Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологічні бар’єри<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 74.200.5/Б 55
Автор(ы) : Бех І.
Заглавие : Духовний шлях зростаючої особистості: обґрунтування орієнтирів
Место публикации : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 11/12. - С. 3–12. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2016/11/12). - ISSN 0131-6788
Примечания : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.200.5 + 88.37
Предметные рубрики: Виховання-- духовний розвиток особистості
Особистість-- духовний розвиток
Кафедра психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): духовність--духовні ідеали--духовний розвиток--особистість--духовність особистості--духовні цінності--психологічні бар’єри--цінності--виховний процес--виховні приписи
Аннотация: У статті на основі ціннісного порівняння Его-орієнтованого і духовно орієнтованого життя обстоюється особистісна перевага духовного. У зв’язку з цим виокремлюються чотири рівні функціонування духовності особистості: від її розуміння до практичної реалізації у поведінці, спілкуванні та діяльності.Запропоновано схему організації виховного процесу спрямованого на свідоме оволодіння зростаючою особистістю вищими духовними цінностями. На основі розкритого теоретичного стану проблеми "духовність-зростаюча особистість" обґрунтовано конкретні приписи як доцільні способи виховного впливу, коли вихованець, не створюючи психологічних бар’єрів, діє за їх ціннісним змістом, і який стає значущим для нього.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бужинецька К.
Заглавие : Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку
Место публикации : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 3. - С. 35–43. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/3). - ISSN 2312-2781
Примечания : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 376-056.34:616.89-008.1](477)
Предметные рубрики: Діти з особливими потребами-- навчання-- психологічні бар’єри
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні бар’єри--діти із затримкою психічного розвитку--молодші школярі--зпр--корекційна робота--розвивальна робота--когнітивні процеси--когнітивний розвиток--навчальна діяльність--пізнавальна діяльність--конструктивні уявлення
Найти похожие

3.

Заглавие журнала :Особлива дитина: навчання і виховання -2019г.,N 3
Интересные статьи :
Родименко І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями/ Ірина Родименко, Оксана Михайленко (стр.7–22) фывфыв: індивідуальний підхід,корекційна робота,діти з порушеннями слуху
Шевченко В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі/ Володимир Шевченко (стр.23–34) фывфыв: спеціальна освіта,історіографія,розвиток освіти
Бужинецька К. Психологічні бар’єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку/ Ксенія Бужинецька (стр.35–43) фывфыв: психологічні бар’єри,затримка психічного розвитку,молодші школярі
Орлов О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливим освітніми потребами/ Олег Орлов (стр.44–52) фывфыв: мікрополяризація,нейромодуляція,психологічний супровід
Шипелік Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня/ Тетяна Шипелік (стр.53–63) фывфыв: дельфінотерапія,інтелектуальний розвиток,підлітки
Кобильченко В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору/ Вадим Кобильченко (стр.64–75) фывфыв: адаптивність,соціальна адаптація,адаптаційний потенціал
Лещій Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку/ Наталія Лещій (стр.76–83) фывфыв: фізичний стан,діагностика,порушення розвитку
Махновецька І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна/ Ірина Махновецька (стр.84–94) фывфыв: взаємовідносини,дошкільники,діти із синдромом Дауна
Интересные статьи :
Найти похожие


 
Статистика
за 28.07.2024
Число запросов 1347
Число посетителей 444
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя