Поисковый запрос: <.>K=психолого-педагогічний супровід<.> |
Общее количество найденных документов : 41
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання Аннотация: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>2.
| 74.202 Z99
Ільїна, Олеся. Індивідуальне навчання учнів у ЗНЗ [Текст] / О. Ільїна> // Бібліотека Шкільного світу. Завуч. Бібліотека. - 2013. - N 11. - С. 1-96.
ББК 74.202 Рубрики: Навчання--індивідуальне навчання фывфывфыв: індивідуальне навчання учнів -- психолого-педагогічний супровід -- наказ МОН України -- шкільна документація -- нормативні документи Аннотация: У збірнику всебічно висвітлено порядок організації індивідуального навчання учнів у ЗНЗ. Плодано нормативні документи, зразки наказів та іншої шкільної документації. Також окреслено шляхи адміністративного контролю індивідуального навчання та забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей, які перебувають на індивідуальному навчанні.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>3.
|
Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь [Текст] / С. Миронова, М. Буйняк> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 54-58.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: інклюзивне навчання -- психолого-педагогічний супровід
Доп.точки доступа: Буйняк, Мар’яна Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>4.
| 373.5.042-056.45](477) В 18
Вареха, А. Г. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями [Текст] / А. Г. Вареха> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 28/30(652-654). - С. 16–23. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Обдаровані діти--інноваційна діяльність фывфывфыв: обдаровані учні -- інноваційнва діяльність -- творчий розвиток -- ІКТ-компетентність -- психолого-педагогічний супровід -- розвиток особистості -- гімназії Аннотация: У статті презентовано досвід роботи В. Л. Бирзула, директора Златопільської гімназії м. Новомиргорода Кіровоградської області. Педагогічний колектив гімназії працює над науково-методичною проблемою "Реалізація концепції розвитку обдарованих дітей шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес".
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>5.
| 373.2.034(477) К 46
Кишинська, А. Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей / Алла Кишинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 10. - С. 32–37. - Звіт: Додаток 1 : Методика "Бесіда" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвої та Юлії Афонкіної) ; Методика "Сюжетні малюнки" : (за Галиною Урунтаєвою та Юлією Афонкіною) ; Методика "Історії" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвою та Юлії Афонкіної) ; Додаток " : Анкета для опосередкованої діагностики особливостей розвитку етичних уявлень старших дошкільників.
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання фывфывфыв: дошкільне виховання -- моральне виховання -- етичні уявлення -- сформованість -- діагностика -- методики -- психолого-педагогічний супровід Аннотация: Етичні уявлення, як образ належного і неналежного, впливають на розвиток моральних почуттів та емоцій, становлення ціннісних орієнтацій дитини та визначають регулятивну функцію її поведінки. Тому важливо, щоб розвиток етичних уявлень відбувався в умовах психолого-педагогічного супроводу з попередньою діагностикою.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>6.
| 88.840.3 С 30
Семенова, Т. С. Диагностика готовности к школе как начальный этап сопровождения детей в образовательном процессе / Т. С. Семенова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 5. - С. 37-43. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0130-0776ББК 88.840.3 Рубрики: дитяча психологія--навчання дітей Готовність до школи фывфывфыв: дитяча психологія -- психологія навчання дітей -- готовність до школи -- психолого-педагогічний супровід -- адаптація до навчання -- початкова школа Аннотация: Психолого-педагогічний супровід дітей-першокласників (діагностика готовності до школи).
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>7.
|
Диагностика суицидального поведения детей и подростков> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 6. - С. 48-70. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 2220-6051ББК 74.6 Рубрики: Суїцид--діагностика Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: суїцидальні ризики -- діагностика -- група ризику -- психолого-педагогічний супровід Аннотация: В статье представлено методические рекомендации по организации работы в образовательных учреждениях, направленной на диагностику суицидального поведения детей и подростков, разработанные Министерством образования и науки Камчатского края и Камчатским центром психолого-педагогической реабилитации и коррекции. У статті подано методичні рекомендації щодо організації роботи в освітніх установах, спрямованої на діагностику суїцидальної поведінки дітей та підлітків, розроблені Міністерством освіти і науки Камчатського краю і Камчатським центром психолого-педагогічної реабілітації та корекції.
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Найти похожие
|
>8.
| 373.2.043.2-056.2/.3(477) Д 49
Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 54–57.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: дошкільна освіта -- заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- психолого-педагогічний супровід -- індивідуальні програми розвитку -- самодіагностика -- тестування -- педагоги Аннотация: Тест для самодіагностики педагогів закладів дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>9.
| > Шифр: ДзОП-1/2018/8 Журнал Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Выходит ежемесячно 2018г. N 8
Содержание: Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 08.06.2018 р. № 609. - С.2. Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : затв. наказом М-ва освіти і науки України від 06.08.2018 р. № 609. - С.3–8. фывфыв: діти з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічний супровід Кропивна, О. І. Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору / О. І. Кропивна. - С.9–12 : мал. фывфыв: розвиток зорового сприйняття, формування сенсорних еталонів, корекція орієнтування у просторі Губко, О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. ХХ ст. Вашингтонська конференція : урок з усесвітньої історії для учнів 11-го класу з порушеннями слуху та мовлення / О. І. Губко. - С.13–17 : фот., мал. фывфыв: уроки всесвітньої історії, діти з порушенням слуху, діти з порушенням мовлення Атаманенко, В. М. Подорож до Південної Америки : урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психічного розвитку / В. М. Атаманенко. - С.18–20 : фот. фывфыв: діти із затримкою психологічного розвитку, уроки географії Акішна, В. В. "Ялинка" : інтегр. урок з літ. читання та труд. навчання у 2-му кл. для дітей з вадами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акішна. - С.21–24 : фот. фывфыв: формування навичок читання, розвиток зв’язного мовлення, екологічне виховання Поліщук, К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю / К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко. - С.25–29 : мал. фывфыв: розвиток особистості дитини, корекція мовлення, розвиток творчої діяльності 11-й Інтернет-марафон: крокуємо до Нової української школи натхненно та впевнено! : [про Інтернет-марафон від Видавничої групи "Основа", який відбувся в червні 2018 р. Під час заходу висвітлювалися питання щодо організації сучасного освітнього простору]. - С.30–31 : фот. фывфыв: Нова українська школа, проектні роботи Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие Перейти к описаниям статей
|
>10.
| 74.202.242 О-34
Овсієнко, Світлана. До 5-го класу - впевнено [Текст] : психолого-педагогічний супровід учнів 4-го класу / С. Овсієнко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 28-29.
ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Шкільний психолог--психолого-педагогічний супровід фывфывфыв: адаптація п’ятикласників -- психолого-педагогічний супровід -- соціальна зрілість учнів -- експрес-анкета -- шкільний психолог -- 4 клас
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>11.
| 74.6 Л 93
Любимов, Михаил Львович. Инклюзивное образование: помощь детям с ограниченными возможностями здоровья / М. Л. Любимов> // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 2. - С. 48-53.
. - ISSN 2220-6051ББК 74.6 Рубрики: Діти-інваліди--інклюзивна освіта Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: діти-інваліди -- інтеграція -- інклюзивна освіта -- етичний кодекс -- терпимість -- соціальна коректність -- соціальна комфортність -- психолого-педагогічний супровід
Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (1 экз.) Издания есть только в отделениях/филиалах
Найти похожие
|
>12.
| 37.043.2-056.2/.3](477) Л 93
Любченко, В. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти : (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / Валентина Любченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 41–48. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--психолого-педагогічний супровід фывфывфыв: інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- діти з особливими освітніми потребами -- нормативно-правове забезпечення -- командна співпраця -- всебічний розвиток дитини -- заклади освіти Аннотация: Висвітлено питання нормативно-правового забезпечення організації діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладі освіти. Основний акцент у статті зроблено на важливості командної співпраці, як важливої складової всебічного розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>13.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) К 63
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта фывфывфыв: інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки Аннотация: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>14.
| 376.014.3(477) К 61
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 7–13. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання фывфывфыв: діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- паспортизація інтернатних закладів -- психолого-педагогічний супровід
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>15.
| 373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477) Г 85
Гриньова, М. Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Марина Гриньова, Ірина Калініченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 39–43 : рис. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Інклюзивна освіта--підготовка педагогічних кадрів фывфывфыв: підвищення кваліфікації -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта -- дитина з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- асистент вчителя Аннотация: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому.
Доп.точки доступа: Калініченко, І.; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського \про нього\ Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>16.
| 74.104 С 72
Спичак, Марія. Питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в контексті реалізації завдань Броварського НВО як Школи життєвого успіху [Текст] / М. Спичак> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 56-59.
ББК 74.104 + 74.202.242 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба Дошкільна освіта--наступність у навчанні Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: наступність між дошкільною та початковою освітою -- адаптація першокласників до школи -- навчальна мотивація -- психолого-педагогічний супровід -- дошкільники -- молодші школярі (6-10 років) -- першокласники Аннотация: У статті розглянуто змість понять“особистісно орієнтований підхід”, “адаптація”, “навчальна мотивація”. Розглянуто основні аспекти роботи практичного психолога з дітьми та педагогічними працівниками у Броварському навчально-виховному об’єднанні для реалізації моделі школи життєвого успіху.
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>17.
| 74.100 Д 64
Долганова, Ольга. Плекаємо обдарованість [Текст] / О. Долганова> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 8. - С. 27-39.
ББК 74.100 Рубрики: Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--організація роботи Дошкільна освіта--обдарованість дошкільників--психолого-педагогічний супровід фывфывфыв: дитяча обдарованість -- ознаки обдарованості -- творча особистість -- психолого-педагогічний супровід -- Сходинки до дитячої обдарованості (освітній проект) -- анкета для вихователів -- опитувальник для вихователів -- тест-анкета для батьків -- пам’ятка для батьків
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>18.
|
Україна. М-во освіти і науки. Примірне положення про команду психолого-педагогічнеого супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затверджено наказом МОН України від 08.06.2018 № 609 / Україна. М-во освіти і науки> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 1-4 (Дод)
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта--діти з особливими потребами фывфывфыв: інклюзивна освіта -- психолого-педагогічний супровід -- дитина з особливими освітніми потребами -- команда супроводу -- корекційно-розвивальні послуги
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>19.
|
Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти [Текст] : затв. наказом М-ва освіти і науки України від 06.08.2018 р. № 609> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 3–8.
фывфывфыв: діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
>20.
|
Україна. М-во освіти і науки. Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування : [лист...] від 20.05.2014 р. № 1/9-256> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2014. - № 13/15. - С. 62-63
Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Інтернатні заклади освіти--випускники--соціальний захист фывфывфыв: лист МОН України -- випускники інтернатних закладів -- діти-сироти -- діти, позбавлені батьківського піклування -- правове виховання -- соціалізація -- психолого-педагогічний супровід -- соціальний супровід -- профорієнтація -- працевлаштування
Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1)
Найти похожие
|
|
|