Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=психологія управління<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.

Заглавие журнала :Підручник для Директора -2002г.,N 9-10
Интересные статьи :
Поташник М. Шкільне управління: сутність, призначення, наукові проблеми/ М. Поташник, О. Мойсеєв (стр.3-33.) фывфыв: школознавство,психологія управління
Коленченко А. Девять ролей лидера, или Босс многоликий/ А. Коленченко (стр.90-123.) фывфыв: психологія управління,наставництво
Гаврилин А. Система "директор-педагог": единомышленники, противники, равнодушные/ А. Гаврилин (стр.124-131.) фывфыв: психологія управління,педагогіка співробітництва
Интересные статьи :
Найти похожие


2.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Поташник М.
Заглавие : Шкільне управління: сутність, призначення, наукові проблеми
Место публикации : Підручник для Директора: Журнал управлінської компетентності. - К.: Плеяди, 2002. - N9-10. - С. 3-33. (Шифр ПДД1/2002/9); \b Підручник для Директора. - 2003. №2. - С. 3-29. - Продовження. Поч. див. у №1-12 за 2002 р., №1 за 2003 р. Закінчення дивись в наступних номерах.
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.5
Предметные рубрики: психологія управління
управління школою
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): школознавство--психологія управління
Аннотация: Початок статті у № 1-12 за 2002р. Продовження в наступних номерах за 2002-2003 рр.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Коленченко А.
Заглавие : Девять ролей лидера, или Босс многоликий
Место публикации : Підручник для Директора: Журнал управлінської компетентності. - К.: Плеяди, 2002. - N9-10. - С. 90-123. (Шифр ПДД1/2002/9).; №11-12. - С. 66-89. - Продолжение. Начало в №1-10; \b Підручник для директора. - 2003. - №1. - С. 48-58.; №2. - С. 44-59. - Окончание
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.5
Предметные рубрики: психологія управління
наставництво
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія управління--наставництво
Найти похожие


4.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Гаврилин А.
Заглавие : Система "директор-педагог": единомышленники, противники, равнодушные
Место публикации : Підручник для Директора: Журнал управлінської компетентності. - К.: Плеяди, 2002. - N9-10. - С. 124-131.: табл. (Шифр ПДД1/2002/9)
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.5
Предметные рубрики: психологія управління
педагогіка співробітництва
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія управління--педагогіка співробітництва
Найти похожие

5.

Заглавие журнала :Підручник для Директора -2002г.,N 11-12
Интересные статьи :
Бако Э.К. Структурная перестройка системы управления образованием: новые принципы и подходы/ Э.К. Бако (стр.31-47.) фывфыв: управління школою,психологія управління
Безрукова В.С. Исследоватеоьская функция школы/ В.С. Безрукова; Управление школой (стр.48-65.) фывфыв: управління школою,психологія управління
Селектор С. Организационный климат: "закрытый" и "открытый"/ С. Селектор (стр.90-99.) фывфыв: психологія управління,відносини директора та вчителів,шкільний колектив
Лошакова Т. Ф. Управлять исходя из ситуации/ Т. Ф. Лошакова (стр.123-140.) фывфыв: психологія управління,управління школою
Интересные статьи :
Найти похожие


6.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Бако Э.К.
Заглавие : Структурная перестройка системы управления образованием: новые принципы и подходы
Место публикации : Підручник для Директора: Журнал управлінської компетентності. - К.: Плеяди, 2002. - N11-12. - С. 31-47. (Шифр ПДД1/2002/11)
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.4
Предметные рубрики: управління школою
психологія управління
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управління школою--психологія управління
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Безрукова В.С.
Заглавие : Исследовательская функция школы
Место публикации : Підручник для Директора: Журнал управлінської компетентності. - К.: Плеяди, 2002. - N11-12. - С. 48-65. (Шифр ПДД1/2002/11)
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.4
Предметные рубрики: управління школою
психологія управління
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): управління школою--психологія управління
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Селектор С.
Заглавие : Организационный климат: "закрытый" и "открытый"
Место публикации : Підручник для Директора: Журнал управлінської компетентності. - К.: Плеяди, 2002. - N11-12. - С. 90-99. (Шифр ПДД1/2002/11)
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.4
Предметные рубрики: психологія управління
шкільний колектив
директор школи і вчителі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія управління--відносини директора та вчителів--шкільний колектив
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Лошакова Т. Ф.
Заглавие : Управлять исходя из ситуации
Место публикации : Підручник для Директора: Журнал управлінської компетентності. - К.: Плеяди, 2002. - N11-12. - С. 123-140. (Шифр ПДД1/2002/11)
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.4
Предметные рубрики: управління школою
психологія управління
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія управління--управління школою
Найти похожие

10.

