Поисковый запрос: <.>K=психодидактика<.> |
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15 |
1.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Фурман А.
Заглавие : Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2007. - N1. - С. 9-80. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2007/1). - ISSN 966-654-090-8
Предметные рубрики: Психодидактика фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне пізнання
Найти похожие
|
2.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Коротаева Е. В.
Заглавие : Психодидактика интерактивного обучения
Место публикации : Русский язык в школе: Научно-методический журнал. - М.: ООО "Наш язык", 2008. - N8. - С. 22-26. - ISSN 0131-6141 (Шифр РЯШ-1/2008/8). - ISSN 0131-6141
Предметные рубрики: навчання інтерактивне фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психодидактика
Найти похожие
|
3.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Коротаева Е.В.
Заглавие : Психодидактика интерактивного обучения
Место публикации : Русский язык в школе: Научно-методический журнал. - М.: ООО "Наш язык", 2008. - N7. - С. 26-30. - ISSN 0131-6141 (Шифр РЯШ-1/2008/7). - ISSN 0131-6141
Предметные рубрики: навчання інтерактивне
Найти похожие
|
4.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гірняк А.
Заглавие : Зміст, структура та оформлення розвивального підручника
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 217-241. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8 Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 14.25 + 15.81.21 ББК : 74 + 88.840 Предметные рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Підручники фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психодидактика
Найти похожие
|
5.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гірняк А.
Заглавие : Психоекологічний потенціал розвивального підручника
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N4. - С. 128-136 . - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/4). - ISSN 966-654-090-8 Примечания : Библиогр. в конце ст.
ГРНТИ : 15.81.21 ББК : 88.840 Предметные рубрики: Психодидактика Розвивальний підручник Модульно-розвивальна система
Найти похожие
|
6.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания :
Автор(ы) : Гера, Тетяна
Заглавие : Психологічний супровід навчального курсу в освітньому процесі ВНЗ
Место публикации : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2015. - N 2. - С. 137-144. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2015/2). - ISSN 1810-2131
Предметные рубрики: Психодидактика психологічний супровід фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічний супровід навчального курсу в освітньому процесі внз
Найти похожие
|
7.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 88/Г 11
Автор(ы) : Гірняк, Галина
Заглавие : Модель психологічного проектування інноваційних навчально-книжкових комплексів для вищих навчальних закладів
Место публикации : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2011. - N 4. - С. 129-140. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2011/4). - ISSN 1810-2131
ББК : 88 Предметные рубрики: Психодидактика інструментальна Вищі навчальні заклади-- проектна діяльність фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наукове проектування--соціогуманітарне проектування--психологічне проектування--навчально-книжковий комплекс--читацька діяльність
Найти похожие
|
8.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 377:004+159.92/Р 64
Автор(ы) : Буров О. Ю., Литвинова С. Г., Шиненко М. А., Ткаченко В. А.
Заглавие : Розвиток інтелекту та особистісних властивостей 9-класників ІТ-профіля навчання
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2018. - N 5. - С. 3-10. (Шифр КШС-2/2018/5)
УДК : 377:004+159.92 Предметные рубрики: Психодидактика-- дослідження фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): іт- профіль навчання--інтелект--особистісні властивості--рівень розвитку--психодидактичні дослідження Аннотация: Проведено порівняльний аналіз інтелектуальних та особистісних особливостей учнів дев’ятих класів ліцею ІТ-профілю та учнів 12 шкіл України різних профілів навчання. Показано, що використані групи параметрів достовірно відрізняють учнів ІТ-профілю навчання від учнів, що навчаються у закладах інших профілів.
Найти похожие
|
9.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 37.02/К 11
Автор(ы) : Кіт І. В., Кіт О. Г.
Заглавие : Освітня робототехніка в позаурочній навчальній діяльності
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2018. - N 5. - С. 23-27. (Шифр КШС-2/2018/5)
УДК : 37.02 Предметные рубрики: Позакласна робота-- інформатика фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітня робототехніка--гурток з робототехніки--психодидактика--програмування роботів--робототехніка--моделювання робоавтомобілів Аннотация: У статті описано досвід застосування інструментів освітньої робототехніки як ефективного засобу розвитку творчого потенціалу учнів. Показано, що використовуючи елементи освітньої робототехніки, можна зробити сучасну школу конкурентноспроможною, а навчання - по-справжньому ефективним і продуктивним. Зазначено, що використання елементів освітньої робототехніки підвищує мотивацію учнів до оволодіння новими знаннями, сприяє розвитку творчих здібностей, просторової уяви, конструктивного мислення і колективної взаємодії.
Найти похожие
|
10.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 37.02:004/К 11
Автор(ы) : Кіт, Ігор Володимирович, Кіт, Ольга Григорівна
Заглавие : Особливості використання платформи Brainpad у освітньому процесі школи
Место публикации : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2020. - N 1. - С. 52-55. (Шифр КШС-2/2020/1)
УДК : 37.02:004 Предметные рубрики: Навчання учнів-- застосування робототехніки фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітня робототехніка--вивчення робототехніки--компетентність--психодидактика--brainpad--makecode--stem-освіта Аннотация: У статті описано досвід застосування робототехнічної платформи BrainPad у навчальному процесі школи. Це - одна із небагатьох оптимальних пропозицій на сучасному ринку освітніх робототехнічних рішень.
