Поисковый запрос: <.>K=підлітковий вік<.> |
Общее количество найденных документов : 22
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Психолог. Шкільний світ - 2005г.,N 41(листопад) (Введено оглавление)
|
>2.
| Власко Т. Програма дослідження адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання/Т. Власко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N41(листопад).-С.17-18.
|
>3.
| Собкин В. С. Представления современного подростка о том, кого должна готовить школа/В. С. Собкин // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 5.-С.17-24
|
>4.
| Глугих С. И. Подростковые комплексы, связанные с внешностью: профилактика и коррекция/С. И. Глугих // Социальная педагогика. -М.:АНО "Редакция " Народное образование", 2011,N N 4.-С.60-66
|
>5.
| Илатовская Л. А. Психологическое сопровождение детей группы риска/Л. А. Илатовская // Социальная педагогика. -М.:АНО "Редакция " Народное образование", 2011,N N 4.-С.89-97
|
>6.
| Тудупова Т.Ц. Этнопсихологический тренинг общения в воспитательном процессе/Т. Ц. Тудупова, Ч. Ц. Сангадиев // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2012,N № 3.-С.46-51
|
>7.
| Тарутіна З. Є. Потенціал використання досягнень точних наук в освіті/З. Є. Тарутіна // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 2.-С.2-5
|
>8.
| Покальчук Н. В. Підліток і відповідальність. Профілактика правопорушень (педрада у формі "круглого столу")/Н. В. Покальчук // Виховна робота в школі. -Х.:Основа, 2013,N N 6.-С.30-34.
|
>9.
| Шмырева О. И. Сущность эмоционального развития личности в подростковом возрасте/О. И. Шмырева // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 3.-С.254-266.
|
>10.
| Подольский Д. А. К проблеме исследования ценностных ориентаций подростков/Д. А. Подольский // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 2.-С.24-33
|
>11.
| Собкин В. С. Понимание учителями причин агрессивного поведения школьников/В. С. Собкин, А. С. Фомиченко // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 3.-С.24-36
|
>12.
| Леонтьев Д. А. Траектории личностного развития у подростков, воспитывающихся в семье, и подростков-сирот/Д. А. Леонтьев, О. В. Сулимина, А. С. Бастракова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 4.-С.30-48
|
>13.
| Кравчук О. Володіти собою - найбільна влада/О. Кравчук // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 5/6.-С.19-22.
|
>14.
| Ларіонова О. Як підвищити мотивацію учнів до навчання/О. Ларіонова, О. Шейко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 21/22.-С.4-22.
|
>15.
| Головня В. О. Партнерська взаємодія школи та сім’ї як передумова ефективності соціально-педагогічної профілактики жорстокої поведінки підлітків/В. О. Головня // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 1.-С.8-14
|
>16.
| Зінченко О. Сталий розвиток - вибір кожного/О. Зінченко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 23/24.-С.44-47.
|
>17.
| Маценко Ж. Феномен лідера в контексті духовності/Ж. Маценко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2017,N N 15/16.-С.46-52.
|
>18.
| Бех І. Д. Особливості становлення особистості підлітка в умовах соціальних реалій/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -Київ:Пед. преса, 2017,N N 4.-С.37-41
|
>19.
| Пількевич Л. З досвіду роботи психологічної служби у "Дитячій інженерній академії”/Л. Пількевич // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2018,N N 3.-С.32-37.
|
>20.
| Кириченко В. Практики формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій/В. Кириченко, В. Нечерда // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2019,N № 1.-С.38-44
|
|
|