Заглавие газеты: Директор школи. Шкільний світ -2003г.,N 9(березень)
Интересные статьи :
Карамушка Л. Психологічна готовність керівників до управління / Л. Карамушка (стр.4-5.)
Перехейда О. Демократизація внутрігімназійного контролю/ О. Перехейда (стр.7-10) фывфыв: психологія управління
Васильєв О. Покарання як психолого-педагогічна проблема/ О. Васильєв (стр.14.) фывфыв: психологія виховання,педагогічна психологія
Покарання та заохочення: чи стане навчання радістю? (стр.15-16) фывфыв: педагогічна психологія,психологія виховання,психологія навчання
Интересные статьи :
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Перехейда О.
Заглавие : Демократизація внутрігімназійного контролю
Место публикации : Директор школи: Газета для керівників шкіл. - К.: Шкільний світ, 2003. - N9(березень). - С. 7-10 (Шифр ДШ2/2003/9(березень))
ГРНТИ : 15.81.35
ББК : 88.4
Предметные рубрики: психологія управління
типи шкіл
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія управління--гімназія
Найти похожие

12.

Заглавие журнала :Психологія і суспільство -2003г.,N 2
Интересные статьи :
Лазарук А. Цінності людини у науково-психологічному осмисленні/ А. Лазарук (стр.19-37) фывфыв: аксіологія,сенс життя,аксіопсихологія
Рибалка В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Л.Рубінштейна : Фундатори української психології/ В. Рибалка (стр.12-18.)
Зелінська Т. Залежна любов як амбівалентність відданих сімей : Психологія сімейних стосунків/ Т. Зелінська (стр.38-50) фывфыв: гендергі стосунки,феномен напівуспіху,самоефективність
Максименко Ю. До проблеми пошуку одиниці аналізу самосвідомості/ Ю. Максименко, Т. Ільїна (стр.51-54.) фывфыв: свідомість,переживання
Орбан-Лембрик Л. Вплив кризових і стабільних періодів життя людини на процес її соціалізації у суспільстві: Соціальна психологія/ Л. Орбан-Лембрик (стр.55-65.) фывфыв: зрілість особистості,життєвий шлях особи,спосіб життя
Морріс Б. Раціонально-емоційна парадигма в організаціях : Організаційна психологія/ Б. Морріс (стр.66-78.) фывфыв: взаємостосунки між працівником і організацією,психологія управління
Пріснякова Л. Можливості математичного моделювання психологічних процесів : Математична психологія/ Л. Пріснякова (стр.90-96.)
Ложкін Г. Проблема суб’єкта як теоретична основа професіоналізації особистості : Психологія праці/ Г. Ложкін, Н. Глуханюк, Н. Волянюк (стр.97-103.)
Ященко В. Іншокультура у свідомості та поведінці молодих : суть, зміст, наслідки/ В. Ященко (стр.112-121.) фывфыв: духовність, менталітет
Кравець А. Історико-суспільне обгрунтування страхової психології : Економічна психологія/ А. Кравець (стр.104-111.) фывфыв: психологічна взаємодія,стилі спілкування
Слободенюк Л. Кількісний опис процесів пам’яті : Експериментальна психологія/ Л. Слободенюк (стр.122-132.) фывфыв: процеси научіння та забування
Русинка І. Принципи і методи формування системи психологічних знань: Методика психології/ І. Русинка (стр.133-) фывфыв: пізнавальні здібності, вміння і навички,саморозвиток,індивідуальний стиль діяльності
Интересные статьи :
Найти похожие


13.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания :
Автор(ы) : Морріс Б.
Заглавие : Раціонально-емоційна парадигма в організаціях : Організаційна психологія
Место публикации : Психологія і суспільство: Науково-економічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2003. - N2. - С. 66-78. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2003/2). - ISSN 966-654-090-8
ГРНТИ : 15.81 + 15.81.35
ББК : 88.4
Предметные рубрики: психологія організаційна
психологія управління
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): взаємостосунки між працівником і організацією--психологія управління
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из журнала
Шифр издания : 88/О-93
Автор(ы) : Гулевич О. А., Спиридонов В. Ф., Безменова И. К., Умеренкова О. В.
Заглавие : Оценка справедливости управленческих решений как фактор организационной идентичности
Место публикации : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2011. - № 2. - С. 121-128. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2011/2). - ISSN 0042-8841
Примечания : Библиогр.: 61 назв.
ББК : 88
Предметные рубрики: Кафедра психології
Психологія управління
Соціальна психологія
Справедливість
Аннотация: Однією з умов, що визначає ефективність трудової діяльності, є оцінка справедливості організаційних рішень. Психологічні дослідження показують, що вона впливає на ставлення співробітників до своїх колег і керівників, задоволеність роботою і оцінку організації. Виникає питання: настільки універсальний цей вплив, якою мірою він залежить від індивідуальних особливостей співробітників? Для вивчення цієї проблеми авторами було проведено дослідження, в якому взяли участь 287 співробітників державних і комерційних організацій. Вони оцінювали справедливість прийому на роботу/атестації, ставлення до організації, а також заповняли опитувальники для вимірювання мотивації досягнення, афіліації та самоефективності. Дослідження показало, що оцінка справедливості організаційної взаємодії дійсно передбачає ставлення до організації. Проте її роль залежить від мотивації людини.
Найти похожие

 
Статистика
за 30.07.2024
Число запросов 58332
Число посетителей 724
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя