А. Гірняк; С. Сівак // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2002,N N3/4.-С.217-241
|
>3.
| Гірняк А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника/А. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.128-136
|
>4.
| Фурман А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання/А. Фурман; О. Гуменюк; І. Ревасевич // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2007,N N1.-С.9-80
|
>5.
| Русский язык в школе - 2008г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>6.
| Русский язык в школе - 2008г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>7.
| Коротаева Е. В. Психодидактика интерактивного обучения/Е. В. Коротаева // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2008,N N8.-С.22-26.
|
>8.
| Коротаева Е.В. Психодидактика интерактивного обучения/Е.В. Коротаева // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2008,N N7.-С.26-30
|
>9.
| Гірняк Г. Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу/Г. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 3.-С.171-186
|
>10.
| Томчук М. Методологічні засади створення сучасного шкільного підручника/М. Томчук // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 4.-С.124-128
|
>11.
| Гірняк Г. Модель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів/Г. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 4.-С.129-140
|
>12.
| Гера Т. Психологічний супровід навчального курсу в освітньому процесі ВНЗ/Т. Гера // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2015,N N 2.-С.137-144.
|
>13.
| Розвиток інтелекту та особистісних властивостей 9-класників ІТ-профіля навчання/О. Ю. Буров [и др.] // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 5.-С.3-10.
|
>14.
| Кіт І. В. Освітня робототехніка в позаурочній навчальній діяльності/І. В. Кіт, О. Г. Кіт // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 5.-С.23-27.
|
>15.
| Кіт І. В. Особливості використання платформи Brainpad у освітньому процесі школи/І. В. Кіт, О. Г. Кіт // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2020,N N 1.-С.52-55.
|
|