Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологічні бар’єри<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
74.200.5
Б 55


    Бех, І.
    Духовний шлях зростаючої особистості: обґрунтування орієнтирів [Текст] / Іван Бех // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 3–12. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.5 + 88.37
Рубрики: Виховання--духовний розвиток особистості
   Особистість--духовний розвиток

   Кафедра психології

фывфывфыв:
духовність -- духовні ідеали -- духовний розвиток -- особистість -- духовність особистості -- духовні цінності -- психологічні бар’єри -- цінності -- виховний процес -- виховні приписи
Аннотация: У статті на основі ціннісного порівняння Его-орієнтованого і духовно орієнтованого життя обстоюється особистісна перевага духовного. У зв’язку з цим виокремлюються чотири рівні функціонування духовності особистості: від її розуміння до практичної реалізації у поведінці, спілкуванні та діяльності.Запропоновано схему організації виховного процесу спрямованого на свідоме оволодіння зростаючою особистістю вищими духовними цінностями. На основі розкритого теоретичного стану проблеми "духовність-зростаюча особистість" обґрунтовано конкретні приписи як доцільні способи виховного впливу, коли вихованець, не створюючи психологічних бар’єрів, діє за їх ціннісним змістом, і який стає значущим для нього.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

2.
376-056.34:616.89-008.1](477)
Б 90


    Бужинецька, К.
    Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 35–43. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--психологічні бар’єри
фывфывфыв:
психологічні бар’єри -- діти із затримкою психічного розвитку -- молодші школярі -- ЗПР -- корекційна робота -- розвивальна робота -- когнітивні процеси -- когнітивний розвиток -- навчальна діяльність -- пізнавальна діяльність -- конструктивні уявлення


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие

3.
Шифр: ОДнв/2019/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Выходит ежеквартально
2019г. N 3
Содержание:
Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / Ірина Родименко, Оксана Михайленко. - С.7–22. - Бібліогр.: 17 назв. : фото.
фывфыв: індивідуальний підхід, корекційна робота, діти з порушеннями слуху
Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі / Володимир Шевченко. - С.23–34. - Бібліогр.: 14 назв.
фывфыв: спеціальна освіта, історіографія, розвиток освіти
Бужинецька, К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / Ксенія Бужинецька. - С.35–43. - Бібліогр.: 5 назв.
фывфыв: психологічні бар’єри, затримка психічного розвитку, молодші школярі
Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами / Олег Орлов. - С.44–52. - Бібліогр.: 15 назв.
фывфыв: мікрополяризація, нейромодуляція, психологічний супровід
Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня / Тетяна Шипелік. - С.53–63. - Бібліогр.: 10 назв. : мал., табл.
фывфыв: дельфінотерапія, інтелектуальний розвиток, підлітки
Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / Вадим Кобильченко. - С.64–75. - Бібліогр.: 8 назв. : рис.
фывфыв: адаптивність, соціальна адаптація, адаптаційний потенціал
Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Наталія Лещій. - С.76–83. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
фывфыв: фізичний стан, діагностика, порушення розвитку
Махновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / Ірина Махновецька. - С.84–94. - Бібліогр.: 4 назв. : табл.
фывфыв: взаємовідносини, дошкільники, діти із синдромом Дауна
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

 
Статистика
за 03.07.2024
Число запросов 52946
Число посетителей 763
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя