Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психокорекційний вплив<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Дударенко І. С.
Заглавие : Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу
Место публикации : Гуманітарні науки: Науково-практичний журнал. - Ялта: "Педагогічна преса ", 2006. - N2. - С. 101-106 (Шифр ГН/2006/2)
Предметные рубрики: психокорекція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психокорекційний вплив
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Соколова Г.
Заглавие : Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 36–44. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примечания : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 376-056.2/.3:376.015.3](477)
Предметные рубрики: Діти з особливими потребами-- психологічний супровід
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діти з особливими потребами--діти з особливими освітніми потребами--психологічний супровід--професійна діяльність психолога--особистісно-орієнтований підхід--психокорекційний вплив--психологічна робота--психологічна безпека дитини
Аннотация: Висвітлене питання психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено значущість питання, пов’язаних з успішною інтеграцією дітей з особливими освітніми потребами в соціум, що спонукає необхідність розробки сучасних технологій психологічного супроводу дитини в процесі навчання та життєдіяльності. Узагальнено висновки літературних джерел, у яких охарактеризовано поняття "супровід" з різних підходів: як систему професійної діяльності психолога; як комплексний психологічний вплив на особистість та інтерпретовано поняття "супровід" у контексті інклюзивного навчання. Визначено психологічний супровід як основний засіб, що сприяє всебічному розвитку дитини з особливими освітніми потребами. На підставі теоретичного аналізу визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічного супроводу дітей з особлими освітніми потребами, окреслено шляхи дослідження психологічного супроводу цих дітей в аспекті особистісно орієнтованого підходу.
Найти похожие

 
Статистика
за 08.07.2024
Число запросов 54908
Число посетителей 1211
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя