Поисковый запрос: <.>K=пізнавальна діяльність<.> |
Общее количество найденных документов : 43
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Матвєєва М. П. Діагностичні можливості інтелектуальної шкали Д. Векслера /М. П. Матвєєва, Л. М. Гречко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N9.-С.39-49.
|
>2.
| Джакупов С. М. Развитие смысловой теории мышления в концепции совместно-диалогической познавательной деятельности/С. М. Джакупов // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. -М.:Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова ; факультет психологии МГУ, 2008,N N2.-С.180-188
|
>3.
| Кройтор З. Навчально-дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках СЛ/З. Кройтор // Зарубіжна література. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 45(грудень).-С.10-17
|
>4.
| Марочко Н. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом розвитку критичного мислення/Н. Марочко // Історія України. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 45(грудень).-С.18-21
|
>5.
| Шушляпин О. И. Начала системообразующей психологии управления: от стохастических форм (состояний) сознания к детерминированному мышлению в процессах познания/О. И. Шушляпин // Мир психологии. -Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т:Рос. акад. образования, 2010,N № 4.-С.216-225
|
>6.
| Малихін О. Аспектний аналіз категорій "пізнавальна активність" у контексті організації самостійної навчальної діяльності студентів/О. Малихін // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 3.-С.25-29
|
>7.
| Пометун О. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів/О. Пометун // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.3-7
|
>8.
| Акопян Л. Творчий проект "День котів"/Лариса Акопян, Катерина Шевцова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 1.-С.56-66.
|
>9.
| Піроженко Т. Чому "гальмує" дошкільна зрілість/Т. Піроженко, С. Ладивір // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 8.-С.7-12.
|
>10.
| Ткачук Т. Пізнавальна активність: особливості розвитку у дошкільників/Т. Ткачук // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 8.-С.13-18.
|
>11.
| Ковальчук Л. В. Інтерактивні прийоми у практиці вчителя-словесника/Л. В. Ковальчук // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2012,N N 34/36.-С.2-15.
|
>12.
| Скоцька Ю. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами проектного навчання /Ю. Скоцька // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 6.-С.14-20.
|
>13.
| Панченко І. Експериментально-дослідницький проект "Планента динозаврів"/І. Панченко, О. Бадуненко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2012,N № 11.-С.22-28.
|
>14.
| Карпов А. О. Метод научных иследований vs метод проектов/А. О. Карпов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 7.-С.14-25
|
>15.
| Бєлєнька Г. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком/Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 2
|
>16.
| Чирчик С. Пізнавальний інтерес як методологічний аспект професійного становлення майбутнього дизайнера/С. Чирчик // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 2.-С.73-79
|
>17.
| Вища школа - 2013г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>18.
| Вища школа - 2012г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>19.
| Іванова О. Методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності студентів як один із чинників підвищення мотивації навчання/О. Іванова // Вища школа. -К.:Знання, 2012,N N 11.-С.77-82
|
>20.
| Калініченко Н. Василь Сухомлинський та проблема розумового виховання школярів/Н. Калініченко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 8/9.-С.16-19
|
|
|