Найти похожие
|
11.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 88/Г 11
Автор(ы) : Гірняк Г.
Заглавие : Обгрунтування понятійно-категорійного апарату дослідження та структурно-функціональної моделі навчально-книжкового комплексу
Место публикации : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2011. - N 3. - С. 171-186. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2011/3). - ISSN 1810-2131
ББК : 88 Предметные рубрики: Психодидактика Кафедра загальної та практичної психології фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інструментальна психодидактика--навчально-книжковий комплекс--психокультурний розвиток особистості--вітакультурний розвиток студентів
Найти похожие
|
12.
|
Вид документа : Статья из журнала Шифр издания : 88/Т 56
Автор(ы) : Томчук, Михайло
Заглавие : Методологічні засади створення сучасного шкільного підручника
Место публикации : Психологія і суспільство: Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль: ТНЕУ, 2011. - N 4. - С. 124-128. - ISSN 1810-2131 (Шифр П3/2011/4). - ISSN 1810-2131
ББК : 88 + 74.202 Предметные рубрики: Психодидактика інструментальна Підручники шкільні-- створення
Найти похожие
|
13.
|
Заглавие журнала :Русский язык в школе -2008г.,N 7 Интересные статьи : Ладыженская Т.А. Риторика как инновационный предмет школьного образования/ Т.А. Ладыженская, Н.В. Ладыженская (стр.3-6) Фролова Л.С. Формы учебного диалога на уроке/ Л.С. Фролова (стр.12-16) Хаймович Л.В. Как строить объяснение на уроке ( речь учителя)/ Л.В. Хаймович (стр.17-18) Коротаева Е.В. Психодидактика интерактивного обучения/ Е.В. Коротаева (стр.26-30) Бабайцева В.В. Заметки о пунктуации/ В.В. Бабайцева, Л.Д. Беднарская (стр.37-42) Зобернюс О.П. Парная и групповая работа на уроках русского языка/ О.П. Зобернюс (стр.43-45) Романов Д.А. "Закипающая жизнь" ( О повести И.С. Тургенева " Первая любовь")/ Д.А. Романов (стр.47-52) Николина Н.А. Стилистический контрапункт в романе И.С.Шмелева " История любовная"/ Н.А. Николина (стр.52-59) Никитин О.В. Б. Унбегаун и славянорусское языкознание/ О.В. Никитин (стр.88-93) Интересные статьи : Найти похожие
|
14.
|
Заглавие журнала :Русский язык в школе -2008г.,N 8 Интересные статьи : Соколова Г. П. Некоторые методические советы по повторению тропов и фигур речи/ Г. П. Соколова (стр.12-14.) Алексеева О. В. Путь "от текста к тексту": (Функционаный подход при изучении грамматики)/ О. В. Алексеева (стр.15-18.) Коротаева Е. В. Психодидактика интерактивного обучения/ Е. В. Коротаева (стр.22-26.) Грязнова А. Т. "Этнографическая фантастика" В. Я. Брюсова/ А. Т. Грязнова (стр.45-50.) Степанов А. В. "С Тредиаковским - в XXI век !" (Идиолект поэта В. К. Тредиаковского)/ А. В. Степанов (стр.51-55.) Клюева О. И. Гоголь - словесный кулинар/ О. И. Клюева (стр.55-59.) Интересные статьи : Найти похожие
|
15.
|
Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2002г.,N 3/4 Интересные статьи : Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема/ А. Фурман (стр.20-58) фывфыв: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин/ О. Гуменюк (стр.59-82) фывфыв: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система Комісаров В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування/ В. Комісаров (стр.83-104) фывфыв: модульно-розвивальна система,інноваційні моделі,ЗДІБНОСТІ Тімотін А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі/ А. Тімотін (стр.105-123) фывфыв: ПОВЕДІНКА,НАВЧАННЯ,СПІЛКУВАННЯ Бамбурак Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції/ Н. Бамбурак (стр.124-141) фывфыв: психосоціальний розвиток Бугерко Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі/ Я. Бугерко (стр.142-159) фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ,МИСЛЕННЯ,УЯВЛЕННЯ Ященко Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання/ Е. Ященко (стр.160-169) фывфыв: ПАРАДИГМА Лазарук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання/ А. Лазарук (стр.170-186) фывфыв: ЦІННОСТІ,аксіогенез,емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти (стр.277-284) Бригадир М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак (стр.187-200) фывфыв: ІННОВАЦІї,ДІАГНОСТИКА Ребуха Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак (стр.201-216) Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/ А. Гірняк ; С. Сівак (стр.217-241) фывфыв: Психодидактика Сівак С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи/ С. Сівак (стр.242-262) фывфыв: психопрактика,КОНСУЛЬТУВАННЯ,МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік (стр.286-290) Интересные статьи : Найти похожие
|
|