Поисковый запрос: <.>K=психолого-педагогічний супровід<.> |
Общее количество найденных документов : 41
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| 74.6 П 30
Петрова, Е. Семейное воспитание в условиях учреждения государственной поддержки детства [Текстььь] / Е. Петрова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 2. - С. 48-51
ББК 74.6 Рубрики: діти-сироти дитячі будинки виховання сімейне Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: дублювання соціального сирітства -- психолого-педагогічний супровід
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 74.6 К 73
Котова, Светлана Аркадьевна. Работа социального педагога по подготовке детей к переходу из начальной в среднюю школу [Текстььь] / С. А. Котова, И. В. Черникова> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2010. - N 6. - С. 31-49.
ББК 74.6 Рубрики: соціальний педагог--робота з учнями початкової школи Адаптація учнів фывфывфыв: психолого-педагогічний супровід -- адаптація учнів 5 класу
Доп.точки доступа: Черникова, Ирина Владимировна Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
|
Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи [Текстььь] / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 1-4
ББК 88.8 Рубрики: психологія особистості дитини практична психологія життєві перспективи педагогічна психологія психологічні методики соціальна адаптація фывфывфыв: ЛОНГИТЮДНОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ -- психолого-педагогічний супровід
Доп.точки доступа: Вінник, Т. К.; Ольхович, В. О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Найти похожие
|
>4.
|
Беляева, Л. Психолого-педагогическое сопровождение детского отдыха [Текстььь] / Л. Беляева> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N3. - С. 130-132
Рубрики: психолог дитячого табору Позашкільні заклади психологічний супровід фывфывфыв: психолого-педагогічний супровід -- дитячі табори
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) К 63
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки Аннотация: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку Аннотация: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>7.
| 373.3.015.3:37.011.3-052](477) М 66
Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / Олександр Митник> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 1–4. - Бібліогр.: 3 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: педагогічна психологія--молодший шкільний вік фывфывфыв: педагогічна психологія -- соціалізація -- соціально успішна особистість -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- інтелектуально-творчі вміння -- інтелект -- мотиваційний компонент Аннотация: У статті розповідається про те, що розвиток у тандемі емоційного та соціального інтелекту як у процесі навчання, так і в родинному середовищі є механізмом формування соціально успішної особистості молодшого школяра.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>8.
|
Україна. М-во освіти і науки. Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод)
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами фывфывфыв: інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання Аннотация: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>10.
| 376.014.3(477) К 61
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 7–13. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання фывфывфыв: діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- паспортизація інтернатних закладів -- психолого-педагогічний супровід
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
|
Зуєва, Лариса. Теоретичний концепт моделей психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти [Текст] / Л. Зуєва> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 10. - С. 60-74.
. - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--суддівська освіта фывфывфыв: психолого-педагогічна підготовка -- професійні судді -- суддівська освіта -- психолого-педагогічний супровід -- європейські судді
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>12.
|
Савельєва, Н. В. Школа партнерства як модель ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу [Текст] / Н. В. Савельєва, О. В. Бендерська, М. О. Федорець> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 25/27. - С. 64-80.
Рубрики: освіта в Україні фывфывфыв: школа партнерства -- психолого-педагогічний супровід -- інформаційне суспільство -- особистісно-зорієнтоване навчання
Доп.точки доступа: Бендерська, О. В.; Федорець, М. О. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13.
| 373.3.015.3:159.922](477) Z99
Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Тамара Ілляшенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Бібліогр.: 3 назви.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Молодші школярі--гіперактивні діти--психологія навчання фывфывфыв: гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- психологія навчання -- психолого-педагогічний супровід -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- психолого-медико-педагогічні консультації -- молодші школярі Аннотация: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14.
| 373.5.042-056.45](477) В 18
Вареха, А. Г. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями [Текст] / А. Г. Вареха> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 16–23. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Обдаровані діти--інноваційна діяльність фывфывфыв: обдаровані учні -- інноваційнва діяльність -- творчий розвиток -- ІКТ-компетентність -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток особистості -- гімназії Аннотация: У статті презентовано досвід роботи В. Л. Бирзула, директора Златопільської гімназії м. Новомиргорода Кіровоградської області. Педагогічний колектив гімназії працює над науково-методичною проблемою "Реалізація концепції розвитку обдарованих дітей шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15.
| 37.043.2-056.2/.3](477) Л 93
Любченко, В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 41–48. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--психолого-педагогічний супровід фывфывфыв: інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами -- нормативно-правове забезпечення -- командна співпраця -- всебічний розвиток дитини -- заклади освіти Аннотация: Висвітлено питання нормативно-правового забезпечення організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі освіти. Основний акцент у статті зроблено на важливості командної співпраці, як важливої складової всебічного розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16.
|
Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь [Текст] / С. Миронова, М. Буйняк> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 54-58.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: інклюзивне навчання -- психолого-педагогічний супровід
Доп.точки доступа: Буйняк, Мар’яна Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17.
| 159.9(06) Н 34
Щербакова, К. Й. Професійна готовність вихователя до забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / К. Й. Щербакова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. - № 1. - С. 141
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: психолого-педагогічний супровід
Доп.точки доступа: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах:
всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)
Найти похожие
|
>18.
|
Чебаненко, Ірина. Трикутник психолог-педагогічного супроводу дітей з ООП [Текст] / І. Чебаненко, Л. Громико> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 10. - С. 21-23.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--дошкільний вік фывфывфыв: інклюзивні групи -- дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами Аннотация: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 138 міста Києва щодо модифікації освітнього процесу в інклюзивній групі.
Доп.точки доступа: Громико, Лідія Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19.
|
Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затв. наказом М-ва освіти і науки України від 06.08.2018 р. № 609> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 3–8.
фывфывфыв: діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20.
| 373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477) Г 85
Гриньова, М. Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Марина Гриньова, Ірина Калініченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 39–43 : рис. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Інклюзивна освіта--підготовка педагогічних кадрів фывфывфыв: підвищення кваліфікації -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта -- дитина з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- асистент вчителя Аннотация: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому.
Доп.точки доступа: Калініченко, І.; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського \про нього\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|