Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психодидактика<.>
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.

Психологія і суспільство - 2002г.,N 3/4 (Введено оглавление)
2.

Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/А. Гірняк; С. Сівак // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2002,N N3/4.-С.217-241
3.

Гірняк А. Психоекологічний потенціал розвивального підручника/А. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.128-136
4.

Фурман А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання/А. Фурман; О. Гуменюк; І. Ревасевич // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2007,N N1.-С.9-80
5.

Русский язык в школе - 2008г.,N 7 (Введено оглавление)
6.

Русский язык в школе - 2008г.,N 8 (Введено оглавление)
7.

Коротаева Е. В. Психодидактика интерактивного обучения/Е. В. Коротаева // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2008,N N8.-С.22-26.
8.

Коротаева Е.В. Психодидактика интерактивного обучения/Е.В. Коротаева // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2008,N N7.-С.26-30
9.

Гірняк Г. Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу/Г. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 3.-С.171-186
10.

Томчук М. Методологічні засади створення сучасного шкільного підручника/М. Томчук // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 4.-С.124-128
11.

Гірняк Г. Модель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів/Г. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2011,N N 4.-С.129-140
12.

Гера Т. Психологічний супровід навчального курсу в освітньому процесі ВНЗ/Т. Гера // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2015,N N 2.-С.137-144.
13.

Розвиток інтелекту та особистісних властивостей 9-класників ІТ-профіля навчання/О. Ю. Буров [и др.] // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 5.-С.3-10.
14.

Кіт І. В. Освітня робототехніка в позаурочній навчальній діяльності/І. В. Кіт, О. Г. Кіт // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 5.-С.23-27.
15.

Кіт І. В. Особливості використання платформи Brainpad у освітньому процесі школи/І. В. Кіт, О. Г. Кіт // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2020,N N 1.-С.52-55.
 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 895
Число посетителей 273
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя