Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (9)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психолого-педагогічний супровід<.>
Общее количество найденных документов : 41
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-41   41-41 
1.
74.6
П 30


    Петрова, Е.
    Семейное воспитание в условиях учреждения государственной поддержки детства [Текстььь] / Е. Петрова // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 2. - С. 48-51
ББК 74.6
Рубрики: діти-сироти
   дитячі будинки

   виховання сімейне

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

фывфывфыв:
дублювання соціального сирітства -- психолого-педагогічний супровід


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
74.6
К 73


    Котова, Светлана Аркадьевна.
    Работа социального педагога по подготовке детей к переходу из начальной в среднюю школу [Текстььь] / С. А. Котова, И. В. Черникова // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 6. - С. 31-49.
ББК 74.6
Рубрики: соціальний педагог--робота з учнями початкової школи
   Адаптація учнів

фывфывфыв:
психолого-педагогічний супровід -- адаптація учнів 5 класу


Доп.точки доступа:
Черникова, Ирина Владимировна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.


    Вірна, Ж. П.
    Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи [Текстььь] / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 1-4
ГРНТИ
ББК 88.8
Рубрики: психологія особистості дитини
   практична психологія

   життєві перспективи

   педагогічна психологія

   психологічні методики

   соціальна адаптація

фывфывфыв:
ЛОНГИТЮДНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- психолого-педагогічний супровід


Доп.точки доступа:
Вінник, Т. К.; Ольхович, В. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Найти похожие

4.


    Беляева, Л.
    Психолого-педагогическое сопровождение детского отдыха [Текстььь] / Л. Беляева // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N3. - С. 130-132
Рубрики: психолог дитячого табору
   Позашкільні заклади

   психологічний супровід

фывфывфыв:
психолого-педагогічний супровід -- дитячі табори


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

5.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
К 63


   
    Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки
Аннотация: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

6.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку
Аннотация: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

7.
373.3.015.3:37.011.3-052](477)
М 66


    Митник, О.
    Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік
фывфывфыв:
педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент
Аннотация: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

8.


    Україна. М-во освіти і науки.
    Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод) . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

9.
373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання
Аннотация: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

10.
376.014.3(477)
К 61


    Колупаєва, А.
    Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 7–13. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
фывфывфыв:
діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- паспортизація інтернатних закладів -- психолого-педагогічний супровід


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

11.


    Зуєва, Лариса.
    Теоретичний концепт моделей психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти [Текст] / Л. Зуєва // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 10. - С. 60-74. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта--суддівська освіта
фывфывфыв:
психолого-педагогічна підготовка -- професійні судді -- суддівська освіта -- психолого-педагогічний супровід -- європейські судді


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

12.


    Савельєва, Н. В.
    Школа партнерства як модель ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу [Текст] / Н. В. Савельєва, О. В. Бендерська, М. О. Федорець // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 25/27. - С. 64-80.
Рубрики: освіта в Україні
фывфывфыв:
школа партнерства -- психолого-педагогічний супровід -- інформаційне суспільство -- особистісно-зорієнтоване навчання


Доп.точки доступа:
Бендерська, О. В.; Федорець, М. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

13.
373.3.015.3:159.922](477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Тамара Ілляшенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Молодші школярі--гіперактивні діти--психологія навчання
фывфывфыв:
гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- психологія навчання -- психолого-педагогічний супровід -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- психолого-медико-педагогічні консультації -- молодші школярі
Аннотация: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

14.
373.5.042-056.45](477)
В 18


    Вареха, А. Г.
    Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями [Текст] / А. Г. Вареха // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 16–23. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--інноваційна діяльність
фывфывфыв:
обдаровані учні -- інноваційнва діяльність -- творчий розвиток -- ІКТ-компетентність -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток особистості -- гімназії
Аннотация: У статті презентовано досвід роботи В. Л. Бирзула, директора Златопільської гімназії м. Новомиргорода Кіровоградської області. Педагогічний колектив гімназії працює над науково-методичною проблемою "Реалізація концепції розвитку обдарованих дітей шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес".


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

15.
37.043.2-056.2/.3](477)
Л 93


    Любченко, В.
    Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 41–48. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--психолого-педагогічний супровід
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами -- нормативно-правове забезпечення -- командна співпраця -- всебічний розвиток дитини -- заклади освіти
Аннотация: Висвітлено питання нормативно-правового забезпечення організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі освіти. Основний акцент у статті зроблено на важливості командної співпраці, як важливої складової всебічного розвитку дитини з особливими освітніми потребами.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

16.


    Миронова, Світлана.
    Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь [Текст] / С. Миронова, М. Буйняк // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 54-58.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
фывфывфыв:
інклюзивне навчання -- психолого-педагогічний супровід


Доп.точки доступа:
Буйняк, Мар’яна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

17.
   159.9(06)
   Н 34


    Щербакова, К. Й.
    Професійна готовність вихователя до забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / К. Й. Щербакова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. - № 1. - С. 141
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта

фывфывфыв:
психолого-педагогічний супровід


Доп.точки доступа:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Найти похожие

18.


    Чебаненко, Ірина.
    Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП [Текст] / І. Чебаненко, Л. Громико // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 21-23.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік

фывфывфыв:
інклюзивні групи -- дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами
Аннотация: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 138 міста Києва щодо модифікації освітнього процесу в інклюзивній групі.


Доп.точки доступа:
Громико, Лідія

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

19.


   
    Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затв. наказом М-ва освіти і науки України від 06.08.2018 р. № 609 // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 3–8.
фывфывфыв:
діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

20.
373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477)
Г 85


    Гриньова, М.
    Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Марина Гриньова, Ірина Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 39–43 : рис. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--підготовка педагогічних кадрів
фывфывфыв:
підвищення кваліфікації -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта -- дитина з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- асистент вчителя
Аннотация: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому.


Доп.точки доступа:
Калініченко, І.; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського \про нього\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

 1-20    21-41   41-41 
 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 35479
Число посетителей 807
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя